Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.0TDI CR


jaguś

Rekomendowane odpowiedzi

30-40ps zrobisz spokojnie bez zmiany żadnych gratów, myślę że trzeba tylko uważać na sprzęgło jak masz dużo najechane, wydaje mi się że są te same sprzęgła co w CAGA CAGC itp, a one przy 170-190 ps i 380-400 nm potrafią się poddać, ale to też nie reguła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem etke i CGLD ma wsio niby to samo co CGLC. 

@vitkovskyyy Na rynku norweskim nie znalazłem CGLD 163KM ze skrzynia manualną, same s-tronic :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Potrzebuję namiar na dobrego tunera z Poznania lub okolic,  który programowo wyłączy klapy w kolektorze dolotowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, resiak82 napisał:

Witam. Potrzebuję namiar na dobrego tunera z Poznania lub okolic,  który programowo wyłączy klapy w kolektorze dolotowym

TuneForce z Poznania polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MaciekPL napisał:

TuneForce z Poznania polecam :)

Dzięki. Czytałem o tej firmie. Tylko pewnie wysokie ceny mają. Zadzwonię jutro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, resiak82 napisał:

Dzięki. Czytałem o tej firmie. Tylko pewnie wysokie ceny mają. Zadzwonię jutro 

Porównywalne do innych. Jeszcze możesz spróbować Wstr Wojciech Sarnowski. Też dobre opinie maja. TuneForce sprawdzone mam tam 3 auta więc polecam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kogo polecacie w rejonie Grodzisk Mazowiecki/Pruszków/Warszawa chciałbym w marcu zrobić soft

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była robiona, CAGB ma fabrycznie 136 koni i sporo mniej nM, ładnie ktoś to porobił, IMO trochę może być dużo momentu jak sprzęgło było dojechane już ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, tstando napisał:

Kogo polecacie w rejonie Grodzisk Mazowiecki/Pruszków/Warszawa chciałbym w marcu zrobić soft

http://www.rperformance.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do rperformance, pisałem przez FB - nie odpisywał, nie odbierał. Pojechałem do mastersa w piasecznie, jestem bardzo zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładał ktoś turbo od cglc do caha bądź caga ? 

A jeśli tak to jako nr bo podobno były tam dwa albo i trzy rodzaje turbin 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego davidlive ja jestem po zamontowaniu turbiny z Tc - Turbo Łódż i po programie moje audi wyszło 230Km i 440Nm koszt 2000 tyś zł... wiec nie wiem czy jest sens zmieniac turbiny lepiej chyba włożyć swoją przerobioną na hybryde....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Caga 143 po zmianie turbo od caha 170 , po programie na hamownie wyszło 203 km przy następnym hamowaniu wywala błąd. " ciśnienie w zasobniku paliwa / ciśnienie w układzie za niskie" przy mocy 175km brak błedu co może być przyczyną za słaby osprzęt ukladu paliwa silnika caga ? Czy może wina pompy paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imo cisnienie za niskie na pompe/wtryski.
Można podnieść cisnienie na pompie czy tylko zmiana pompy ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak oceniacie ten wykres? Dodam, że auto bardzo zyskało na dynamice i nie ma żadnego problemu ze ślizgającym się sprzęgłem czy czymkolwiek.

capture_001_03032018_131528.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak oceniacie ten wykres? Dodam, że auto bardzo zyskało na dynamice i nie ma żadnego problemu ze ślizgającym się sprzęgłem czy czymkolwiek.
capture_001_03032018_131528.jpg.12e45d4f3de1a1a24b7b463a373439c5.jpg
Jest bezpieczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, ArkadiuS napisał:
6 godzin temu, artek2414 napisał:
Witam, jak oceniacie ten wykres? Dodam, że auto bardzo zyskało na dynamice i nie ma żadnego problemu ze ślizgającym się sprzęgłem czy czymkolwiek.
capture_001_03032018_131528.jpg.12e45d4f3de1a1a24b7b463a373439c5.jpg

Jest bezpieczne.

Czy aby na pewno jest 404Nm bezpieczne?

Sprzęgło,a raczej docisk jest obliczony na około 380Nm. Przy bardzo dynamicznej jeździe na bank będą problemy.  Temat wałkowany od kilku lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, wiorek napisał:

Czy aby na pewno jest 404Nm bezpieczne?

Sprzęgło,a raczej docisk jest obliczony na około 380Nm. Przy bardzo dynamicznej jeździe na bank będą problemy.  Temat wałkowany od kilku lat.

Jeżdżę dynamicznie, a czasem nawet bardzo. Póki co żadnych problemów. Zobaczymy jak będzie dalej. Czy to prawda, że można założyć docisk od Audi A6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...