Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaz i Dzialanie ACC Adaptive Cruise Control Aktywny Radar 2008-2012


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za podpowiedź. Okazało się że jest błąd w blokach pomiarowych w trzeciej strefie pojawiła się "1" na bicie 4 ! Ha, oprawca znaleziony. (Ktoś ręcznie wyłączył ACC - Pan w serwisie AUDI ?? - który z nim walczył 4h bez powodzenia ?!) Adaptacja 0 -> 1 i po sprawie, śmiga jak szalony... Dzięki jeszcze raz za pomoc.

Gratuluję :hi: ...inny wymiar jazdy z aktywnym tempomatem :wink:

wrzuć swój skan:

Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None

Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561

Component: ACC2 H08 0080

Prawda ? zupelnie inna bajka :wink:u mnie niestety potrzebna byla kalibracja w ASO:kwasny: ale dziala:banan:

Zdradzisz Bogdan koszt i czas trwania takiej kalibracji? Każde ASO to zrobi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź. Okazało się że jest błąd w blokach pomiarowych w trzeciej strefie pojawiła się "1" na bicie 4 ! Ha, oprawca znaleziony. (Ktoś ręcznie wyłączył ACC - Pan w serwisie AUDI ?? - który z nim walczył 4h bez powodzenia ?!) Adaptacja 0 -> 1 i po sprawie, śmiga jak szalony... Dzięki jeszcze raz za pomoc.

Gratuluję :hi: ...inny wymiar jazdy z aktywnym tempomatem :wink:

wrzuć swój skan:

Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None

Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561

Component: ACC2 H08 0080

Prawda ? zupelnie inna bajka :wink:u mnie niestety potrzebna byla kalibracja w ASO:kwasny: ale dziala:banan:

Zdradzisz Bogdan koszt i czas trwania takiej kalibracji? Każde ASO to zrobi?

Marcin w PL podobno tylko 3 ASO mają urządzenie do kalibracji, na pewno ma Poznań, mi robił chłopak z ASO w gdańsku, trwało to ok 3 godzin i po dobrym rabacie zaplaciłem 300 pln:wink:, normalnie w gdańsku wołają 600 pln:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją kalibrację wykonywałem 3 razy (za każdym razem pomyślnie), aż trzy razy gdyż oczekiwałem, że kąt odchylenia wyzeruje się natychmiast w bloku pomiarowym 2/1.... zostawiłem, trochę szperania po necie i uważne czytanie :decayed: a po kilku jazdach dokalibrowało się samo - teraz stanęło na -0.180°

Sama kalibracje to jakieś 10min, (w zależności jak dokładnie kręcimy śrubą 2) więcej czasu zajmuje samo przegotowanie stanowiska.

Kalibracja niezbędna jest by radar potrafił wyliczać delte odchylania odbicia wiązki na podstawie referencji obliczeń dokonywanej podczas kalibracji.

Jak napisane w wątku złażonym przez Grzegorza ma być „Zrób to sam” :wink:

do odpalenia moda potrzeba:

- Gateway w wersji High

- Radar

- manetki pod ACC

- kabelek diagnostyczny

- i najważniejsze dużo cierpliwości :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją kalibrację wykonywałem 3 razy (za każdym razem pomyślnie), aż trzy razy gdyż oczekiwałem, że kąt odchylenia wyzeruje się natychmiast w bloku pomiarowym 2/1.... zostawiłem, trochę szperania po necie i uważne czytanie :decayed: a po kilku jazdach dokalibrowało się samo - teraz stanęło na -0.180°

Sama kalibracje to jakieś 10min, (w zależności jak dokładnie kręcimy śrubą 2) więcej czasu zajmuje samo przegotowanie stanowiska.

Kalibracja niezbędna jest by radar potrafił wyliczać delte odchylania odbicia wiązki na podstawie referencji obliczeń dokonywanej podczas kalibracji.

Jak napisane w wątku złażonym przez Grzegorza ma być „Zrób to sam” :wink:

do odpalenia moda potrzeba:

- Gateway w wersji High

- Radar

- manetki pod ACC

- kabelek diagnostyczny

- i najważniejsze dużo cierpliwości :grin:

Swojego sterownika toto nie ma? Czyli w sumie jaki koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik zintegrowany jest w radarze (Component Protection), a radar komunikuje się z szyną danych po CAN High

proste podłączenie - tylko 4 przewody: plus, minus i warkoczyk dla CAN high

sprzętu sporo na aledrogo ..

... to chyba najbardziej wartościowy system w porównaniu z HBA, Siede Assist lub Lane Assist, które współpracują z tym samym sterownikiem GATEWAY w wersji High

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po testowaniu wszystkich SYSTEMOW ACC moim zdaniem jest najbardziej trafnym i pozytecznym bayerem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po testowaniu wszystkich SYSTEMOW ACC moim zdaniem jest najbardziej trafnym i pozytecznym bayerem :wink:

Chyba się skuszę. Chociaż przyznam, że w automacie to ma większy sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po testowaniu wszystkich SYSTEMOW ACC moim zdaniem jest najbardziej trafnym i pozytecznym bayerem :wink:

Chyba się skuszę. Chociaż przyznam, że w automacie to ma większy sens.

nie ma tak źle, w manualu też daje dużo satysfakcji

pełen bajer to Q7, A7, A8 automat - ACC z system STOP and GO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy sterownik gateway o numerach 8t0907468d odpali ACC ?

Niestety nie :kwasny: jest to najubozsza wersja .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy manetka ma tempomat bez ACC, to wystarczy sam pająk kupić bądź samą manetkę z tempomatem i ACC aktywnym?

czy taśma to ogarnie czy kupować cały kpl z taśmą :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tasma tez do wymiany :wink: trzeba jak zawsze wszystko sprawdzić :kox:

tu sa rozpisane "tasmy"

http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-montaz-crusie-control-system-tempomat-przelacznikami-195073/index5.html#post2310875

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrclaguna napisał:
Wg schematu z pierwszego posta :wink:

z wtyki 8 PIN od RADARU :

PIN 2 - WTYKA 20 PIN GATEWAY PIN 17

PIN 3 - WTYKA 20 PIN GATEWAY PIN 7

http://img546.imageshack.us/img546/6276/accschemat.jpg

 

Gateway 8T0907468.JPG

Edytowane przez paudib8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem filmik z pierwszego posta i zastanawiam się, czy ten Audi Breaking Guard też u was działa? I jak bardzo, tak naprawdę, potrzebna jest wymiana licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem filmik z pierwszego posta i zastanawiam się, czy ten Audi Breaking Guard też u was działa? I jak bardzo, tak naprawdę, potrzebna jest wymiana licznika?

Audi Breaking Guard działa, mogę potwierdzić, kilka razy prawie nosem w kierownicę przywaliłem i pewnie przynajmniej z raz uratował mnie od stłuczki:grin: a wymiana licznika ? chyba nie ma takiej konieczności, tylko strzałką wyświetla Ci zadaną prędkość i na kontrolkach między zegarami wyświetla 2 zielone lub czerwone autka połączone falami :wink: nie wiem jak z fisem w przypadku zwykłych zegarów, czy wyświetla dystans ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I działa, jak na filmie mówią, nawet jak jest nie włączony ACC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, również działa jak jest wyłączony ACC, z poziomu MMI można go wyłączyć:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie do czego są pozostałe cztery piny w radarze? Albo to małe lusterko z przodu, do czego służy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reszte PINów sa niewykorzystane we wtyczce 8 PIN .

A lusterko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...