worm87 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Mi szkoda drugi kupować bo jeden mam i hula jak trzeba a drugi awaryjny jest skopany, więc może pogrzebie trochę. Raczej sytuacji nie pogorszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbertRS4 1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam wszystkich widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem? dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam wszystkich widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem? dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm87 0 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Co masz na myśli mówiąc problem tkwi w policzkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Co masz na myśli mówiąc problem tkwi w policzkach? Pisze z telefonu... miało być w kluczykach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam wszystkich widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem? dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem Ja posiadam auto już prawie 4 lata i nie wymieniałem baterii, co prawda działa już tylko z ok 10m, a czasami trzeba nawet podejść na 3m żeby zamknął/otworzył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbertRS4 1 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Witam wszystkich widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem? dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie. Witam kolego próbowałem w ten sposób ale nie działa chyba w najbliższym czasie będę musiał udać się do jakiegoś speca od kodowania kluczyków:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm87 0 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Sposoby z sekwencjami ruchów nie zawsze działają. Ale do kodowania pilota speca nie trzeba, każdy z VAGiem zrobi to w 5 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie. Witam kolego próbowałem w ten sposób ale nie działa chyba w najbliższym czasie będę musiał udać się do jakiegoś speca od kodowania kluczyków:wink: Znajdź kogoś kto ma Vaga i zrobi ci to za piwko bo "spece" to kawał kasy wezmą od ciebie, a to jest 5 min roboty tu masz tutorial jak sie to robi Vagiem Lepiej kupić kabel do auta, będziesz miał na zapas i robił sobie co chcesz z autem a nie płacić "specom" za każdym razem po 50zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm87 0 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Dobrze gada dać mu wódki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbertRS4 1 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbertRS4 1 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia. Tak kluczyki są oryginalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnik 3 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia. Tak kluczyki są oryginalne Zakoduj jak w tutorialu kluczyk i będzie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbertRS4 1 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Rozumiem tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm ma dodatkową diode koło manetki tempomatu Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia. Tak kluczyki są oryginalne Zakoduj jak w tutorialu kluczyk i będzie OK Witam byłem u znajomego który ma Vaga żeby zakodować kluczyk i okazało sie że jest on przypisany do auta ale centrala go nie widzi:kwasny: powiedział że raczej jest padnięty i trzeba będzie kupic jakąś używke i przypisać do auta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dziwne z tymi kluczykami. Ja od kiedy odkupiłem auto od brata 3 lata temu to nie zmieniałem baterii w żadnym pilocie, a on pewnie też dosyć dawno albo wcale. Otwieranie auta łapie mi z ok. 50 m (z 9 piętra bez problemu otwieram auto na parkingu). Otwieranie bagażnika nie zawsze, bo wtedy sygnał musi być chyba dłuższy. Co zauważyłem, to zawsze po wyjęciu akumulatora rozkodowuje mi piloty. Wtedy wystarczy każdym kluczykiem z osobna włączyć zapłon i nacisnąć przycisk zamykania/otwierania. Jest gdzieś rozpiska, które moduły komfortu obsługują domykanie szyb i jak to uruchomić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leh 1 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jeśli odpinales aku i domykanie padło to musisz zrobić adaptację. Otwierasz szybę i trzymasz przycisk wcisniety jeszcze przez 6 sek po otwarciu, zamykasz przytrzymujesz też 6 sek. Tak wszystkie szybki i powinno zacząć działać z pilota. EDIT: musisz wciskać przycisk mocniej, "do drugiego położenia" coś mi się tak wydaje... Chyba :sly: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Witam. Miałem podobny problem z zasięgiem pilota. Po zakupie (2lata temu) działał z 4 piętra i 150 metrów od bloku. Dodatkowo radio zaczęło szumiec za miastem. Na trasach tylko w centrum lapalem stację. Nad tylną szybą jest wzmaniacz antenowy. Gdy go przyciskalem do szyby było ok. Zaczepy mam trochę połamane niestety, więc odgialem blaszki, wyszczyscilem wszystko spirytusem i na stałe przykleilem paskami taśmy dwustronnej Tesa. Mocne i trwałe polaczenie. Powyższe problemy zniknęły i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Witam. Miałem podobny problem z zasięgiem pilota. Po zakupie (2lata temu) działał z 4 piętra i 150 metrów od bloku. Dodatkowo radio zaczęło szumiec za miastem. Na trasach tylko w centrum lapalem stację. Nad tylną szybą jest wzmaniacz antenowy. Gdy go przyciskalem do szyby było ok. Zaczepy mam trochę połamane niestety, więc odgialem blaszki, wyszczyscilem wszystko spirytusem i na stałe przykleilem paskami taśmy dwustronnej Tesa. Mocne i trwałe polaczenie. Powyższe problemy zniknęły i jest ok Masz fotke w ktorym konkretnie miejscu jest ten wzmacniacz? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 W sedanie nad tylną szybą, avant w słupku Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się