Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie koło dwumasowe oraz sprzęgło do A4 B8 2.0TDI CR?


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, corradoowner napisał:

Chyba nie, po programie sprzęgło ślizga się tak samo jak Sachs. W innym temacie chłopaki się wypowiadali więc nie ma różnicy.

wypowiadali się bo wszyscy wkładali sachs

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się kłócił bo nie pamiętam a nie chce mi się czytać znów całego tematu. Nikt nie potwierdził, że LUK wytrzyma więcej niż 400 Nm, czy Ty możesz potwierdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile luk wytrzyma NM

wszedzie polecją LUKA mniej problemów niż ze sachsem

 

 

Edytowane przez wyzyk83
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, corradoowner napisał:

Kupiłem na allegro z tej aukcji: http://allegro.pl/dwumas-sprzeglo-lozysko-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-2008-i7139938576.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wMlQxNDoxMzo1MC43MjZaO2J1eWVyO2RiMzdlZTgzMzY4MmFjM2ZlMTBlMWU2MTQyN2RjNzVkZWNlNDJjOTg1ZDcxODE3MmEwZDYxNmRiODJlY2JkNTg%3D

I mogę polecić. Oryginalny komplet ładnie zapakowany. Wysprzęglik dokupiłem osobno też Sachs. Gość daje pisemną gwarancję na 2 lata.

 

23 godziny temu, corradoowner napisał:

Przecież OEM to właśnie Sachs. Pytałem w ASO to zrobili mi promocje na 4600 więc podziękowałem. Za 2400 kupiłem komplet dwumasy z tarczą, dociskiem, łożyskiem z tuleją, wszystkie nowe śruby i wysprzęglik. Wszystko Sachs. Wyciągnąłem oryginał, który siedział w aucie i był to też Sachs o tych samych numerach. Do auta trafił nowy komplet Sachs ale z dociskiem Sachs performance. Wszystko śmiga pięknie, silnik równo pracuje, nic nie szarpie i  na wolnych ani przy ruszaniu. Żadne przypalanie tarczy nie pomoże jak dwumas się kończy. To on szarpie a nie tarcza.

Jakoś w ogłoszeniu nie wyczytałem, że w komplecie jest docisk performance? Dokupowałeś oddzielnie jeśli tak to gdzie? Tak na  szybko  cena samego docisku performance ok, 1700 zł. plus tarcza ok. 1600 zł. plus dwumasa itd.

https://www.iparts.pl/czesc/tarcza-dociskowa-sprzegla-sachs-zf-sre-883082001872,0-294-883082001872-1457711.html

Warto kupować tylko wzmocniony docisk bez wzmocnionej tarczy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pytałeś o docisk Performance. Oczywiście, że nie był w komplecie. Kupiłem go osobno też na allegro za 700zł nowy. 1700 to i tak tanio bo jak szukałem to zaczynały sie od 2400. Tarcza i dwumas jest seryjna, nie musi być performance. Docisk przenosi 550Nm z ori tarcza. Z tarczą racing 795Nm. Przerost formy nad treścią, żeby dłubać ta 2 litrówkę do momentu większego niż te 550Nm. Po rozmowie z 3 osobami z forum, które mają założony tylko docisk doszedłem do wniosku, że warto. Mam zamiar zrobić tyle mocy na ile wystarczy paliwa, czyli okolice 240km , chyba że ktoś podpowie jak zwiększyć wydajność układu paliwowego. Jak chcesz lecieć grubiej z modami to montuj 3.0 TDI. A co do tarczy to zawsze możesz obić kewlarem za jakieś 300-400zł wiec cenowo wychodzi lepiej niż tarcza Sachs performance. Któryś z chłopaków z forum ma docisk i tarczę performance i trochę narzeka na to jak pracuje sprzęgło. Przy samym docisku  jest praktycznie jak seria.

Edytowane przez corradoowner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, corradoowner napisał:

Nie pytałeś o docisk Performance. Oczywiście, że nie był w komplecie. Kupiłem go osobno też na allegro za 700zł nowy. 1700 to i tak tanio bo jak szukałem to zaczynały sie od 2400. Tarcza i dwumas jest seryjna, nie musi być performance. Docisk przenosi 550Nm z ori tarcza. Z tarczą racing 795Nm. Przerost formy nad treścią, żeby dłubać ta 2 litrówkę do momentu większego niż te 550Nm. Po rozmowie z 3 osobami z forum, które mają założony tylko docisk doszedłem do wniosku, że warto. Mam zamiar zrobić tyle mocy na ile wystarczy paliwa, czyli okolice 240km , chyba że ktoś podpowie jak zwiększyć wydajność układu paliwowego. Jak chcesz lecieć grubiej z modami to montuj 3.0 TDI. A co do tarczy to zawsze możesz obić kewlarem za jakieś 300-400zł wiec cenowo wychodzi lepiej niż tarcza Sachs performance. Któryś z chłopaków z forum ma docisk i tarczę performance i trochę narzeka na to jak pracuje sprzęgło. Przy samym docisku  jest praktycznie jak seria.

Ok. teraz rozumiem. Ten docisk za 700 zł. to raczej okazja. Daj znać  jak zrobisz program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, corradoowner napisał:

Kupiłem na allegro z tej aukcji: http://allegro.pl/dwumas-sprzeglo-lozysko-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-2008-i7139938576.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wMlQxNDoxMzo1MC43MjZaO2J1eWVyO2RiMzdlZTgzMzY4MmFjM2ZlMTBlMWU2MTQyN2RjNzVkZWNlNDJjOTg1ZDcxODE3MmEwZDYxNmRiODJlY2JkNTg%3D

I mogę polecić. Oryginalny komplet ładnie zapakowany. Wysprzęglik dokupiłem osobno też Sachs. Gość daje pisemną gwarancję na 2 lata.

 AUDI
0B1 105 266 AE
0B1 105 266 AH
0B1 105 266 AN
0B1 105 266 D
0B1 105 266 R

Numery Sachs. Ja szukałem po tych numerach i trafiłem na powyższą aukcję. Wszystko pasuje.

Ja kupowałem do CAGA, manual 6 biegów. Chciałem kupić CGLC do siebie bo wytrzymuje większy moment ale nigdzie nie mogłem dostać więc wybór padł na ori plus docisk Performance

No właśnie ja szukam do CGLC i wychodzi na to że tylko ASO ale cena powala na kolana. Za dwumas wołają 5600 zł. A dwumas ze sprzeglem 7700 zł. Robota 2600zł. Także ostre przegięcie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, mateusz16 napisał:

No właśnie ja szukam do CGLC i wychodzi na to że tylko ASO ale cena powala na kolana. Za dwumas wołają 5600 zł. A dwumas ze sprzeglem 7700 zł. Robota 2600zł. Także ostre przegięcie. 

Pewnie głupie pytanie, a nie da rady wstawić dwumasy od CAGA, CAHA + sprzęgło od OGLC

Sprzęgło od OGLC i CGLC są takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego to już nie wiem. 

Na sprzegła24 zestaw oryginalny, produkcji Audi do CGLC, skrzynia manual 6 biegów kosztuje 3999zł. Pisałem z nimi, przysłali nawet zdjęcie. Przysyłają cały skręcony zestaw jak na zdjęciu. 

 

OE Audi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz masz nr tego sprzęgła i dwumasy do CGLC od sprzęgła24?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo osób mi pisze na PW co u mnie siedzi 2.0 TDI CR  CAGA

Miałem mozliowsc lata temu porównac FIZYCZNIE z A6 4G 2.0 TDI CR
Podaje numery te co pamietałem
dwumas tez z A6

0B1198141GX 
U mnie siedzi z A6 4G 2.0 TDI CR 177KM    0B1 141 117 K




 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dzik napisał:

Mateusz masz nr tego sprzęgła i dwumasy do CGLC od sprzęgła24?

 

Nie mam ale spróbuje załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem takie aukcje do silnika CGLC. Wydaje mi się że w a4, a5 i q5 jest to samo sprzęgło i dwumas. Większość osób odpisuje że brak zamienników do CGLC a trzy aukcje znalazłem z LUKa. Ale ile w tym prawdy?

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-q5-2-0-tdi-177-km-i7053480374.html

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-b8-2-0-tdi-177-km-i7114994820.html

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a5-2-0-tdi-177-km-i7214761686.html

Napisałem do kolesia. Zobacze co odpisze. 

Dostałem takie numery ale to są chyba numery oryginału a nie luka. 

https://mojeautoczesci.pl/dwumasysprzegla/124-kolo-dwumasowe-sprzeglo-vw-passat-b5-19-tdi.html

Jeśli luk wypuszcza sprzęgło to części posiadają inny numer niż oryginalny? 

Edytowane przez mateusz16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się do tematu.Szukam sprzęgła i dwumasy do cagc 88kw 2.00 tdi skrzynia LLM. Ktoś ma to już za sobą.

Edytowane przez leoleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.sachsperformance.com/de/kupplung/performance-kupplung-sachs/kupplungssatz-001872-002558

 

Witam planuje w najbliższym czasie wrzucić jakiś program większy. Jak na razie sprzęgło oryginalne chodzi bez zarzutu. Czy ten zestaw powyżej sachs dawał by radę powyżej 400nm? Jestem jeszcze zielony w tym wszystkim. Silnik CJCD 150km. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje radę do ok 550Nm. Możesz wymienić sam docisk jeżeli Twój dwumas jest jeszcze sprawny. Ja kupiłem ori dwumas z ori tarczą i docisk Performance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, corradoowner napisał:

Daje radę do ok 550Nm. Możesz wymienić sam docisk jeżeli Twój dwumas jest jeszcze sprawny. Ja kupiłem ori dwumas z ori tarczą i docisk Performance.

Tyle wystarczy. Do tego musiałbym jeszcze szukać dwumasy jakie koszty? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem komplet dwumas, tarcza, docisk, śruby, tuleja, łożysko za 2300 plus docisk Performance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...