Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zasieg pilota-problem rozwiązany


daro84.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Mi szkoda drugi kupować bo jeden mam i hula jak trzeba a drugi awaryjny jest skopany, więc może pogrzebie trochę. Raczej sytuacji nie pogorszę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :wink: widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem?:kwasny: dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :wink: widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem?:kwasny: dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem :wink:

Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk

Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli mówiąc problem tkwi w policzkach?

Pisze z telefonu... miało być w kluczykach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :wink: widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem?:kwasny: dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem :wink:

Ja posiadam auto już prawie 4 lata i nie wymieniałem baterii, co prawda działa już tylko z ok 10m, a czasami trzeba nawet podejść na 3m żeby zamknął/otworzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :wink: widzę że problem padających kluczyków nie dotyczy tylko mnie otóż auto posiadam już pół roku i do tej pory już dwa razy wymieniałem baterie w kluczyku, trochę mnie to dziwi bo nie dość że szybko pada to jeszcze trzeba stać dość blisko samochodu żeby załapał sygnał jak jest u was generalnie w czym jest problem?:kwasny: dodam że drugi kluczyk nie otwiera zdalnie auta lecz sygnał wysyła bo gościu który zakodowuje kluczyki sprawdzał go jakimś urządzeniem :wink:

Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk

Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie.

Witam kolego :wink: próbowałem w ten sposób ale nie działa :kwasny: chyba w najbliższym czasie będę musiał udać się do jakiegoś speca od kodowania kluczyków:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposoby z sekwencjami ruchów nie zawsze działają. Ale do kodowania pilota speca nie trzeba, każdy z VAGiem zrobi to w 5 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink:

Kolego weź kluczyk co nie działa włóż do stacyjki, naciśnij i trzymaj otwieranie, przekreć zapłon i wyłącz zapłon. Zobacz czy działa kluczyk

Co do odległości działania kluczyków to problem tkwi w samych policzkach. Ja mam jeden co działa z 50m a drugi z 5m nie łapie. Więc to nie wina anten w aucie.

Witam kolego :wink: próbowałem w ten sposób ale nie działa :kwasny: chyba w najbliższym czasie będę musiał udać się do jakiegoś speca od kodowania kluczyków:wink:

Znajdź kogoś kto ma Vaga i zrobi ci to za piwko bo "spece" to kawał kasy wezmą od ciebie, a to jest 5 min roboty

tu masz tutorial jak sie to robi Vagiem

Lepiej kupić kabel do auta, będziesz miał na zapas i robił sobie co chcesz z autem a nie płacić "specom" za każdym razem po 50zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia.

Tak kluczyki są oryginalne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia.

Tak kluczyki są oryginalne :wink:

Zakoduj jak w tutorialu kluczyk i będzie OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem :wink: tylko jeszcze jest jedna zasadnicza sprawa że w samochodzie jest zamontowany nie seryjny alarm :wink: ma dodatkową diode koło manetki tempomatu

Ale kluczyki masz ori?? Jeżeli tak to dokładany alarm jest podpięty do oryginału więc nie ma to znaczenia.

Tak kluczyki są oryginalne :wink:

Zakoduj jak w tutorialu kluczyk i będzie OK

Witam :wink: byłem u znajomego który ma Vaga żeby zakodować kluczyk i okazało sie że jest on przypisany do auta ale centrala go nie widzi:kwasny: powiedział że raczej jest padnięty i trzeba będzie kupic jakąś używke i przypisać do auta

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne z tymi kluczykami. Ja od kiedy odkupiłem auto od brata 3 lata temu to nie zmieniałem baterii w żadnym pilocie, a on pewnie też dosyć dawno albo wcale. Otwieranie auta łapie mi z ok. 50 m (z 9 piętra bez problemu otwieram auto na parkingu). Otwieranie bagażnika nie zawsze, bo wtedy sygnał musi być chyba dłuższy.

Co zauważyłem, to zawsze po wyjęciu akumulatora rozkodowuje mi piloty. Wtedy wystarczy każdym kluczykiem z osobna włączyć zapłon i nacisnąć przycisk zamykania/otwierania.

Jest gdzieś rozpiska, które moduły komfortu obsługują domykanie szyb i jak to uruchomić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odpinales aku i domykanie padło to musisz zrobić adaptację.

Otwierasz szybę i trzymasz przycisk wcisniety jeszcze przez 6 sek po otwarciu, zamykasz przytrzymujesz też 6 sek. Tak wszystkie szybki i powinno zacząć działać z pilota.

EDIT: musisz wciskać przycisk mocniej, "do drugiego położenia" coś mi się tak wydaje... Chyba :sly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem podobny problem z zasięgiem pilota. Po zakupie (2lata temu) działał z 4 piętra i 150 metrów od bloku. Dodatkowo radio zaczęło szumiec za miastem. Na trasach tylko w centrum lapalem stację. Nad tylną szybą jest wzmaniacz antenowy. Gdy go przyciskalem do szyby było ok. Zaczepy mam trochę połamane niestety, więc odgialem blaszki, wyszczyscilem wszystko spirytusem i na stałe przykleilem paskami taśmy dwustronnej Tesa. Mocne i trwałe polaczenie. Powyższe problemy zniknęły i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem podobny problem z zasięgiem pilota. Po zakupie (2lata temu) działał z 4 piętra i 150 metrów od bloku. Dodatkowo radio zaczęło szumiec za miastem. Na trasach tylko w centrum lapalem stację. Nad tylną szybą jest wzmaniacz antenowy. Gdy go przyciskalem do szyby było ok. Zaczepy mam trochę połamane niestety, więc odgialem blaszki, wyszczyscilem wszystko spirytusem i na stałe przykleilem paskami taśmy dwustronnej Tesa. Mocne i trwałe polaczenie. Powyższe problemy zniknęły i jest ok

Masz fotke w ktorym konkretnie miejscu jest ten wzmacniacz?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...