Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania podczas hamowania po wymianie wahaczy


marcelinho

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich.już myślałem że mam z głowy wszelkie problemy i rzeczywiście stuki ustały .wymienione dwa banany końcówka dwa drążki i tylny lewy krótki wahacz.niestety po wyjechaniu z warsztatu przy hamowaniu odczuwalne są wibracje na oponach.i nie kierownicy tylko właśnie kołach.czy geometria tu pomoże?i proszę nie pisać żebym sprawdził tarcze i klocki bo samochód przed wjechaniem na kanał zachowywał się ok.na pewno jest tylny prawy zacisk do zrobienia i poczytałem że to może mieć wpływ na zachowanie przodu.byłby to jednak dziwny zbieg okoliczności gdyby teraz w taki sposób dał o sobie znać.ale chyba niewykuczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za zainteresowanie tematem :banan:. właśnie wiele by na to wskazywało, bo wahacze robiłem pare razy i nigdy nie było czegoś takiego a drążki pierwszy raz.jutro geometria i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie wahaczy przod zrobil sie zapewne sztywniejszy, co spowodowalo powstanie nastepnego luzu :)

Przerabialem ten temat u siebie.

Tez tak mowilem z tarczami na przodzie, niestety wymiana mnie nie ominela. 288 pala sie na potege :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jakiego nastepnęgo luzu?czy mam rozumieć że mam problem z tarczami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety jeśli podczas hamowania ci zaczęło tłuc i szarpać kierownica to prawdopodobnie masz pogięte tarcze , a nawet może być tak że pedał hamulca pulsuje.

niestety bez wymiany tarcz i klocków się nie obędzie.

A zbieżność i tak nie ma tu nic do tego , a geometrii się nie ustawia w naszych modelach,jak coś jest nie tak to wymiana ukrzywionego bądź zużytego wahacza załatwia sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mówimy o A4 B5 to moim zdaniem podczas naprawy zawieszenia obróciła sie tarcza hamulcowa względem piasty i dostał sie piach bądz rdza między płaszczyznę tarczy i piasty i daje to objaw zgiętej tarczy to bolączka audi dlatego VW i skoda wprowadziły śruby łączące tarcze z piastą. Po wymianie końcówki drążka konieczne jest sprawdzenie zbieżności lecz nieprawidłowa zbieżność daje inne objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...