Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.0TDI CR


jaguś

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 30.12.2017 o 13:48, dieselchip_ napisał:

jest bardzo bezpiecznie , nie ma sensu cokolwiek sprawdzać

Ok dzięki za odpowiedź.

 

Ponadto zabieram się do założenia wyłącznika poduszki pasażera bo niestety w moim Audi które 7 lat temu kosztowało grubą kasę tego nie ma bo jak się dowiedziałem była to opcja dodatkowo płatna. Byłem już w ASO w Krakowie i mają taki zestaw za prawie 400zł ale z tego co mi powiedzieli nie mogą mi go zamontować. Będę woził nosidełko na przednim fotelu więc muszę to ogarnąć zgodnie z ta instrukcją

https://a4-klub.pl/…/177727-montaz-prze%C5%82%C4%85cznika-…/

mój problem polega na tym że nie mam sprzętu do kodowania i tu pytanie jaki interfejs zakupić i skąd dostać VCDS samochód to audi a4 b8 2010r 2.0 TDi

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za odpowiedź.
 
Ponadto zabieram się do założenia wyłącznika poduszki pasażera bo niestety w moim Audi które 7 lat temu kosztowało grubą kasę tego nie ma bo jak się dowiedziałem była to opcja dodatkowo płatna. Byłem już w ASO w Krakowie i mają taki zestaw za prawie 400zł ale z tego co mi powiedzieli nie mogą mi go zamontować. Będę woził nosidełko na przednim fotelu więc muszę to ogarnąć zgodnie z ta instrukcją
https://a4-klub.pl/…/177727-montaz-prze%C5%82%C4%85cznika-…/
mój problem polega na tym że nie mam sprzętu do kodowania i tu pytanie jaki interfejs zakupić i skąd dostać VCDS samochód to audi a4 b8 2010r 2.0 TDi
Dzięki za pomoc
o vcds napisz do H4mm3r, on ma świeże
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, Cześć.

Jakieś komentarze? 

Byłem na korekcie, zrobione 390nM, ale wykres całkiem podobny, sprzęgło uślizguje więc już pewnie do wymiany, czy po wymianie sprzęgła dwumasa i kevlarem obiciu tarczy będzie przy takim programie wszystko okej?

Pozdrówka

IMG_20171222_173049-3072x4096.jpg.c6adc8553ab8f3d4ac144cbc047de63a.jpg

Edytowane przez vitkovskyyy
brak załącznika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, Cześć.
Jakieś komentarze? 
Byłem na korekcie, zrobione 390nM, ale wykres całkiem podobny, sprzęgło uślizguje więc już pewnie do wymiany, czy po wymianie sprzęgła dwumasa i kevlarem obiciu tarczy będzie przy takim programie wszystko okej?
Pozdrówka
IMG_20171222_173049-3072x4096.jpg.c6adc8553ab8f3d4ac144cbc047de63a.thumb.jpg.4dc632f4816d387f2c039d95649c44d3.jpg
Na wykresie masz 421nM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pierwszy wykres, drugi się niewiele zmienił, poza tym że jest dojechane tylko do 390 nM, zrobię zdjęcie to dodam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Czy macie jakieś opinie lub doświadczenia z firmą Vagtune z Obornik Śląskich obok Wrocławia?

Wybieram się na program i szukam opinii. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, wiorek napisał:

Witam wszystkich.

Czy macie jakieś opinie lub doświadczenia z firmą Vagtune z Obornik Śląskich obok Wrocławia?

Wybieram się na program i szukam opinii. Z góry dzięki za pomoc.

Kopsnij się do Wrocławia do EcuProject.

Daniel jest profesjonalistą i na pewno będziesz zadowolony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja polecam S-Performance we Wroclawiu, robilem u nich b8 i jestem zadowolny, opinie tez maja dobre :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Veiru napisał:

Kopsnij się do Wrocławia do EcuProject.

Daniel jest profesjonalistą i na pewno będziesz zadowolony ;)

A czy czasami nie jest tak że wgrywają lub modyfikują gotowce które robił jakiś czas temu

Miras, który teraz założył Vagtune?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wiorek napisał:

A czy czasami nie jest tak że wgrywają lub modyfikują gotowce które robił jakiś czas temu

Miras, który teraz założył Vagtune?

Szczerze mówiąc nic o tym nie wiem :o

Sam zrobiłem u nich dwa swoje auta, trzech znajomych też wiem że oddawali i wszyscy zadowoleni :P

Edytowane przez Veiru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem dziś po programie i gdzieś uciekło 15-18 koni  ( przebieg 281 tyś)

Zaczynam w poniedziałek poszukiwania  EGR czyszczenie kolektor ssący też no i usuniecie DPF to na 100%

27018632_1701913346515091_61284003_o.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, xmen86_PL napisał:

Jestem dziś po programie i gdzieś uciekło 15-18 koni  ( przebieg 281 tyś)

Zaczynam w poniedziałek poszukiwania  EGR czyszczenie kolektor ssący też no i usuniecie DPF to na 100%

27018632_1701913346515091_61284003_o.png

Kolego, na moje niedoświadczone ?oko to brakuje Ci w serii prawie 40 Nm i ok 20KM.

Kto to taki stroił nie domagającą serię?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no brakuje  auto było hamowane na hamowni drogowej ( na ulicy )  z okolic Radomia Remaper sam był zdziwiony wynikiem bo już kilkadziesiąt autek zrobił i moje się 1 takie trafiło... podwyższone ciśnienie jest w DPF i koniec jego żywotności a tak to turbo bije jak oryginał powietrze było  wiec trzeba szukać :( 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam A4 B8 Fl z silnikiem CJCB czyli 136 KM,  chciałem zapytać czy do tego silnika pasuje P&P turbo z silnika 177 konnego CGLC? Czy zasada jest taka sama jak w przedlifcie z CAHA do CAGA? Przymierzam się do chipa i chciałbym włożyć IC z 3.0 TDI i być może większe turbo jeżeli jest to możliwe? Czy sprzęgła i dwumasy różnią się czymś między liftem a przed, są mocniejsze czy nie ma różnic? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dieselchip_ napisał:

tak pasuje

Więc chyba się zdecyduję na taki zabieg. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś dłubał  2.0 cr 163 KM ? Idzie z tego ugrać 2xx+ ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Krzy0 napisał:

CGLD 163 to ten sam silnik co CGLC 177

Czyli spokojnie 200 jest do zrobienia... różni się tylko programem ? Pewnie szedł na kraje w których ubezpieczenie liczy się na podstawie koni mechanicznych... cały układ paliwowy, turbo i osprzęt jest ten sam tak ? Nie jest składany w technologi modułowej ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...