Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CAGA - Drgania, trzęsienie na biegu jałowym


lucas88

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 8.05.2021 o 12:12, krzysztof509 napisał:

Witam szanowne grono, otoz do dnia dzisiejszego borykalem sie z problemem trzesienia silnikiem oraz karoseria na postoju, dwumas wykluczylem, wtryski rowniez, poduszki itd. jak chlopaki wczesniej pisali wymienilem zawor regulujacy cisnienie na listwie CR, koszt 416zl plus oring uszczelniajacy 17zl efekt? Jak reka odjal. Pozdro dla was ;)

jakie prędzej miałeś skoki ciśnienia a jakie teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam drgania na biegu jałowym, tak się prezentuje ciśnienie na listwie po ok 1 min od odpalenia auta

https://youtu.be/N1fyXu7ABQI

Czy myślicie że powinienem wymienić zawór na listwie cr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Spójrzcie proszę na film i powiedzcie czy z ciśnieniem paliwa jest wszystko dobrze. Szukam przyczyny drgań na lewarku biegów poniżej 1800 obrotów. Silnik CNHA. 
 

https://youtu.be/Ex33HN1CGjY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też dopadło mnie rzucanie silnikiem. Auto kupiłem nie dawno, bo w wrześniu. Poduszki silnika i skrzyni wymienione (lemfolder). I co jakiś czas czuć w srodku bujanie budą. Obroty nie falują, błędów na kompie brak, wciskanie sprzęgła nic nie zmienia. Nie występuje to ciągle, tylko co jakiś czas, ale drażni mnie. Akurat udało mi się nagrać filmiki. Silnik rozgrzany. Wymieniać rolkę napinacza, czy od razu zawór w listwie wtryskowej? Nie mam jeszcze logów, ale jutro może podepnę się pod kompa i sprawdzę ciśnienie i korektę wtrysków. Poniżej linki do filmów. 

 

Film nr 2

https://youtube.com/shorts/-swKLyrRgWc?feature=share

 

Korekty i ciśnienie, lecz na zimnym silniku zrobiłem, bo laptop padał, a chciałem zdążyć. 

https://youtu.be/L8bnkH5_Xe4

 

Edytowane przez Pawełostry
Dodanie kolejnego linku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to na te drgania u mnie też pomogła wymiana zaworu na listwie wtryskowej. Zostało mi jeszcze mrowienie w pedałach w zakresie 1500-2500 obrotów przy mocniejszym wciśnięciu gazu. Zastanawiam się czy to nie dwumas. Bo na postoju też lekko czuć drgania. Jak znajdę rozwiązanie też się odezwę. 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ten sam problem co inni, ale

 

Wymienilem zawor na listwie CR na nowy

Sprawdzilem wtryski przelewy i korekcje (+/- 0.3max)

 

Lekkie bujanie buda na jalowym jak bylo tak jest.

 

Cisnienie przed wymiana zaworu i po takie samo- 190-250 barow.

 

190 jest za nisko, wiec moje pytanie, co dalej? Pompa wysokiego cisnienia?

IMG_20230518_103940.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staraj się nie robić tu na forum Crosspostów. Jesteś nowy więc zapoznaj się z regulaminem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, pietrzupl napisał(a):

Witam

 

Ten sam problem co inni, ale

 

Wymienilem zawor na listwie CR na nowy

Sprawdzilem wtryski przelewy i korekcje (+/- 0.3max)

 

Lekkie bujanie buda na jalowym jak bylo tak jest.

 

Cisnienie przed wymiana zaworu i po takie samo- 190-250 barow.

 

190 jest za nisko, wiec moje pytanie, co dalej? Pompa wysokiego cisnienia?

IMG_20230518_103940.jpg

u mnie jak bujało na jałowym to wyszło że dwumasa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...