Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż samopoziomowania do Audi A4 Fotostory - update do dynamicznego.


bidzio1

Rekomendowane odpowiedzi

ma ktos jakies sugestie co zrobić, jak fura poszła w dół i czujniki mają za niskie napięcia? mysle skrócić te przeguby ale troche sie boje ze bede urywać czujniki przy kazdym podniesieniu auta na lewarku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób na przegubach kulowych m6 i pręt gwintowane. Zrobisz długość jaka potrzebujesz a później w razie potrzeby dobrze się wypnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z poziomowaniem reflektorów. Otóż założone mam poziomowanie dynamiczne   żadnych błędów  w vagu .jak podglądam  vagiem czujniki to  widać że zmieniają się wartości kiedy ruszam autem,,ale lampy stoją jak wryte.

chodzi mi o to że jak włączę światła  to np. na 1 czujniku mam wartość 2.99 a na drugim 3.03,i teraz  idę sobie do tyłu auta otwieram bagażnik wchodzę do niego  to wartości się zmieniają 1 czujnik pokazuje 3.04 a 2 pokazuje 3.18..ale światła po moim wejściu do bagażnika nie opadają tylko świeca wyżej.

Ostatnio jak jechałem   zapakowany to światła świeciły mi w kosmos a przecież tak być nie powinno .

Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim położeniu masz włącznik świateł.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Światła poziomują się przy każdym odpalaniu silnika.
Zapal silnik przy włączonych światłach mijania i zobacz czy widać ruch wiązki światła.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy  każdorazowym odpaleniu auta normalnie spadają w dół i wracają w górę do ustalonej przeze mnie  pozycji jak ustawiłem światła. 

Mi chodzi o to że przy  aucie bez poziomowania  przy znacznym obciążeniu tyłu auta światła  będą świecić w niebo a poziomowanie  ma właśnie za zadanie  żeby ta wiązke światła  obniżyć do pozycji ustalonej  przeze mnie  podczas adaptacji.

A tego właśnie nie ma.albo mj.Mi.sie wydaje ze nie ma .aczkolwiek tak jak pisałem wcześniej. Miałem ostatnio trasę z obciążonym autem i wydawało mi się że wiązka jest za wysoko czyli znacznie wyżej niz na pusto. nikt nie mrugal co prawda ale jednak. 

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale masz sterownik od dynamicznego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, mophk napisał:

ale masz sterownik od dynamicznego?

Heh.no tak ,mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobny problem ? , chociaż podczas przejazdu poprzez "garby"/progi itp. widać że światła na bieżąco korygują wysokość (tak jak powinno być przy dynamicznych), jakie zrobiłeś kodowanie sterownika 55 ? Byłem na stacji diagnostycznej z kompem i jeszcze raz ustawiłem światła (według oczywiście wszelkich prawideł ;) ), ale jak doładuję towaru, albo przyczepa podpięta to też odnoszę wrażenie, że za wysoko świecą , możesz podesłać foto z bloków pomiarowych ze sterownika 55  ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kodowanie z końcówką 40 jeśli się nie mylę. A które bloki konkretnie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.07.2017 o 22:36, booolek napisał:

Ja mam kodowanie z końcówką 40 jeśli się nie mylę. A które bloki konkretnie? 

https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/5af719e940b3d4d5

Kodowanie zmieniłem na 60 , ale nie widzę różnic podczas pracy, (tylko zmiana wysokości podczas kodowania niżej/wyżej)

https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/d881a1ae389c4478

Może więcej osób, które montowały sterownik od dynamicznego poziomowania się wypowiedzą.... ;)

 

Edytowane przez opti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w ogóle nie widzę żadnych korekt wysokości  po obciążeniu tyłu. Wczoraj  specjalnie zapakowalem auto w bagażniku  żeby mieć pewność, to światła ani trochę nie spadły  w dół tylko świeciły w niebo .

I gdzie tu szukać rozwiązania. 

Błędów żadnych , po uruchomieniu silnika światła normalnie spadają w dół i wracają do ustalonej pozycji a później to już zachowują się jakby nie było żadnego poziomowania. 

Pomocy.

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim położeniu masz włącznik.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki włącznik, świateł? 

Normalnie  manetka do góry na 2.

1 pozycje

2 światła mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, booolek napisał:

A ja w ogóle nie widzę żadnych korekt wysokości  po obciążeniu tyłu. Wczoraj  specjalnie zapakowalem auto w bagażniku  żeby mieć pewność, to światła ani trochę nie spadły  w dół tylko świeciły w niebo .

I gdzie tu szukać rozwiązania. 

Błędów żadnych , po uruchomieniu silnika światła normalnie spadają w dół i wracają do ustalonej pozycji a później to już zachowują się jakby nie było żadnego poziomowania. 

Pomocy.

Jak masz dostęp do kanału, to odkręć czujnik z tylnej belki i na włączonych światłach i zapłonie poruszaj nim "w ręku" lekkie ruchy, światła powinny ładnie pracować góra/dół

Sprawdź w blokach pomiarowych w sterowniku 55 , czy zmienia się napięcie na czujnikach przód/tył , powinno się zmieniać nawet przy nacisku na błotnik z przodu , nawet jak wsiądziesz do auta będzie zauważalna zmiana

Mam tak, że jak jadę po jakieś "nie równej drodze"/itp. to światła tak jakby "lekko pływały" góra/dół fajny efekt wieczorem, w komplecie z bixem hella miazga ;)

Prośba do Michała (autora tematu), jeżeli mógłby się wypowiedzieć, potwierdzić/zaprzeczyć czy na postoju auto powinno korygować na bieżąco (przy dynamicznym poziomowaniu) światła ? (przy obciążeniu bagażnika)

U mnie podczas jazdy działa w 100% , natomiast na postoju tak jak opisuje Michał (booolek) również nie mam żadnych efektów.... :huh: (chociaż w vcds w blokach pomiarowych napięcia się zmieniają)

 

 

 

Edytowane przez opti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisaliśmy ostatnio że zmiana zasilania sterownika powoduje regulację również w trybie AUTO.

Dlatego moje pytanie było o jakim położeniu wlacznika świateł mówimy.

Żeby była aktywna regulacja należy podłączyć PIN 17 strerownika zasięgu do PINu 23 MCE.

Działa wtedy również w pozycji AUTO włącznika świateł.

Bo na PIN 17 PRZYCHODZI info o załączeniu i aktywacji trybu dynamicznego.

W innym przypadku mamy tylko ruch ustalający w momencie odpalania

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie ma pozycji auto w ogóle. Mam albo wyłączone światła i pozycje , albo włączone pozycje  , albo włączone światła i pozycję. 

Jak wyżej

0 wyłączone wszystko

1 włączone pozycje

2 włączone światła  mijania 

Żadnej. Innej pozycj Manetki nie mam.

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka manetka?
O czym Ty mówisz.
Druga sprawa kto wykonywał instalację?
Czy to jest fabryka?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...