Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie o światłą drogowe jako dzienne


witjacrf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Gdzieś czytałem że podobno w naszych B6 można zrobić by zamiast drogowych (długich) te światła świeciły na codzień (tak by nie włączać ksenonu).

Jest taka możliwość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jest duża szansa to zrobić oczywiście tylko w światłach bi-xenonowych . Zamiast normalne H7 założyć H7 SMD + uklad do DRL ( ktory wyłączy światła DRL po odpaleniu xenonu ) + Rezystor do błędu spalonej żarówki długich świateł . Problem będzie tylko z homologacja lampy na jazdę dzienna ;] tzn jej brakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym sd2 to dam rade sam to zrobić? Myślę nad tym cały czas i nie wiem czy ogarnę sam czy lepiej jakiś elektryk to zrobi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potem sobie dorzucisz lusterko z czujnikiem+ MCE High F+ przełącznik auto i nie będziesz musiał dotykać włącznika świateł :banan: Full automat

Fr0styyy. , bez urazy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potem sobie dorzucisz lusterko z czujnikiem+ MCE High F+ przełącznik auto i nie będziesz musiał dotykać włącznika świateł :banan: Full automat

Fr0styyy. , bez urazy :decayed:

No, bo tak zrobię a DRL na długich i tak będzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Gdzieś czytałem że podobno w naszych B6 można zrobić by zamiast drogowych (długich) te światła świeciły na codzień (tak by nie włączać ksenonu).

Jest taka możliwość?

a na lampach zespolonych masz oznaczenie RL przystosowane do jazdy dziennej co najwyżej d2s albo h7 ? to nielegalna przeróbka pomyśl nie rób choinki z auta, tylko światła z oznaczeniem RL są przystsowane do jazdy dziennej poczytaj Światła do jazdy dziennej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do modułu sd-2 może zrobić przełącznik, jak będzie jechał na przegląd to sobie wyłączy i będzie miał "po staremu"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przeglądzie się nie czepiają tego rozwiązania w długich, w zeszłym tygodniu robiłem przegląd na module drl (30% mocy drogowych),przegląd diagnosta podbił bez żadnych problemów :wink: takie rozwiązanie jest dużo lepsze niż robienie choinki z auta:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat do mnie dzisiaj wpadł:

http://i.imgur.com/wtFKkWll.jpg

:decayed:

Czyli że jak możliwość włączenia DRl albo wyłączenia -i w tym przypadku świeci ksenon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat do mnie dzisiaj wpadł:

http://i.imgur.com/wtFKkWll.jpg

:decayed:

Czyli że jak możliwość włączenia DRl albo wyłączenia -i w tym przypadku świeci ksenon?

to jest tylko do włączenia/wyłączenia drl, ksenon zapala się tylko po włączeniu na przełączniku świateł wtedy drl-y gasną i nie ma możliwości ich włączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie taki patent zastosowałem.

Oczywiście wiadomo że nie ma to homologacji, więc bez zbędnych komentarzy.

Światła dzienne z świateł drogowych z mocą 30%. Zapalają się dopiero po odpaleniu auta po ok 4 sek., a nie po włączeniu zapłonu. Świecą tylko one, nic więcej. Nie wpływają na funkcjonowanie innych świateł. Możemy dawać sygnały długimi wtedy działają na 100%. Po włączeniu świateł postojowych/mijania moduł świateł drogowych przestaje działać. Ja dodatkowo podpiąłem sobie moduł pod hamulec ręczny, co pozwala mi przy odpalonym aucie wyłączyć moduł zaciągając hamulec ręczny, po zwolnieniu go światła dzienne zapalają się po ok 4 sek (przydatne jeżeli stoimy gdzieś w nocy z odpalonym autem - nie oślepiamy kierowców, nie musimy też włączać świateł postojowych demaskując się)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli działą tak samo jak moduł od kogiela, tylko włąśnie brakuje mi tego wyłacznika, z tym podpięciem po ręczny to fajny pomysł:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden podbije drugi nie, przełącznik to kilka zł. nie warto ryzykować
O czym Wy mówicie ja robiłem przegląd i nawet słowa nie usłyszałem a jeżdżę tak już od zeszłego roku, poprostu na przeglądzie koleś włącza Ci normalnie światła przecież nie musi być na auto:whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden podbije drugi nie, przełącznik to kilka zł. nie warto ryzykować
O czym Wy mówicie ja robiłem przegląd i nawet słowa nie usłyszałem a jeżdżę tak już od zeszłego roku, poprostu na przeglądzie koleś włącza Ci normalnie światła przecież nie musi być na auto:whistling:

No dokładnie, ja też bez problemu przeszedłem przegląd z tym.

Ja dodatkowo mam CLH więc włącznik się zawsze przyda :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...