Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Elektryczna pompka w układzie chłodzenia ?


czwura

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jak w temacie, pompka ta uruchamia sie bardzo czesto, podczas postoju silnik jest wyłączony otwieram drzwi którekolwiek, lub bagażnik bądz otwieram samochód z kluczyka i pompka się załancza na kilka kilkanaście sekund.Nie mam pojęcia czy też pracuje podczas włączonego silnika. Czy to normalna rzecz ??? Pompka elektryczna znajduje sie na wężach z cieczą chłodzącą miedzy silnikiem a lewym kielichem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest logiczne co piszesz ale dlaczego pompka zalancza sie na zimnym niedzialajacym silniku przy otwieraniu drzwi lub bagaznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem w swojej B8, że niezależnie od tego czy jeżdżę i jak jeżdżę, to elektryczna pompka wody chodzi na okrągło, aż padnie akumulator. Po odpięciu pompki coś tam dalej cichutko huczy, głęboko jakby koło bloku silnika. Auto było lekko uderzone prawą stroną i tak je kupiłem, ale ani chłodnice, ani pas przedni nie były ruszone. Żeby było lepiej, to komputer nie pokazuje ani jednego błędu. Czy może to mieć coś wspólnego z systemem start/stop, bo przycisk tego systemu jest u mnie jakby nieaktywny? Może ktoś się spotkał z czymś takim, albo ma jakiś pomysł, co może być nie tak? :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem na zachodnich forach, jak mieli problemy w b8 z pompkami to tylko wycieki lub hałaśliwe stuki i żadnego przypadku z twoim problemem ... Myślę że to musi być jakiś czujnik temperatury, lub pod-sterownik pompy wodnej.

VAG lub VCDS i testy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam problem, a sam nie wiem czy to problem z tą dodatkową pompką płynu chłodzącego. jak tylko wloze kluczyk do stacyjki i dam na zaplon to dziala ta pompka, mi iz silnik nie jest zapalony. Zaobserwowałem dziwna rzecz, nigdy nie moge osiagnąc temperatury silinika podczas jazdy 90 stp. Chyba, ze juz tak ostro chwile pojezdze to dojdzie wskazowka do 90, ale jak zacznę jechac delikatnie to temperatura spada. Prawdopodobnie to wina tej pompki, ze cały czas pracuje. Co moze byc nie tak ?

prosze o pomoc, z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pabloo_88 Jaki masz silnik ? Jak temperatury w trasie ? I czy spada do poziomu 70*C ?

@darecy, Logi tu nic nie dadzą. Już nie raz słyszałem opinię, że te CRki tak mają.

Mam 2.7 u mnie jest termostat zdupczony. A co do pompki, dziwne, ale standardowo była nawet wykodowana, widziałem u kumpla, że w CAMA ma ją aktywowane więc też wrzuciłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.01.2013 o 12:59, czwura napisał:

Witam

jak w temacie, pompka ta uruchamia sie bardzo czesto, podczas postoju silnik jest wyłączony otwieram drzwi którekolwiek, lub bagażnik bądz otwieram samochód z kluczyka i pompka się załancza na kilka kilkanaście sekund.Nie mam pojęcia czy też pracuje podczas włączonego silnika. Czy to normalna rzecz ??? Pompka elektryczna znajduje sie na wężach z cieczą chłodzącą miedzy silnikiem a lewym kielichem

U mnie też tak było więc się nie przejmuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie w CJCC jest identycznie, ale po kilkudziesięciu  sekundach  się  wyłącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...