Jump to content
3 3
bidzio1

Montaż samopoziomowania do Audi A4 Fotostory - update do dynamicznego.

Recommended Posts

8 godzin temu, Arturoo napisał:

 

Komplet - i jedno i drugie

Tylko że ten sterownik o tych nr znalazłem z a4b6.on pasuje p&p?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie nie ... wiązka do zrezania ;)

U mnie siedzi z jakiejś szkody i działa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, mam do kupna ori wiązki  lamp ksenonowych, od lamp do słupków, wpinane tu pod osłonami progów. Pytanie czy to wystarczy i dodatkowo centralka z okablowaniem aby to smigało? U nie jest niestety wersja bez recznej regulacji jak i bez instalacji do silniczków.

Może mi ktoś podpowiedzieć jak to wygląda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy silniczki do lamp w zwykłych h7 i xenonie są takie same? Bo nie wiem jakie kupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie są takie same

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może ktoś podać numer oe silniczków do xenonu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglad, budową i wtyczką ale pasują zamiennie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie również juz samopoziomowanie hula az miło, światła wyregulowane, poziomowanie po właczeniu świateł zaczyna korygować lampy po 2-3sek. Działa na bieżąco, nie tak jak ktos tu pisał że dopiero po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Wystarczy siąść do bagażnika i po 3 sek sterownik opuszcza lampy. Tak samo jak wjedziemy pod jakieś wzniesienie i po chwili lampy się opuszczą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmień sterownik i silniczki na takie co to robią online ;) ... to zobaczysz różnicę.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.12.2017 o 16:11, Magik123 napisał:

U mnie również juz samopoziomowanie hula az miło, światła wyregulowane, poziomowanie po właczeniu świateł zaczyna korygować lampy po 2-3sek. Działa na bieżąco, nie tak jak ktos tu pisał że dopiero po wyłączeniu i włączeniu zapłonu. Wystarczy siąść do bagażnika i po 3 sek sterownik opuszcza lampy. Tak samo jak wjedziemy pod jakieś wzniesienie i po chwili lampy się opuszczą.

Jakie masz kodowanie w sterowniku? 


Zapraszam do grupy  zrzeszającej fanów modelu A4

https://www.facebook.com/groups/124508828098619/?ref=bookmarks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie jak dla quattro 00004

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, mam ori jak dla b5, a przy dynamicznym nie wiem bo tam sterownik jest z b6 i z niego trzeba kodowanie. W b5 jest 00003

Share this post


Link to post
Share on other sites

według Rosstech to tak wygląda , mówimy o dynamicznym 

00001 - Audi A8 (4D)
00005 - Skoda Superb (3U) FWD
00006 - Skoda Superb (3U) AWD
00007 - VW Passat (3B) FWD
00008 - VW Passat (3B) AWD
00020 - Audi A6/S6 (4B) (through MY 2000)
00030 - Audi Allroad (4H)
00040 - Audi A6 (4B) FWD (from MY 2001)
00050 - Audi A6 (4B) AWD (from MY 2001)
00060 - Audi A4 (8E)
00070 - Audi Cabrio/Coupe (8E/8H)

statyczny

00001 = Audi A3 (8L) Front-Wheel-Drive (through MY 2000)
00002 = Audi A3/S3 (8L) All-Wheel-Drive (through MY 2000)
00003 = Audi A4 (8D) Front-Wheel-Drive
00004 = Audi A4/S4 (8D) All-Wheel-Drive
00005 = Audi A6 (4B) Front-Wheel-Drive
00006 = Audi A6 (4B) All-Wheel-Drive
00007 = Audi A8 (4D) Front-Wheel-Drive
00008 = Audi A8/S8 (4D) All-Wheel-Drive
00009 = Audi TT (8N) Front-Wheel-Drive
00010 = Audi TT (8N) All-Wheel-Drive
00013 = Audi A3 (8L) Front-Wheel-Drive (from MY 2001)
00014 = Audi A3/S3 (8L) All-Wheel-Drive (from MY 2001)
00015 = VW Passat (3B) Front-Wheel-Drive
00016 = VW Passat (3B) All-Wheel-Drive

 

Edited by Banan

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michał wklej takie coś do 1 posta ... w gąszczu pytań tu to zginie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

posiadam kpl z quattro a potrzebuje do mojej ośki, tzn ze przód moge motować a tyłu nawet instalacji nie prowadzić bo i tak inna, tak? a chce ktos sie zamienić z q na ośke?


A4 B5 1.9 TDi 110 KM :decayed:
Octavia 2 VRS 2.0 TDi 170 KM :wink:
Jest : A4 B5 1.8T Tip :banan:

 

Audi (935)1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedniejszego miejsca nie znalazłem, mam problem, instalowałem u siebie samopoziomowanie dynamiczne (wcześniej nie miałem wcale) wymieniłem Silniczki, pociagnalem wiązki, wszystko gotowe, przejście multimetrem sprawdzone, no to podpinam się vagiem, a tu zonk, żaden ze sterowników nie reaguje, podpinam się delphim ta sama sytuacja. Wcześniej wszystko działało jak należy. Sygnał diagnostyczny pociagnalem z najmniejszej kostki w climatronicu (przewód zielony z fioletowym paskiem). We wtyczce OBD napięcie pomiędzy GND a zasilaniem 12,4V, pomiędzy Linią K a GND 1,7V. Czy ktoś może mieć pomysł gdzie szukać przyczyny? 

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

 

Edit: problem rozwiązany, dla potomnych z tego co się dowiedziałem linia K działa jak magistrala, więc wystarczy gdzieś przerwa a z niczym się nie jesteśmy w stanie skomunikowac, u mnie jeden pin w kostce był luźno osadzony przez co nie zawsze łączyło, poprawiłem i jak ręką odjął :)

Edited by xspiryt

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.02.2013 o 01:32, bidzio1 napisał:

lampa lewa
pin silniczka --- pin lampy --- pin sterownik
1 5 4
2 6 3
3 7 2
4 8 5

lampa prawa
pin silniczka --- pin lampy --- pin sterownik
1 5 6
2 6 1
3 7 8
4 8 7

instalacje od sterownika prowadziłem bezpośrednio do kazdej lampy

Czy mając oryginalną wiązkę mogę podłączyć przy lampie według tego schematu silniczki? Mam poziomowanie ale nie dynamiczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to może i ja założył bym sobie takie poziomowanie dynamiczne bo mam statyczne...

tylko potrzebował bym jakieś numery tych silniczków i czy kostka od starego sterownika pasuje do nowego?

dużo pinów trzeba zmieniać ze starej wtyczki ? ma ktoś jakiś schemat tych pinów ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka cena za komplet ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

 

Kolego Booolek czy rozwiązałeś problem z brakiem poziomowania? Zakładałem u siebie w a6 c5 poziomowanie dynamiczne i mam ten sam problem który kiedyś opisywałeś. U mnie vcds pokazuje, że kiedy siedzę za kierownicą to oba napięcia idą w dół (oba czujniki pokazują mi około 1,7V)

Share this post


Link to post
Share on other sites

czujniki  z tego co słyszałem powinny pokazywać napięcie w okolicach 2,1-2,5  żeby było pole manewru w górę jak i w dół,,,,,,ale nie chce nikogo wprowadzać w błąd bo pewności co do tego nie mam.


Zapraszam do grupy  zrzeszającej fanów modelu A4

https://www.facebook.com/groups/124508828098619/?ref=bookmarks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam miałby ktos wymiary tego małego  mocowania co czujnik przekreca sie z tylu do belki w sedanie bez quattro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
3 3

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...