Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż samopoziomowania do Audi A4 Fotostory - update do dynamicznego.


bidzio1

Rekomendowane odpowiedzi

czytam od początku, pin silniczka dynamicznego czy statycznego, pin sterownika tego od a6 czy a4? nie jest to jasno opisane

jeśli jesteś w temacie to tobie może być oczywiste ale nie każdemu nie mesz wszystkich swoją miarą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez urazy...... sorry ale w takim razie masz chyba spore problemy ze zrozumieniem... przy statycznym nie masz podanych zadnych nr pinow silniczka!!! bo wpina sie to w pokretlo regulacji wysokosci.... (oczywiscie jak ktos chce ciagnac kable do lamp i dublowac je to czemu nie...) sterownik jeden ciul z czego byle sie numer zgadzal w zaleznosci czy dynamiczne czy statyczne.... wszystko jest w pierwszysm poscie

Bidzio wez moze zrob gruba kreche w pierszym poscie miedzy regulacja statyczna a dynamiczna bo moze to jest problemem....

Edytowane przez przemciotorun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam od początku, pin silniczka dynamicznego czy statycznego, pin sterownika tego od a6 czy a4? nie jest to jasno opisane

jeśli jesteś w temacie to tobie może być oczywiste ale nie każdemu nie mesz wszystkich swoją miarą.

To może zacznijmy od początku. Masz oryginalny xenon z samopoziomowaniem statycznym i spryskiwaczami?

Lub montowales samopoziomowanie? Czy masz zwykle pokrętło do regulacji lamp w kabinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem schemat jakby miał się komuś przydać..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b57068f6490e49d.html

Edytowane przez arnie1906
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem schemat jakby miał się komuś przydać..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b57068f6490e49d.html

Bardzo fajnie. Pozwolisz ze dorzucę do tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę problemu :) Miałem zrobić przewody kolorami ale stwierdziłem, że jakby coś gdzieś się u kogoś różniło to mogłoby wprowadzać w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej czarnobialy bo w przypadku montażu to ktoś może dawać swoje kabelki innego koloru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pokrętło do regulacji,

wiązkę poziomowania od A4 czyli statyczna,

sterownik już od A6 do dynamicznego

silniczki też od dynamicznego

na schemacie podane numery do lampy poliftowej? czy są to numery pinów silniczka dynamicznego?

Edytowane przez oktawiusz5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są to piny we wtyczce lampy. Przy takiej przeróbce dobrze "przedzwonić" miernikiem czy wszystko gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pokrętło do regulacji,

wiązkę poziomowania od A4 czyli statyczna,

sterownik już od A6 do dynamicznego

silniczki też od dynamicznego

na schemacie podane numery do lampy poliftowej? czy są to numery pinów silniczka dynamicznego?

Czyli musisz przełożyć piny w obecnej instalacji ktora masz na ułożenie jakie jest w sterowniku z a6 resztę kabli musisz dołożyć. Czyli po 4 do każdej lampy i jeszcze jest tam pin - sygnał ładowania z alternatora. To można oszukać dając np plus po włączeniu świateł. Wczoraj robiłem taka operacje u chłopaka z forum i sama kabelkowa operacja nie trwa długo. Warto mieć druga kostkę do sterownika i z obecnej przekładać pin do nowej juz w odpowiednie miejsce. Jeśli nie masz to opisuj sobie kable żeby nie pomylić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo łączników.. Żeby nie zamawiać z niemiec tych przegubów można kupić zwykłe nie uszczelnione i założyć do nich uszczelnienia V-RING VS 8. Można je dostać na znanym portalu aukcyjnym po ok. 2zł/sztuka.


Teraz nie pamiętam Wymiarów ale jak znajdę te oryginalne to zmierze i ci podam.

Znalazłeś może te wymiary? Szczerze to tylko tego mi teraz brakuje, a z demontażu nikt nie ma tych elementów.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo łączników.. Żeby nie zamawiać z niemiec tych przegubów można kupić zwykłe nie uszczelnione i założyć do nich uszczelnienia V-RING VS 8. Można je dostać na znanym portalu aukcyjnym po ok. 2zł/sztuka.

Teraz nie pamiętam Wymiarów ale jak znajdę te oryginalne to zmierze i ci podam.

Znalazłeś może te wymiary? Szczerze to tylko tego mi teraz brakuje, a z demontażu nikt nie ma tych elementów.

Dzięki.

Powiem Ci szczerze ze zapomniałem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam oryginalne cięgna czujników do quattro i do oski na tył jutro pomierzę i podam wam wymiary


Zrobiłem schemat jakby miał się komuś przydać..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b57068f6490e49d.html

Do czego ida dwa przewody do licznika wydaje mi sie ze do A6 a w A4 b5 pierwszym lifcie i przedlifcie nie trzeba podłączać tych przewodów bo i tak na liczniku nic nie będzie pokazywać ? Chodzi o usterkę w samo poziomowania czyli komunikatu na fis-ie o usterce , dobrze rozumiem jak nie to proszę o odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam oryginalne cięgna czujników do quattro i do oski na tył jutro pomierzę i podam wam wymiary

Zrobiłem schemat jakby miał się komuś przydać..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b57068f6490e49d.html

Do czego ida dwa przewody do licznika wydaje mi sie ze do A6 a w A4 b5 pierwszym lifcie i przedlifcie nie trzeba podłączać tych przewodów bo i tak na liczniku nic nie będzie pokazywać ? Chodzi o usterkę w samo poziomowania czyli komunikatu na fis-ie o usterce , dobrze rozumiem jak nie to proszę o odpowiedz
W tym schemacie kolega podłączył przy liczniku linie k. Ale można to zrobić również gdzie indziej. Drugi kabel to sygnał ładowania po odpaleniu auta. Ten sygnał można oszukać dając Poprostu plusa pi zapłonie lub po włączeniu świateł. W przypadku a6 faktycznie idzie jeszcze jeden kabelek i tam właśnie wyświetlane są komunikaty na fis o usterce w układzie samopoziomowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiary cięgna do czujnika samo poziomowania zmierzone od środka śruby do środka śruby

Czujnik przód 130 mm

Czujnik tył oska 69,8 mm

Czujnik tył quattro 94,4 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiary cięgna do czujnika samo poziomowania zmierzone od środka śruby do środka śruby

Czujnik przód 130 mm

Czujnik tył oska 69,8 mm

Czujnik tył quattro 94,4 mm

Dzięki, napewno komuś się przyda. Mi raczej nie bo prosiłem kolegę o wymiary łącznika z Passata, a tam jest nieco inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długość tego tylnego cięgno w passacie to 54mm od śruby do śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na Allegro, wiec możne komuś się przyda przegub z gumkami, trochę drogo ale jak ktoś chce

http://allegro.pl/rozsiewacz-rauch-kuhn-przegub-kulowy-czesci-i5042977831.html

Tu z jakiegoś Mercedesa z teflonem

http://allegro.pl/przegub-kulowy-mercedes-i5065685581.html

Edytowane przez SWARSZCZYK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...