Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie koło dwumasowe oraz sprzęgło do A4 B8 2.0TDI CR?


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Do naszych audiolek idą dwa rodzaje zestawów które są zależne od VINu czyli możliwe że ten drugi zestaw posiada amortyzator na tarczy. Ja jak się pytałem po hurtowniach to LuK wychodził dużo drożej od SACHSa ale trafiłem na super cene kompletu i LuK trafił do środka?

Koledzy czy po wymianie sprzegła powinno ono nisko brać?? Przed wymianą brało wysoko a teraz delikatnie puszczę i już rusza z miejsca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo powinno brac na 3/4 tak mi zawsze mowili , ale moge sie mylic


jak poznac czy jest do wymiany??

ja mam takie objawy typu na 1 biegu pedal gazu do konca i przy zmianie biegu[przy obrotach 3800 to 2 bieg nie wchodzi dopiero jak zejdzie z obrotow na 3 biegu tez a pozniej 4 i 5 i 6 ok

o co chodzi ??? moze zle wrzucam biegi ??? albo cos z autem?? dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 to jest porazka w tych skrzyniach... od zakupu mam problem z 2... myslalem ze pomoze wymiana sprzegla ale nic to nie pomoglo... zastanawiam sie jeszcze czy nie wymienic oleju w skrzyni bo po rozgrzaniu silnika jest znaczaca poprawa... ale nie zmienia to faktu ze i tak ciezko wchodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana oleju nic nie znieni przerabialem to w 1.9 tdi szkoda kasy te typy tak maja


jezeli mowimy o manualu


te 2.0 to same problemy

zima spada temperatura robocza silnika

teraz biegi

ciekawe co dalej

Edytowane przez KOMORNIK78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z innej beczki ,jakie cisnienie w oponach 245/40/18 letnie do audi a4 b8 lift sedan 2.0 tdi bo kazdy mowi inaczej a ja na tabeli cisnien nie mam takiego rozmiaru?? dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie mogę uzyskać informacje na temat tego jaki numer koła dwu masowego powinien być w moim samochodzie? auto to b8 1.8tfsi 2010r quattro CDHB

znalazłem koło firmy sachs o takim nr: 2294 000 838 009 ale nie wiem czy będzie to pasować?

i jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie sprzęgła na mocniejsze, dwumas też jest jakiś wzmacniany? czy tylko sama tarcza i docisk? chodzi mi o sprzęgła z serii sachs performance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , czy w 2.0 Caga przy wymianie Dwumasu jest konieczna wymiana wysprzeglika ? Przebieg auta 300 tys. I czy ewentualnie da sie go wymienić tak o bez ściągania skrzyni. Nie wiem jak to jest skonstruowane wiec pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja też mam problem przy wrzucaniu 1 (przy jedynce nie raz muszę odpuścić sprzęgło i ponownie wcisnąć wtedy załapie) i 2-ka też czasami słabo wchodzi porażka ciekawe czy to czasami nie problem czegoś w skrzyni biegów chyba nowe auta nie miały z tym problemu więc coś musiało się zużyć :naughty: :-)

Edytowane przez nethome1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja też mam problem przy wrzucaniu 1 (przy jedynce nie raz muszę odpuścić sprzęgło i ponownie wcisnąć wtedy załapie) i 2-ka też czasami słabo wchodzi porażka ciekawe czy to czasami nie problem czegoś w skrzyni biegów chyba nowe auta nie miały z tym problemu więc coś musiało się zużyć :naughty: :-)

JA MAM TEN SAM PROBLEM A PRZY WYZSZYCH OBROTACH PRZY ZMIANIE Z 1 BIEGU NA 2 TO TEZ SA PROBLEMY ,A PRZY NISKICH OBROTACH JEST OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z poszarpywaniem przy ruszaniu nie jest to skakanie auta jak nauka jazdy z początkującym kierowcą, a lekko wyczuwalne drganie/szarpnięcie wyczuwalne na plecach przez fotel i ogólnie kierownice i całą budę. Występuje tylko i wyłącznie po dłuższej trasie czym cieplej na zewnątrz to szybciej da się ten efekt zaobserwować. Na różnych forach np. BMW znalazłem takie same przypadki gdzie rozwiązaniem był pęknięty/ zużyty docisk sprzęgła. Auto ma przebieg 130tys km patrząc po zużyciu wnętrza czy ogólnie auta to jestem w stanie w to uwierzyć ale pewnie nie jest do wychwycenia jak ktoś go odkręcił z 50 tys. Auto przyśpiesza normalnie było hamowane i wyszło ze 180 seryjnych, 196 koni mechanicznych. Jeżdżę z tym poszarpywaniem z 15 tyś km i ostatnio po trasie 200 km zdecydowanie bardziej to poszarpywanie czuć niż pół roku wcześniej jakby coś się kończyło i usterka się powiększała. Próbowałem wrzucać np. 5 bieg przy 50 km/h, gaz w podłogę i chciałem sprawdzić czy nie będzie telepać dwumas ale nic, a nic na karoserię się nie przenosi praktycznie drgań nie czuć. Tematem się interesuję teraz bo chcę jechać na program do Compsportu, a to prawie 500 km i nie chciałbym wracać na lawecie albo szukać na miejscu sprzęgła i warsztatu. Błędów oczywiście brak. Czy ten docisk i ogólnie sprzęgło to dobry trop i czy dużo roboty jest dla mechanika to zdiagnozować po wyjęciu sprzęgła bo nie wiem czy od razu zamawiać sprzęgło czy dopiero po wyjęciu da się ustalić co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z poszarpywaniem przy ruszaniu nie jest to skakanie auta jak nauka jazdy z początkującym kierowcą, a lekko wyczuwalne drganie/szarpnięcie wyczuwalne na plecach przez fotel i ogólnie kierownice i całą budę. Występuje tylko i wyłącznie po dłuższej trasie czym cieplej na zewnątrz to szybciej da się ten efekt zaobserwować. Na różnych forach np. BMW znalazłem takie same przypadki gdzie rozwiązaniem był pęknięty/ zużyty docisk sprzęgła. Auto ma przebieg 130tys km patrząc po zużyciu wnętrza czy ogólnie auta to jestem w stanie w to uwierzyć ale pewnie nie jest do wychwycenia jak ktoś go odkręcił z 50 tys. Auto przyśpiesza normalnie było hamowane i wyszło ze 180 seryjnych, 196 koni mechanicznych. Jeżdżę z tym poszarpywaniem z 15 tyś km i ostatnio po trasie 200 km zdecydowanie bardziej to poszarpywanie czuć niż pół roku wcześniej jakby coś się kończyło i usterka się powiększała. Próbowałem wrzucać np. 5 bieg przy 50 km/h, gaz w podłogę i chciałem sprawdzić czy nie będzie telepać dwumas ale nic, a nic na karoserię się nie przenosi praktycznie drgań nie czuć. Tematem się interesuję teraz bo chcę jechać na program do Compsportu, a to prawie 500 km i nie chciałbym wracać na lawecie albo szukać na miejscu sprzęgła i warsztatu. Błędów oczywiście brak. Czy ten docisk i ogólnie sprzęgło to dobry trop i czy dużo roboty jest dla mechanika to zdiagnozować po wyjęciu sprzęgła bo nie wiem czy od razu zamawiać sprzęgło czy dopiero po wyjęciu da się ustalić co i jak.

DAJ ZNAC JAK COS USTALISZ BO JA TEZ TAK MAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro go trochę przypałuje i jadę do mechanika bo jestem umówiony sam to zobaczy zapewne skończy się wymianą sprzęgła dam znać jak tylko się dowiem co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro go trochę przypałuje i jadę do mechanika bo jestem umówiony sam to zobaczy zapewne skończy się wymianą sprzęgła dam znać jak tylko się dowiem co i jak.

Daj znać oj daj......sam jestem ciekawy co jest przyczyna :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy ruszam na pierwszym biegu dodaje mało gazu ale jednak dodaje żeby w miarę normalnie ruszyć i czuje wtedy (nie zawsze) lekkie wibracje na pedale sprzęgła, czasami też tak jakby z przodu samochodu (nie wiem jak to określić) to znaczy, że sprzęgło albo dwumas powoli szykuje się do wymiany? Ile tak można jeszcze jeździć? Bo nie jest to nie wiadomo co. Lekkie poszarpywanie i to czasami. Ale jak częściej mi się to zdarza to po prostu przy ruszaniu nie dodaje w ogóle gazu tylko popuszczam powoli sprzęgło i jest ok :) Przebieg auta to 207tyś km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy ruszam na pierwszym biegu dodaje mało gazu ale jednak dodaje żeby w miarę normalnie ruszyć i czuje wtedy (nie zawsze) lekkie wibracje na pedale sprzęgła, czasami też tak jakby z przodu samochodu (nie wiem jak to określić) to znaczy, że sprzęgło albo dwumas powoli szykuje się do wymiany? Ile tak można jeszcze jeździć? Bo nie jest to nie wiadomo co. Lekkie poszarpywanie i to czasami. Ale jak częściej mi się to zdarza to po prostu przy ruszaniu nie dodaje w ogóle gazu tylko popuszczam powoli sprzęgło i jest ok :) Przebieg auta to 207tyś km

wlasnie wiele osob ma takie objawy ja tez o co chodzi???

ale nie zawsze tak jest ,bardziej na rozgrzanym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, wymina kompletu (sprzegło, dwumas, łożysko, zimmering) i teraz jest spokój.

U mnie był LUK, taki też założyłem,

Dzwoń do dzika, ma bardzo dobrą cenę za zestaw.

acha, mechanik marudził coś, że miedzy sprzęgłem a dwumasem idzie półoś i było trochę rozbierania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile Ciebie wyniósł całkowity koszty wraz z robocizną jeśli można wiedzieć? :) Bo na razie nie ma z tym dużego problemu i myślę, że jeszcze można tak pojeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dać znać co i jak więc tak: po wizycie u mechanika, który od zawsze mi robi auta okazało się, że ewidentnie to sprzęgło ale, żeby dwa razy tego nie robić i że auto ma już trochę przejechane to na pokład wpadnie cały komplet Luka sprzęgło+dwumas. Stare sprzęgło będę miał po wymianie razem z kołem dwumasowym to porobie fotki jak to wygląda. We wtorek się odezwę i zdam relacje co i jak.

Cały komplet zamówiony u dzika - polecam bo ceny rewelacyjne. :thumbup1:


Oka miałem dać znać co i jak po naprawie. Zostało wymienione sprzęgło i dwumasa na Luka (od nowości był LuK) i problemu już nie ma. Sprzęgło łapie od samego dołu, nic nie szarpie i auto mniej się trzęsie więc jest super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...