Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.0TDI CR


jaguś

Rekomendowane odpowiedzi

43 minuty temu, wiorek napisał:

Czy mają swoją hamownię? Jakie mają doświadczenie w temacie chipów? jakieś swoje projekty?

pisałem do nich o cenę,terminy itp. hamownię mają bo pisali a o resztę musisz sam się dowiedzieć ,mi poleca ich olinek2 z forum który współpracuje z nimi możesz pisać do niego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy znacie Ecu project z Wrocka?  lub Vagtune z Obornik Śląskich?

Macie jakieś opinie?

Jedni mówią że jest potrzeba wyjęcia sterownika  bo zrywa połączenie a drudzy że nie ma problemu. tak samo z EGT. Jedni ustawiają na ok 850st a drudzy na ok 890.

Moce i niutki podobne.

Co byście polecili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy znacie Ecu project z Wrocka?  lub Vagtune z Obornik Śląskich?

Macie jakieś opinie?

Jedni mówią że jest potrzeba wyjęcia sterownika  bo zrywa połączenie a drudzy że nie ma problemu. tak samo z EGT. Jedni ustawiają na ok 850st a drudzy na ok 890.

Moce i niutki podobne.

Co byście polecili?

Znam chłopaków z ecuproject, serwisuje u nich auto w tym wszystkie mody. Przy b8 sterownik jest do wyjecia, egt 890st jaknajbardziej do ustawienia. Wszystko powyzej nie polecane [emoji107] [emoji4]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Mirka z VAGTUNE z Obornik Śląskich - ponad 10 lat doświadczenia w chiptuningu, swojego czasu pracował w ECU Projekt i pisał tam wszystkie softy - na szczęście 1,5 roku temu poszedł na swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. No ja swoją niunie A4 b8 120KM przedwczoraj robiłem przy piwku kessem v2 po obd. Wszystko ładnie cacy poszło, znajomy napisał mi soft pod moje autko, a wynik sprawił że jestem bardziej niż szczęśliwy :) 205kucy, autko nie do poznania:banan:

moja_a4_b8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza wymiana dpf bo stary zapchany trzymał moc, rozrządem i paroma innymi gratami z wyższej półki nie tzn nie jestem z tych co wsadzają klatkę do auta i dodają nitro hehe choć przeszło mi to przez myśl hehe. Turbo tylko będzie trzeba zmienić na jakieś mocniejsze może z tej 143 konnej o ile dobrze pamiętam wersji. Początkowo mod miał wyjść na ok 190KM a okazało się 205

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pimpam napisał:

Poza wymiana dpf bo stary zapchany trzymał moc, rozrządem i paroma innymi gratami z wyższej półki nie tzn nie jestem z tych co wsadzają klatkę do auta i dodają nitro hehe choć przeszło mi to przez myśl hehe. Turbo tylko będzie trzeba zmienić na jakieś mocniejsze może z tej 143 konnej o ile dobrze pamiętam wersji. Początkowo mod miał wyjść na ok 190KM a okazało się 205

poza wymianą czy wywaleniem dpf ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik koncowy niezly bez zmiany gratow,ale bardzo późno wstaje. Przyjrzyj sie innym wykresom i zwroc uwage co sie w nich dzieje przy 2100-2000obr. Pytanie na ile stC masz ustawiony egt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh narazie to i tak lipa. Jak i wielu chłopakom z tego co na forum widziałem zaczęło ślizgać i u mnie sprzęgło po mocnym modzie......właśnie dostałem osłabiony mod i zobaczymy co będzie, a jak nie to powrót do ori aż do wymiany sprzęgła i potem dopiero wsadzę znowu ten mocny. Nie wiem jak to w końcu jest, no ok ponad 170 tyś ma moja niunia przelatane sprzęgło może już nie być idealne, znajomy od którego dostaje softy mówi że to sprzęgło ma spokojnie wytrzymać 415NM za nowości oczywiście może nie już przy np. moim przebiegu i zgodzę się bo te silniki mają graty jak w 170KM wersji więc dlatego jest możliwy taki skok mocy, tylko z drugiej strony chłopaki nawet po zmianie sprzęgła mówią, że mija jakiś czas i przy mocniejszym modzie znowu i nowe sprzęgło zaczyna ślizgać. Zobaczymy jeszcze co u mnie pada, z 2 mieś. i będę go wstawiał na warsztat. Ale przynajmniej 2dni sobie miałem czym przycisnąć hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to w ogóle.

Ten zdławiony silnik nie powinien mieć raczej turbo jak CAHA więc te 200KM zaskakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek co najmniej ciekawy. Takich bonusów w serii nie mają nawet CAGA 143KM nie mówiąć o CAGC. Na jakim biegu było auto hamowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy sprzęgło z a4b8 2.0 tdi 170 jest takie same jak z a4b8.5 2.0 TDI 177??

piszecie tutaj w wątku, że zaczyna ślizgać się sprzegło przy około 420NM, a tymczasem ja mam 470NM i hula wszystko bez zająknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wersja 2.0 tdi cr 120 km fabrycznie wywalenie dpf i kat zamontowanie większego kat euro 4 w miejscu fabrycznego dpf ,turbo większe ?I już wypluł 135km przed softem program lekki bo zależy mi na kondycji silnika i zero dymienia bo dla mnie to jakaś lipa żeby takie auto dymiło wyszło 197/405 a kolega daron z Lublina (którego polecam świetna robota wszystko gra zero dosłownie zero problemów po sofcie)który to robił mówił ze spokojnie na 220 można było ale tak jak mówię zależało mi na żywotności  tylko co najważniejsze żeby moment puścić w miarę płasko i moc/moment troszkę wyżej żeby sprzęgło zaraz nie zdechło ?Brat robił tez w Lublinie u darona Leona 1.9 tdi na Ok 190km zrobił na jego programie Ok 50 tys km i sprzedał ,kupiec do teraz jeździ tez bez problemowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko czy w 2.0 tdi caga 143 przy programie warto usuwać dpf tak mi doradza tuner ,

Ma dobre opinie firma DrTuning polecana 

Twierdzi ze z Dpf przyrost nie bedzie taki jak powinien byc oraz ze i tak zaraz sie pewnie zapcha i dostanie po tyłku

Z tym ze ja nie chce zeby autko kopciło lub mialo problemy na badaniach itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, piolux1989 napisał:

Pytanko czy w 2.0 tdi caga 143 przy programie warto usuwać dpf tak mi doradza tuner ,

Ma dobre opinie firma DrTuning polecana 

Twierdzi ze z Dpf przyrost nie bedzie taki jak powinien byc oraz ze i tak zaraz sie pewnie zapcha i dostanie po tyłku

Z tym ze ja nie chce zeby autko kopciło lub mialo problemy na badaniach itd

To może zrób tak jak ja wywal dpf i kat fabryczny a w jego miejsce wstaw kat euro 4 koszt 400 zł spełniasz normę zero problemów z przeglądem i jak tuner zrobi dobry soft to zero dymienia nawet przy max obrotach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jak sprawdza ze powinien siedziec Dpf i sprawdza autko pod spodem to może juz byc problem .

A tak swoja drogo po co wywalac fabryczny Kat on chyba nie jest wąskim gardłem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...