fanthomas18 1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Mógłby ktoś tutaj wrzucić opis co i jak, czy się da zrezać licznik z fisem z anglika z benzyną do EU diesla, albo anglika diesla na EU diesla. Co i jak trzeba zrobić, wiadomo zamiana tarcz, ale nie tylko. Czekam na odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Tarczki wiadomo, zmiana na odpowiedni wsad i bedzie dzialac jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Czyli najlepiej zgrać wsad ze swojego i wgrać do "ofiary"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Wsad musi sie zgadzac z funkcjami i typem licznika, tzn nie mozesz wgac wsadu z licznika z 96, gdzie masz zegarek analogowy bez cyferek z fisem do licznika z 98 (zegar analogowy z cyferkami) czy 2000(zegar cyfrowy). Najlepiej patrzec po numerze. Jesli w swoim liczniku nie masz fisa to nie wgrasz go do licznika z fisem, itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxSzYbAxxx 0 Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 ogólnie operacja niczego nie warta, dużo zachodu z dopasowaniem wsadu, możliwość uwalenia pamięci, więcej zachodu, czasu i pieniędzy niz to wszystko warte... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się