Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż samopoziomowania do Audi A4 Fotostory - update do dynamicznego.


bidzio1

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Arturoo napisał:

 

Komplet - i jedno i drugie

Tylko że ten sterownik o tych nr znalazłem z a4b6.on pasuje p&p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam do kupna ori wiązki  lamp ksenonowych, od lamp do słupków, wpinane tu pod osłonami progów. Pytanie czy to wystarczy i dodatkowo centralka z okablowaniem aby to smigało? U nie jest niestety wersja bez recznej regulacji jak i bez instalacji do silniczków.

Może mi ktoś podpowiedzieć jak to wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy silniczki do lamp w zwykłych h7 i xenonie są takie same? Bo nie wiem jakie kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym się różni silniczek z lampy poliftowe zwykłej od lampy poliftowej w xenonie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również juz samopoziomowanie hula az miło, światła wyregulowane, poziomowanie po właczeniu świateł zaczyna korygować lampy po 2-3sek. Działa na bieżąco, nie tak jak ktos tu pisał że dopiero po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Wystarczy siąść do bagażnika i po 3 sek sterownik opuszcza lampy. Tak samo jak wjedziemy pod jakieś wzniesienie i po chwili lampy się opuszczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień sterownik i silniczki na takie co to robią online ;) ... to zobaczysz różnicę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.12.2017 o 16:11, Magik123 napisał:

U mnie również juz samopoziomowanie hula az miło, światła wyregulowane, poziomowanie po właczeniu świateł zaczyna korygować lampy po 2-3sek. Działa na bieżąco, nie tak jak ktos tu pisał że dopiero po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Wystarczy siąść do bagażnika i po 3 sek sterownik opuszcza lampy. Tak samo jak wjedziemy pod jakieś wzniesienie i po chwili lampy się opuszczą.

Jakie masz kodowanie w sterowniku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masz dynamiczne  poziomowanie? 

Jakie powinno być dla oski  przy dynamicznym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, mam ori jak dla b5, a przy dynamicznym nie wiem bo tam sterownik jest z b6 i z niego trzeba kodowanie. W b5 jest 00003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm

A może ktos powie jakie kodowanie powinno być do b6  na ośke?  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według Rosstech to tak wygląda , mówimy o dynamicznym 

00001 - Audi A8 (4D)
00005 - Skoda Superb (3U) FWD
00006 - Skoda Superb (3U) AWD
00007 - VW Passat (3B) FWD
00008 - VW Passat (3B) AWD
00020 - Audi A6/S6 (4B) (through MY 2000)
00030 - Audi Allroad (4H)
00040 - Audi A6 (4B) FWD (from MY 2001)
00050 - Audi A6 (4B) AWD (from MY 2001)
00060 - Audi A4 (8E)
00070 - Audi Cabrio/Coupe (8E/8H)

statyczny

00001 = Audi A3 (8L) Front-Wheel-Drive (through MY 2000)
00002 = Audi A3/S3 (8L) All-Wheel-Drive (through MY 2000)
00003 = Audi A4 (8D) Front-Wheel-Drive
00004 = Audi A4/S4 (8D) All-Wheel-Drive
00005 = Audi A6 (4B) Front-Wheel-Drive
00006 = Audi A6 (4B) All-Wheel-Drive
00007 = Audi A8 (4D) Front-Wheel-Drive
00008 = Audi A8/S8 (4D) All-Wheel-Drive
00009 = Audi TT (8N) Front-Wheel-Drive
00010 = Audi TT (8N) All-Wheel-Drive
00013 = Audi A3 (8L) Front-Wheel-Drive (from MY 2001)
00014 = Audi A3/S3 (8L) All-Wheel-Drive (from MY 2001)
00015 = VW Passat (3B) Front-Wheel-Drive
00016 = VW Passat (3B) All-Wheel-Drive

 

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał wklej takie coś do 1 posta ... w gąszczu pytań tu to zginie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiadam kpl z quattro a potrzebuje do mojej ośki, tzn ze przód moge motować a tyłu nawet instalacji nie prowadzić bo i tak inna, tak? a chce ktos sie zamienić z q na ośke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedniejszego miejsca nie znalazłem, mam problem, instalowałem u siebie samopoziomowanie dynamiczne (wcześniej nie miałem wcale) wymieniłem Silniczki, pociagnalem wiązki, wszystko gotowe, przejście multimetrem sprawdzone, no to podpinam się vagiem, a tu zonk, żaden ze sterowników nie reaguje, podpinam się delphim ta sama sytuacja. Wcześniej wszystko działało jak należy. Sygnał diagnostyczny pociagnalem z najmniejszej kostki w climatronicu (przewód zielony z fioletowym paskiem). We wtyczce OBD napięcie pomiędzy GND a zasilaniem 12,4V, pomiędzy Linią K a GND 1,7V. Czy ktoś może mieć pomysł gdzie szukać przyczyny? 

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

 

Edit: problem rozwiązany, dla potomnych z tego co się dowiedziałem linia K działa jak magistrala, więc wystarczy gdzieś przerwa a z niczym się nie jesteśmy w stanie skomunikowac, u mnie jeden pin w kostce był luźno osadzony przez co nie zawsze łączyło, poprawiłem i jak ręką odjął :)

Edytowane przez xspiryt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2013 o 01:32, bidzio1 napisał:

lampa lewa
pin silniczka --- pin lampy --- pin sterownik
1 5 4
2 6 3
3 7 2
4 8 5

lampa prawa
pin silniczka --- pin lampy --- pin sterownik
1 5 6
2 6 1
3 7 8
4 8 7

instalacje od sterownika prowadziłem bezpośrednio do kazdej lampy

Czy mając oryginalną wiązkę mogę podłączyć przy lampie według tego schematu silniczki? Mam poziomowanie ale nie dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...