Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica powietrza przy kolektorze ssącym w A4 B6 ALT


daro84.pl

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, crookers20 napisał:

I jak wymieniałeś ją już, dało ci to odczuwalną poprawę ? Do mnie przyszło ale jeszcze nic z nią nie robiłem i jak oceniasz materiał ? 

Cześć

dzisiaj założyłem materiał lepszy grubsza guma nie taka cienka jak ta oryginalna a co do poprawy to lepsze przyśpieszenie od 3 tyś obrotów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby jeszcze to cięgno ktos produkowal bylo by fajnie. w ogole jest to wymienne jak to jest tam w srodku w gruszcze usadowione ma ktos jakies zdjecia jak to w srodku wyglada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Michał Kalita napisał:

Cześć

dzisiaj założyłem materiał lepszy grubsza guma nie taka cienka jak ta oryginalna a co do poprawy to lepsze przyśpieszenie od 3 tyś obrotów 

Właśnie że ja mam odwrotne wrażenie u mnie poprzednia membrana pochodziła z 2.0 FSI jak się nie mylę ale to nie ma znaczenia, obroty powinny szybciej się wkręcać do 3 tys. i moc, koni to nie doda tylko Nm będzie prawidłowy (tak mi się wydaje) zrobiłem po wymianie 40km i jedyne co mi się rzuciło w oczy to spalanie na fisie ciut mniejsze, patrzyłeś pod tym względem? Może już człowiek głupieje bo za dużo czyta i szuka na siłę , Auto zbiera się przyzwoicie. Ja tam na altka nie narzekam. Żeby nie "bieda edyszion" i powycierane przyciski w mojej niuni byłbym zadowolony XD i nie rdza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

8 minut temu, crookers20 napisał:

Właśnie że ja mam odwrotne wrażenie u mnie poprzednia membrana pochodziła z 2.0 FSI jak się nie mylę ale to nie ma znaczenia, obroty powinny szybciej się wkręcać do 3 tys. i moc, koni to nie doda tylko Nm będzie prawidłowy (tak mi się wydaje) zrobiłem po wymianie 40km i jedyne co mi się rzuciło w oczy to spalanie na fisie ciut mniejsze, patrzyłeś pod tym względem? Może już człowiek głupieje bo za dużo czyta i szuka na siłę , Auto zbiera się przyzwoicie. Ja tam na altka nie narzekam. Żeby nie "bieda edyszion" i powycierane przyciski w mojej niuni byłbym zadowolony XD i nie rdza

ja tam za bardzo nie patrzę na spalanie :D ale mnie najbardziej irytują te wolno opadające obroty i wycie po wciśnięciu sprzęgła jak jest ciepły silnik jak jest zimny to miód malina wszystko a jak się rozgrzeje to tak jak bym nie umiał zmieniać biegów bo silnik wyje :( a jak silnik wyje to i ja zaczynam płakać :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Michał Kalita napisał:

 

ja tam za bardzo nie patrzę na spalanie :D ale mnie najbardziej irytują te wolno opadające obroty i wycie po wciśnięciu sprzęgła jak jest ciepły silnik jak jest zimny to miód malina wszystko a jak się rozgrzeje to tak jak bym nie umiał zmieniać biegów bo silnik wyje :( a jak silnik wyje to i ja zaczynam płakać :P 

Boże nie widziałem żadnego efektu bo przewodzik z gruszki jakimś magicznym sposobem się zgubił :facepalm: :facepalm: nie mam szczęścia z tą gruszką (dwie lewe łapy ), cały czas coś ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, crookers20 napisał:

Boże nie widziałem żadnego efektu bo przewodzik z gruszki jakimś magicznym sposobem się zgubił :facepalm: :facepalm: nie mam szczęścia z tą gruszką (dwie lewe łapy ), cały czas coś ..

no bywa i tak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wszystko sprawne auto jednak lepiej chodzi. Powiem że nawet nie myślałem że będzie taka różnica, gość dobrze się spisał z tymi membranami, po wszystkim z czytałem błędy i przegoniłem auto na odcinku 5km tak pod 140, i  błędów jak na razie nie ma, oprócz termostatu mam nadzieję że błędy mieszanki były tym spowodowane i nie wrócą.

Cytuj

7 Faults Found:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
            P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
            P1128 - 001 - System too Lean - MIL ON
16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 001 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1
            P1519 - 008 - Malfunction - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 001 -  - Intermittent
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2
            P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd ubogiej mieszanki to norma przy niesprawnej "kierownicy powietrza"

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja też miałem awarię membrany kupiłem ją z tej aukcji  co crookers20 i Michał " http://allegro.pl/membrana-gruszki-podcisnienia-audi-vw-2-0-alt-i6812404102.html?snapshot=MjAxNy0wNS0wOFQxODoxNjowNC4yNzRaO2J1eWVyOzdhZDIwNDdkNDg1YWY2YmQxY2MwYTEzN2Q2YzY3ZjEwODRlZDM3ODhmYTRkZjZkODYyYWI3NTNmZTMyZjI5MWQ%3D " i już wymieniłem :decayed:, wszystko poszło sprawnie, gruszka działa :banan:. Przy okazji wymieniłem węże podciśnienia i będziemy testować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.02.2015 o 18:12, Dajmon napisał:

Właśnie nie !

Jak membrana i dźwignia (jedno i drugie lub jedno z nich) jest uszkodzone, to silnik nie ma wystarczającej ilości powietrza do spalania. Skoro mało powietrza, to więcej idzie paliwa na mieszankę. Mieszanka jest za bogata. Wywala wówczas błąd, np.:

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded

Samochód jest leniwy/ospały. Brak mu zwrotności, żwawości. Jest mułowaty.

Zrobić należy tą usterkę w pierwszej kolejności. Następnie skasować błędy w bloku silnika (nawet jeśli ich nie ma) i pojeździć troszkę na benzynie aby silnik się zaadoptował ponownie na prawidłowo działającej mebranie/dźwigni, czyli dolocie powietrza.

Można następnie już atakować na LPG jak ktoś ma.

A czy jesli ta membrana jest pęknięta to oprócz mułowatości silnika występuje też szarpanie przy dodawaniu gazu podczas jazdy? Mi błędy nie wyskakują żadne :/ ale dzis podczas jazdy zaświeciły mi się kontrolki abs i pomarańczowy trójkąt z wykrzyknikiem w kółeczku (to ESP?). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zgasły ale silnik nadal szarpie:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na szarpanie ona nie miala wplywu bynajmniej u mnie. szarpie na zimnym silniku czy na cieplym to samo jest na PB i LPG ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpie i na PB i na LPG. Na zimnym jest to mniej odczuwalne, problem zaczyna sie jak juz jest zagrzany. W niedziele wskoczył mi błąd wypadania zapłonów. ale jak w poniedziałek jechałem po nową cewkę to już błąd nie wyskakiwał ale szarpał... Cewka wymieniona, błędów brak a szarpie nadal:/ przy szukaniu przyczyny zobaczyłem ze kierownica powietrza nie działa. Zaraz ide wymienić świece i przy okazji popatrzę na tą membranę. Jak świece nie pomogą to już nie mam pojęcia co może być nie tak:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi trochę silnik szarpał przy zmianie biegów jak puszczałem sprzęgło po wymianie membrany gruszki szarpanie jakby ustało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, osator92 napisał:

Szarpie i na PB i na LPG. Na zimnym jest to mniej odczuwalne, problem zaczyna sie jak juz jest zagrzany. W niedziele wskoczył mi błąd wypadania zapłonów. ale jak w poniedziałek jechałem po nową cewkę to już błąd nie wyskakiwał ale szarpał... Cewka wymieniona, błędów brak a szarpie nadal:/ przy szukaniu przyczyny zobaczyłem ze kierownica powietrza nie działa. Zaraz ide wymienić świece i przy okazji popatrzę na tą membranę. Jak świece nie pomogą to już nie mam pojęcia co może być nie tak:/

Posprawdzaj wszystkie przewody gumowe od czwórnika począwszy po ezektor odmę itd. myślę że jest gdzieś tu przyczyna.. U mnie jak zrobiła się dziurka w przewodzie gumowy w kształcie S wychodząca od ezektora to miałem podobne objawy a jak na zapalonym silniku go całkowicie rozdarłem z ciekawości to auto zaczęło bzikować i w końcu zdechło. ESP też zgubiłem, dopiero po wymianie wszystkich przewodów wróciło do normy.

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, crookers20 napisał:

Posprawdzaj wszystkie przewody gumowe od czwórnika począwszy po ezektor odmę itd. myślę że jest gdzieś tu przyczyna.. U mnie jak zrobiła się dziurka w przewodzie gumowy w kształcie S wychodząca od ezektora to miałem podobne objawy a jak na zapalonym silniku go całkowicie rozdarłem z ciekawości to auto zaczęło bzikować i w końcu zdechło. ESP też zgubiłem, dopiero po wymianie wszystkich przewodów wróciło do normy.

Masakra z tymi przewodami... mam też a4 b5 od 6 lat i żadnych problemów a w b6 porażka... Gumy i plastiki jak nowe a w tym gównie co chwile jakieś niespodzianki. Dobrze że starej nie sprzedałem bo przynajmniej mam czym jeździć. Sprawdzę te przewody ale z odmą bd problem bo dostęp trudny a kolektora wolę nie ściągać:/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z szwagrem bo wiadomo że w 2 zawsze raźniej wywaliliśmy odmę bez ściągania kolektora, jest na kogo zwalić w razie czego

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie świec i naprawie tej membrany od kierownicy powietrza wygląda na to że jest prawie wszystko ok. Nie szarpie a kierownica chodzi ale z oceną wstrzymam się do niedzieli. Wtedy zrobie dłuższą trasę i będe pewny czy coś to pomogło. Kierownica powietrza już reaguje na gaz ale nadal  czasami po odpaleniu wyświetla mi się kontrolka abs i ten trójkąt w kółeczku z wykrzyknikiem. Czy te kontrolki mogą się wyświetlać przez nieszczelność przewodów podciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no trochę roboty z tą odmą jest, ja ściągałem kolektor, i przy okazji wszystko wyczyściłem, grzebania jest ale jak chce się dobrze zrobić odme to chyba trzeba tak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.05.2017 o 16:37, Piter75r napisał:

Cześć ja też miałem awarię membrany kupiłem ją z tej aukcji  co crookers20 i Michał " http://allegro.pl/membrana-gruszki-podcisnienia-audi-vw-2-0-alt-i6812404102.html?snapshot=MjAxNy0wNS0wOFQxODoxNjowNC4yNzRaO2J1eWVyOzdhZDIwNDdkNDg1YWY2YmQxY2MwYTEzN2Q2YzY3ZjEwODRlZDM3ODhmYTRkZjZkODYyYWI3NTNmZTMyZjI5MWQ%3D " i już wymieniłem :decayed:, wszystko poszło sprawnie, gruszka działa :banan:. Przy okazji wymieniłem węże podciśnienia i będziemy testować.

 

Cześć, możesz powiedzieć jak po otwarciu gruszki wymienić tą membranę, co trzeba zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...