Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż samopoziomowania do Audi A4 Fotostory - update do dynamicznego.


bidzio1

Rekomendowane odpowiedzi

no to może i ja założył bym sobie takie poziomowanie dynamiczne bo mam statyczne...

tylko potrzebował bym jakieś numery tych silniczków i czy kostka od starego sterownika pasuje do nowego?

dużo pinów trzeba zmieniać ze starej wtyczki ? ma ktoś jakiś schemat tych pinów ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Kolego Booolek czy rozwiązałeś problem z brakiem poziomowania? Zakładałem u siebie w a6 c5 poziomowanie dynamiczne i mam ten sam problem który kiedyś opisywałeś. U mnie vcds pokazuje, że kiedy siedzę za kierownicą to oba napięcia idą w dół (oba czujniki pokazują mi około 1,7V)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki  z tego co słyszałem powinny pokazywać napięcie w okolicach 2,1-2,5  żeby było pole manewru w górę jak i w dół,,,,,,ale nie chce nikogo wprowadzać w błąd bo pewności co do tego nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając ori xenon w b5, czy jak założę sam sterownik z dynamicznych to już wszystko będzie działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin6: brązowy / biały sygnał regulacji silniczków - w kostce od pokrętła regulacji świateł.

A jeśli ktoś nie ma manualnej regulacji świateł? Chyba pozostaje ciągnąć sygnał bezpośrednio z silniczków / lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy pamięta ktoś może w jaki sposób idzie wiązka z czujnika poziomowania z przodu w A4 B5? Wychodzi od czujnika i gdzie ją można rozłączyć tak aby wyciągnąć całość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem w etce na czujniki poziomowania tylne i quattro i ośka podaje ten sam nr. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie jest tutaj może ktoś jeszcze?Mam problem kupiłem a4 b5 wersję USA bez poziomowania więc postanowiłem poskładać to według waszej instrukcji(poziomowanie statyczne).Problem polega na tym,że nie mogę usunąć błędu 01539 od regulacji lamp i przez to nie mogę przekodować sterownika z TT quattro na a4 b5 quattro oraz przeprowadzić adaptacji.Sterownik normalnie znajduje,na testach wyjściowych silniczki obydwa działają góra dół,w blokach pomiarowych przedni czujnik pokazuje 3,64V a tylni do którego dorabiałem mocowanie pokazuje 2,16V.Dodam jeszcze że sterowanie do silniczków ciągłemu od lamp do sterownika bo nie miałem pokrętła regulacji,masę i plusa do silniczków wziąłem z lamp mijania.Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...