Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż licznika z FIS


pawelwor

Rekomendowane odpowiedzi

ok,dzieki

---------- Post dopisany 15-04-2014 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2014 at 18:30 ----------

Koledzy mam pyt, planuje kupic czujnik temp zew zeby mi temp na fisie wyswietlalo tylko nie wiem jak go podpiac.

---------- Post dopisany 17-04-2014 at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2014 at 20:52 ----------

Koledzy montowal ktos czujnik temp zewn? ja chce zamontowac tylko nie wiem jak, gosc od ktorego kupilem licznik mowi ze wyswietlal na fisie temp i ja chce czujnik zamontowac tylko nie wiem jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok,dzieki

---------- Post dopisany 15-04-2014 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2014 at 18:30 ----------

Koledzy mam pyt, planuje kupic czujnik temp zew zeby mi temp na fisie wyswietlalo tylko nie wiem jak go podpiac.

---------- Post dopisany 17-04-2014 at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2014 at 20:52 ----------

Koledzy montowal ktos czujnik temp zewn? ja chce zamontowac tylko nie wiem jak, gosc od ktorego kupilem licznik mowi ze wyswietlal na fisie temp i ja chce czujnik zamontowac tylko nie wiem jak.

Montujesz czujnik pomiędzy chłodnicą a zderzakiem,jeden kabel do masy a drugi do wtyczki FIS w odpowiednie miejsce.To wszystko i ma działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam climatronika kolego pawlewor

kolego Szarik dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z kabelkami w kostce niebieskiej i zielonej ten opis który mam z przekładaniem pinów mało mi mówi. Auto 1,9 90km rok 1998. Kupiłem licznik z 1999 po pierwszym lifcie. napewno nie posiadam sensora oleju w misce olejowej, wymiana zbiorniczka wyrównawczego. Ale ja mam inne pytanie bo w mnojej zielonej kostce znajduje sie 8 pinów a niebieska jest zapełniona prawie cała. Potrzebował bym pomocy kogos kto by mi opisał który pin z kostki niebieskiej mam przełożyć do kostki zielonej i na odwrót. Czerwoną kostke 20 pinową już mam załatwioną tyl;ko zostało mi doprowadzić sygnał spalania. podam linki do zdjęci kostek:9e21530df6c060ed.html97ea8f5536ae5ef5.html

47aafbbeee9b319d.html

e27821c2555eb170.html

Licze ze ktoś mi pomoże z tym. Kupiłem czujnik temperatury oleju zamontowałem w podstawie filta olejowego podłaczyłem kabelek i z tego co wyczytałem w opisie musze dorobić pin w kostce zielonej <pin 25> i doprowadzić do niego kabelek. Tu są linki jak by komuś nie pokazywały sie obrazki:20140412_160419.jpg | kamdaro | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

20140412_160408.jpg | kamdaro | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

20140412_160229.jpg | kamdaro | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

20140412_160221.jpg | kamdaro | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego kamdaro moze Ci duzo nie pomoge ale ja jak przekladalem licznik do swojego samocodu to jak brakowalo mi pinow to te ktore mi nie byly potrzebne poprzepinalem w miejsca tych ktorych mi brakowalo i wszystko dziala.

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ----------

musisz korzystac z rozpiski MaxsteRRa np 2pin z twojej niebieskiej przekladasz na 7 w nowej zielonej

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ----------

1pin niebieskiej twojej na 1pin niebieskiej nowej itd

---------- Post dopisany at 20:59 ---------- Poprzedni post napisany at 20:57 ----------

ja problem kontrolek od temp oleju, klockow itd rozwiazalem masujac je

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem licznik po pierwszym lifcie jeszcze z analogowym zegarkiem to po rozmowie z pawelwor nie musiałem przekładać pinów tylko dołorzyć pin 21 w zielonej kostce zeby działała temperatura oleju. dołorzyłem też czerwoną kostke 20 pinowa zeby sterować fisem, podpiołem temperature zewnętrzną ale jeszcze musze kupi jeszcze manetke i bedzie hulać aż miło ale jeszcze mi wyskakuje na wyświetlaczu błąd związany z klockami, spryski i jeszcze coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie powinienes te piny od klockow spryskow i czegos jeszcze zmasowac, u mnie to pomoglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolkę od klocków i od płynu w spryskiwaczu jeżeli nie posiadamy w aucie możemy sobie wykodować z licznika ja wykodowałem w liczniku po pierwszym lifcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedziec bo mi sie caly czas pala i musze cos z tym zrobic bo mnie denerwoje. Podrzucil by mi opis jak zrobic zeby to wykodowac

---------- Post dopisany 29-04-2014 at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2014 at 10:22 ----------

Podpiolem manetke i wszystko smiga jak nalerzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Szarik czy ma znaczenie ktory kabelek dam do masy?

---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ----------

Chodzi mi o czujnik temp zew.

---------- Post dopisany 31-05-2014 at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2014 at 21:15 ----------

koledzy ktory kabel w modelu przedliftem w immo to masa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcę kupić licznik do przedlifta z fisem moj rocznik to 97r mam licznik vdo przedlift auto to też z 97r przedlift z fisem co potrzebuje żeby hulało wszystko mogę wyjąć co mi się tylko podoba wiązka przełacznik kostki. jakiś przekaźnik trzba też skompinować ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś tu przerabiał manetke z sedana adaptując ją do avanta? Wiem ze jest taka mozliwosc, tylko nie pamietam co poza wylamaniem ogranicznika trzeba bylo zrobil aby spryskiwacz sie uruchamial tylnej wycieraczki. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy nie wiem jak rozpoznac ktory pin mojego imo w przedlifcie to masa, bo chce podlaczyc go do poliftowego licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem na etapie wyświetlania otwartych drzwi na FIS-ie.

Kabelki prawych tył i przód oraz lewy tył są zmostkowane.

Nie mogę znaleźć miejsc gdzie są połączone przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką air bag w swojej audi. Jestem po wymianie licznika na fis. Błąd jaki wyskakuje na VAG:

01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-10 -- Open or Short to Ground - Intermittent - Nieprawidłowe sterowanie lampki sygnalizacji uszkodzeń MIL


Zacząłem więc od od zdjęcia zegarów i natrafiłem wtedy na brak przewodu na pinie 12 w niebieskiej kostce 26pinowej.


Proszę mi powiedzieć jak to powinno wyglądać. Gdzie znaleźć ten przewód do pinu 12 w niebieskiej kostce? Przekładałem już z pinu 9 na 12, ale airbag wtedy nie daje oznak życia na tablicy zegarów.



8D0 919 034F - Numer licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tskie pytanie czy jezeli bd mial licznik z FIS VDO od przedlifta to gdy bd chcial go wsadzic do B5 95 rok 1.6 AdP ze sciagnietym immo to co bd musial zrobic by to wmiare dzialalo???

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Moje audi jest z 2000 roku, czy wystarczy że wymienię licznik na FIS i manetkę?

Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Prośba do autora tematu Pawelwor lub innych forumowiczów, dotycząca podesłania linka lub plików z pierwszego postu, bo linki nie są już aktywne, a chcę sobie wymienić licznik na fisa w moim a4b5.

Pozdrawiam

GT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...