Jump to content
22 22
Pawlo 2004

Jakie Koło dwumasowe oraz sprzęgło do 2.0 TDI CR

Recommended Posts

czy w multitronicu wymiana 2masy jest trudniejsza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 13.03.2016 o 21:38, kobuzzz napisał:

Koledzy proszę o ocenę tej dwumasy... bo jednak mocno ona roztelepotana jest....

 

Kupiłem zestaw LUK i ma takie same luzy , czy to jest normalne ? Czy Twoje sprzęgło działa poprawnie?

Edited by fafiks

Share this post


Link to post
Share on other sites

WItam wszystkich,

Nie zakładałem nowego tematu bo wiąże się z tu opisywanym. Mam A4 B8 avant 2009 rok 2.0 TDI 143 CAGA. Kupiłem go stosunkowo nie dawno ale mam problem chyba ze sprzęgłem. 

Przy ruszaniu na jedynce szarpie w końcowej fazie puszczania sprzęgła, na wolnych obrotach też wyczuwam drgania całego auta. około 20 tyś km temu poprzedni właściciel wymieniał kompletne sprzęgło i dwumasę (nie pamiętał jakiej firmy).

Podejrzewam, że moim problemem na pewno jest sprzęgło. Czytałem, że sprzęgła do B8 są jakieś wadliwe. Czy można założyć jakiś inny zestaw (np od B9 lub coś innego) aby być pewnym, że znowu po 20 tyś nie zacznie szarpać.

Może ma ktoś doświadczenie bo  są to spore wydatki. 

Nie zamierzam robić programu (obecnie seria) ale chciałbym być pewien tego podzespołu.


-----------------------------------------------------------

Audi A4 B8 2009 2.0 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.04.2019 o 08:59, buga10 napisał:

WItam wszystkich,

Nie zakładałem nowego tematu bo wiąże się z tu opisywanym. Mam A4 B8 avant 2009 rok 2.0 TDI 143 CAGA. Kupiłem go stosunkowo nie dawno ale mam problem chyba ze sprzęgłem. 

Przy ruszaniu na jedynce szarpie w końcowej fazie puszczania sprzęgła, na wolnych obrotach też wyczuwam drgania całego auta. około 20 tyś km temu poprzedni właściciel wymieniał kompletne sprzęgło i dwumasę (nie pamiętał jakiej firmy).

Podejrzewam, że moim problemem na pewno jest sprzęgło. Czytałem, że sprzęgła do B8 są jakieś wadliwe. Czy można założyć jakiś inny zestaw (np od B9 lub coś innego) aby być pewnym, że znowu po 20 tyś nie zacznie szarpać.

Może ma ktoś doświadczenie bo  są to spore wydatki. 

Nie zamierzam robić programu (obecnie seria) ale chciałbym być pewien tego podzespołu.

chyba poprzedni wlasciciel nie byl szczery

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już nie będę wnikał jaki był poprzedni właściciel ale doradzcie mi co założyć żeby było ok i żebym sie nie martwił przez dłuższy czas.

 


-----------------------------------------------------------

Audi A4 B8 2009 2.0 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy komplet sprzęgła z dwumasą LUK od do auta A4 B8 2.7 190KM będzie pasował do mojego (2.0 tdi cagc). Myślę, żby założyć mocniejsze sprzęgło bo w planach jest chip na 170 KM

Ktoś zaproponował kompletne sprzęgło właśnie takie lub od cglc (170KM).

Będzie to wszytsko grało?

 


-----------------------------------------------------------

Audi A4 B8 2009 2.0 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, buga10 napisał:

Czy komplet sprzęgła z dwumasą LUK od do auta A4 B8 2.7 190KM będzie pasował do mojego (2.0 tdi cagc). Myślę, żby założyć mocniejsze sprzęgło bo w planach jest chip na 170 KM

Ktoś zaproponował kompletne sprzęgło właśnie takie lub od cglc (170KM).

Będzie to wszytsko grało?

 

do cagc cagb caga caha pasuje p&p sprzęgło od cglc jest duzo mocniejsze od seryjnego

 


a4 b5 1.9tdi AFN było

a4 b6 1.9tdi AVB było

a4 b8 2.0tdi CAGB jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie od cglc zamowilem cały komplet oraz łożysko igiełkowe do koła zamachowego z aso. Coś jeszcze potrzebuje aby wymienić? Napewno olej i to będzie wszystko. 


-----------------------------------------------------------

Audi A4 B8 2009 2.0 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, buga10 napisał:

Właśnie od cglc zamowilem cały komplet oraz łożysko igiełkowe do koła zamachowego z aso. Coś jeszcze potrzebuje aby wymienić? Napewno olej i to będzie wszystko. 

uszczelniacz na wał ale jak bedzie sucho to oddasz


a4 b5 1.9tdi AFN było

a4 b6 1.9tdi AVB było

a4 b8 2.0tdi CAGB jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki zestaw sprzęgła potrzebuję do audi a4 b8 120kw 163km? i jakiej firmy najlepiej wybrać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytuacja taka: nowe sprzegło z dwumasem od cglc założone do seryjnego cgac i od razu problem ze slizgającym się sprzęgłem na każdym biegu, nawet przy delikatnym przyśpieszaniu. Pedał sprzęgła ciężko chodzi. Sprzęgło ledwo mieściło się w skrzynię. Co poszło nie tak? Jakieś pomysły? Bo do tej pory wszyscy pisali, że sprzęgło od cglc pasuje bez problemu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja założyłem cały zestaw od CGLC do silnika 2.0 TDI CR CAGC 120 KM i nie ślizga mi się. 

Nie zauważyłem żeby ślizganie występowało. Faktycznie pedał sprzęgła jest twardy i ciężko chodzi ale jedzie dobrze. Dwumas od CGLC był troszkę grubszy niż ten co miałem ale udało się wcisnąć.

U mnie powodem zmiany były wibracje przy ruszaniu z biegu pierwszego i na wstecznym - teraz to nie występuje.

 


-----------------------------------------------------------

Audi A4 B8 2009 2.0 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

"buga10" a czy był problem z włożeniem półosi? Bo tutaj całe sprzęgło było tak odsunięte poprzez słoneczko docisku, że był problem włożyć półoś - takie info od znajomego dostałem. Swój komplet sam montowałeś, czy ktoś inny? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie było problemu z półosią.

mi montował mechanik i powiedział tylko ze jest dwumas grubszy o ok.5 mm nic wiecej


-----------------------------------------------------------

Audi A4 B8 2009 2.0 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod skrzyni mam LLW

 


-----------------------------------------------------------

Audi A4 B8 2009 2.0 TDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Chcę profilaktycznie wymienić KOMPLETNE sprzęgło do a4 b8 allroad 2.0 caha 170KM rok 2009. Przebieg 225tys. Prawdopodobnie sprzęgło jeszcze fabryczne. Piszecie wciąż o silniku caga itp. Nic o caha. Proszę o podpowiedź jaka firma będzie odpowiednią LUK czy SACHS oraz co wchodzi w kompletny zestaw sprzęgła. Co ewentualnie musiałbym dokupić dodatkowo? Nie chcę nic ulepszać. W grę wchodzi tylko wymana.Proszę o pomoc w miarę szybko gdyż niedługo przyjadę do Polski i jestem ograniczony czasowo. PROSZĘ.... PLEASEEE..... PLIZZZZZ.....

 


Od 2012 był i jest nadal a4 b6 avant 1,9tdi 130KM AVF, AWX, a od 2017 dostał młodszego brata a4 b8 avant allroad 2,0tdi 170KM CAHA i dogadują się  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7/31/2019 o 12:05 AM, Blachu napisał:

This situation: a new clutch with a double clutch from cglc fitted to serial cgac and immediately a problem with the sliding clutch in each gear, even with a slight acceleration. The clutch pedal works hard. The clutch barely fit into the chest. What went wrong? Any ideas? Because until now everyone wrote that the cglc clutch fits without a problem?

Czy rozwiązałeś problem? Czy możesz podać jakieś szczegóły? I hope google translated ok what I wanted to say. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KOLO-DWUMASOWE-SPRZEGLO-LUK-AUDI-A4-B8-2
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 2379 zł - KOŁO DWUMASOWE SPRZĘGŁO LUK AUDI A4 B8 2.0 TDI (7839066446). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 Kupował ktoś ten zestaw z tej aukcji? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
22 22

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...