Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie koło dwumasowe oraz sprzęgło do A4 B8 2.0TDI CR?


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Jaka jest roznica miedzy zestawami sachs 2289000298 a 2290601098?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeśli ktoś zainteresowany to sprzedam tanio komplet sprzęgła + Koło dwumasowe po demontażu z A4 B8 2.0 TDI manual polift 177KM CR quattro CGLC. Wymiana przy ok 151 000km. Sprzęgło zaczęło ślizgać po mapie na 202KM. Dwumas nie dawał jeszcze oznak zużycia. Ale z racji demontazu skrzynii najrozsądniejsza była wymiana całego kompletu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, mam 2.0 CAGC, będę chciał robić program na 180. 

Jakie koło dwumasowe i sprzęgło najlepiej wpakować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Odświeżę temat.

Jako że sprzęgło w mojej B8 CJCA wraz z kołem dwumasowym przeżyło juz spory przebieg (280 tys. km) a na dodatek po programie (180KM/400nm) zaczęło momentami uślizgiwać, postanowiłem wziąć się za wymianę całego zestawu. W przyszłości chciał bym podnieść moc do tych 200 KM I teraz pytanie do was,  jaki zestaw dwumas + sprzęgło był by najkorzystniejszy (stosunek cena/przeniesienie momentu obrotowego). Myślałem o zakupie zestawu OEM z silnika CGLC lecz po przeczytaniu niektórych opinii okazuje się że i to sprzęgło lubi się ślizgać (jeśli jest inaczej proszę wyprowadzić mnie z błędu ;) ).  Druga opcja którą rozważam to obicie tarczy kevlarem tylko jak to się ma do wygody użytkowania ? W moim poprzednim samochodzie po okuciu tarczy kevlarem twardość sprzęgła wzrosła masakrycznie. 

Słyszałem też o stosowaniu docisku sachs performance do OEM sprzęgła lecz nie ukrywam że cena tego docisku przekracza mój budżet jaki planuję przeznaczyć na tą operację.

 

Edytowane przez Fatal1ty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc mam pytanie mam nowe sprzeglo i dwumas auto mapie 206km i 430 nm i ostatnio pedal sprzegla zapadl sie i tak zostal po zatrzymaniu auta reka wyciaglem pedal sprzegla i do teraz dziala co to moze byc wysprzeglik tez jest dobry ???? [prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś wymieniał może dwumasę w silniku CNHA 190KM Quattro manual?

Na chwilę obecną ustało mi się ustalić że nie ma zamienników tylko ori :(

W ASO 7000 :facepalm:

W sprzęgła24 niby oryginał OE VW za 4300...

 

Może ktoś ma jakieś inne namiary, ewentualnie jakiś zamiennik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie czy sprzęgło z CGLC 177ps podejdzie do dwumasy z CJCA/CAGA? 143ps??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wam też po wymianie sprzęgła na zestaw od CGLC sprzęgło chodzi wyraźniej ciężej ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, soul87 napisał:

Czy wam też po wymianie sprzęgła na zestaw od CGLC sprzęgło chodzi wyraźniej ciężej ? 

Będzie ciutke ciężej chodzić z względu na mocniejszy docisk.

Nw czy w cglc tez tak samo bedzie chodziło, i czy pompka np nie ma większej średnicy przez co lżej bedzie chodziło.

Ja wymieniłem na sachs performance to masakra jakaś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem ze sprzęgłem od CGLC. Przyszła pora na wymianę koła dwumasowego które wytrzymało ponad 300 000km oryginał Sachs. Kupiłem cały komplet z CGLC Luk'a, tarcza poszła w kevlar. Całe sprzęgło w porównaniu do seryjnego z CAGA jest wyższe jakieś 12-15mm.  Po założeniu skrzyni dało się tylko 1 max 2 razy wcisnąć i później już nie da - skała. Jest też problem z włożeniem półosi przez to, że słoneczko jest wyższe. Kod skrzyni KXP. Z ciekawości sprzęgło przymierzone zostało do skrzyni z CGLC o oznaczeniu MVT i jest to samo. Macie może jakieś pomysły co może być nie tak?

Edytowane przez Mr Coffee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Mr Coffee napisał:

Panowie mam problem ze sprzęgłem od CGLC. Przyszła pora na wymianę koła dwumasowego które wytrzymało ponad 300 000km oryginał Sachs. Kupiłem cały komplet z CGLC Luk'a, tarcza poszła w kevlar. Całe sprzęgło w porównaniu do seryjnego z CAGA jest wyższe jakieś 12-15mm. Jest też problem z włożeniem półosi przez to, że słoneczko jest wyższe. Kod skrzyni KXP. Z ciekawości sprzęgło przymierzone zostało do skrzyni z CGLC o oznaczeniu MVT i jest to samo. Macie może jakieś pomysły co może być nie tak?

daj VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mr Coffee napisał:

WAUZZZ8K39A052315

 

Sachs: 

dwumas: 0B1 105 266 AH lub AN 

tarcza + sprzęgło: 0B1 141 015 D

 

LUK:

dwumas - 0B1 105 266 AG

tarcza - 0B1 141 031 L

docisk - 0B2 141 117 A

trzeba teraz to wszystko porównac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev dzięki za zainteresowanie tematem

To są nr do CAGA a ja kupiłem komplet z CGLC bo chciałem mocniejsze.

Moje nr są następujące:

Koło -  415 0706 10 (0B1105266AL)
Docisk - 124 0509 10
Tarcza - 0B2 141 031 D

Tarcza nie z kompletu bo to była używka ale po nr wychodzi, że taka ma być po tych nr LUK'a.

Wszyscy zakładają z CGLC do CAGA i jest p&p a u mnie coś nie pasi...

Edytowane przez Mr Coffee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Mr Coffee napisał:

Dev dzięki za zainteresowanie tematem

To są nr do CAGA a ja kupiłem komplet z CGLC bo chciałem mocniejsze.

Moje nr są następujące:

Koło -  415 0706 10 (0B1105266AL)
Docisk - 124 0509 10
Tarcza - 0B2 141 031 D

Tarcza nie z kompletu bo to była używka ale po nr wychodzi, że taka ma być po tych nr LUK'a.

Wszyscy zakładają z CGLC do CAGA i jest p&p a u mnie coś nie pasi...

wyglada na to ze dwumasa jest wyższa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dev napisał:

wyglada na to ze dwumasa jest wyższa

Na wysokość jest dwumasa jest identyczna. Różnicę w wysokości robi właśnie docisk. Ten oryginalny Sachs jest bardziej płaski.

Nigdzie nie mogę znaleźć nr Luk'a docisku z CGLC, jest tylko nr oem. Może się okazać, że docisk jest nie taki jak być powinien. To sprzęgło kupiłem w zeszłym roku od mechanika, któremu zostało bo klient zdecydował się na wymianę samej tarczy. Dlatego tarczę kupiłem używkę i oddałem do nabicia kevlarem

Edytowane przez Mr Coffee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Mr Coffee napisał:

Na wysokość jest identyczna. Docisk ten oryginalny Sachs jest bardziej płaski.

Nigdzie nie mogę znaleźć nr Luk'a docisku z CGLC, jest tylko nr oem. Może się okazać, że docisk jest nie taki jak być powinien. To sprzęgło kupowałem od mechanika, któremu zostało bo klient zdecydował się na wymianę samej tarczy. Dlatego tarczę kupiłem używkę i oddałem do nabicia kevlarem

nie ma osobnego nr Luka samego docisku CGLC tylko całych zestawów

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nr co podałem czyli 124 0509 10 to taki jest na docisku. Chodzi mi tylko o to czy na innych zestawach z CGLC też jest taki nr wybity. Coś musi być nie tak skoro do skrzyni z CGLC też jest problem z zamontowaniem go

Edytowane przez Mr Coffee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...