Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknący spryskiwacz w tylnej klapie A4 B6 Avant


jhammer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na początku nie pryskał mi płyn przez tylny spryskiwacz. Przeczyściłem igłą dysze i pomogło. Dziś jednak przy okazji innej naprawy i zdjętej tapicerki z klapy, zauważyłem że płyn cieknie mi przez mechanizm wycieraczki. Rozkręciłem go i przeczyściłem cały tor płynu i drożność się jeszcze polepszyła, ale płyn przy spryskiwaniu wciąż cieknie do wewnątrz mechanizmu wycieraczki.

Czy można temu zaradzić, bez kupowania całego mechanizmu? Widziałem że jest tam taka uszczelka i to ją podejrzewam o przeciekanie. Czy można np. dostać jakiś zestaw naprawczy?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego ja u siebie już przerabiałem ten problem. Uszczelniacz to 6x16x5. Ale problem polega na tym że dzisiejsze płyny szczególnie zimowe są bardzo żrące. U mnie płyn zrobił potężne wżery w miejscu pracy uszczelniacza i całego mechanizmu i sama wymiana nic nie da. Udało mi się na lutować z trudem brakujący materiał w miejscu pracy uszczelniacza i z piłować do oryginalnych rozmiarów. Wtedy wymiana uszczelniacza ma sens. Przynajmniej na jakiś czas. Ktoś na necie poruszał już ten problem korodowania napędów wycieraczek w audi kombi i nie tylko. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a spróbuj w 2 osoby, jedna niech psika manetką, a druga obserwuje rozkręcony silnik, wtedy zdiagnozujesz co konkretnie i w którym miejscu leci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem ale mi cieknie na podsufitkę :facepalm: teraz czekam na cieplejsze dni żeby się za to zabrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii uszczelnienia mechanizmu to w B6 wyciek może być spowodowany jedynie przez stary simmering przy dyszy wchodzącej do mechanizmu. Przerabiałem u siebie ten temat i po wymianie tego simmeringu wszystko wróciło do normy. Samego simmeringu nie kupi się w ASO, ja swój zakupiłem w jakimś sklepie z częściami do maszyn rolniczych za 90 gr.

Co do korozji samej tej rurki,która przechodzi od wejścia do silniczka aż do dyszy przy wycieraczce to też myślałem, że moja jest skorodowana, ale wykonana jest ona z chromo-niklu, który nie koroduje. To co u mnie wyglądało jak rdza to był jakiś brud pomieszany ze smarem, który przez lata utworzył taką zbitą bryłę i wyczyściłem to pilnikiem do metalu. Wszystko śmiga, aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie cieknie mi silniczek w b8 avant. rozebrałem ale nie wiem w którym miejscu przychodzi ten oring?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4b8 kombi też mi ciekło przez mechanizm wycieraczki rozkręciłem bez demontażu silnika z klapy założyłem dwa oringi mniejszy i większy i jest git 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...