Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.0TDI CR


jaguś

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno docisk sachs performance rozwiązuje temat do około 450Nm. Czy od a6 pasuje? Nie wiem.

W tym poście poruszone są już chyba wszystkie mądrości.

Najlepiej i najtaniej to zjechać z Nm do około 380 i mieć spokojną głowę. No chyba że mocy przybywaj!! To już inny temat.

To jest tylko moje zdanie. 

Proponuję wejść na stronkę i popatrzeć na projekty a4b8 2.0tdi stage 1 by  gregor10.

Zobaczysz jak wszystkie są strojone. Wyciągnij wnioski sam.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, wiorek napisał:

Na pewno docisk sachs performance rozwiązuje temat do około 450Nm. Czy od a6 pasuje? Nie wiem.

W tym poście poruszone są już chyba wszystkie mądrości.

Najlepiej i najtaniej to zjechać z Nm do około 380 i mieć spokojną głowę. No chyba że mocy przybywaj!! To już inny temat.

To jest tylko moje zdanie. 

Proponuję wejść na stronkę i popatrzeć na projekty a4b8 2.0tdi stage 1 by  gregor10.

Zobaczysz jak wszystkie są strojone. Wyciągnij wnioski sam.

Pzdr

Jestem tego świadomy, że przy większym momencie sprzęgło padnie szybciej. W przyszłości mam w planach Turbo od CGLC 177 KM, ale to już na pewno nie na seryjnym sprzęgle. Ludzie chipują CAHA i CGLC i mają moment coś około 420-430 i jeżdżą. A przecież sprzęgła i dwumasy są takie same jak w słabszych wersjach 2.0 TDI

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak oceniacie ten wykres? Dodam, że auto bardzo zyskało na dynamice i nie ma żadnego problemu ze ślizgającym się sprzęgłem czy czymkolwiek.

capture_001_03032018_131528.jpg.12e45d4f3de1a1a24b7b463a373439c5.jpg

Moim zdaniem max moment jest za wcześnie osiągnięty. Moje sprzęgło oddałem do Radzikowskiego i zostało obite kevlarem + wzmocniony docisk 40%. Ale max Nm mam w okolicy 2750rpm...

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bodino napisał:

Moim zdaniem max moment jest za wcześnie osiągnięty. Moje sprzęgło oddałem do Radzikowskiego i zostało obite kevlarem + wzmocniony docisk 40%. Ale max Nm mam w okolicy 2750rpm...

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

Więc jak zaczną się problemy to zrobię tsk samo. Ile taki zabieg kosztuje? Przez to może się zacząć szybciej uślizgiwać? Jak wyszedł Twój program?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena okucia sprzęgła kevlarem i wzmocnienie docisku to koszt 1300zł. U mnie fabrycznie 101Hp (AVB) Stage_1~ 149&321 Stage_2 ~ 176&376 mam wykresy. Stage_3 z wyliczeń bo jeszcze nie hamowany ~180&400.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem max moment jest za wcześnie osiągnięty. Moje sprzęgło oddałem do Radzikowskiego i zostało obite kevlarem + wzmocniony docisk 40%. Ale max Nm mam w okolicy 2750rpm...
 
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
 
 
To sprawdź inne wykresy. Jest ok.
Naped na pewno pasuje z Q5 2.0tdi 190KM :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie większość robi te mapy ale po wykresach widach że jest duży przyrost Nm do 2000 obrotów a przy 2400 już tylko spada. Zobaczcie profil ADT tuning z wrocławia i jego wykresy. Silnik ciągnie prawie do samej góry. Zrobiłem u niego już kilka aut na przestrzeni 8 lat i wszystkie miały podobne wykresy. Wszystkie jeżdżą bez większych usterek do dziś! Miny na kreskach z benzynami, które były pewne że powyżej 2500 obrotów mnie objadą bezcenne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ArkadiuS napisał:

To sprawdź inne wykresy. Jest ok.
Naped na pewno pasuje z Q5 2.0tdi 190KM :)

Dobrze wiedzieć, dzięki. Przeglądałem wykresy różnych polecanych tunerów i są wykresy, w których max moment jest osiągany przy wyższych obrotach, ale są również niemal identyczne jak mój. W historii serwisowej sprawdziłem, że przy 146 tys km jeszcze na gwarancji był wymieniany komplet sprzęgła i dwumas, więc obecnie przejechane 40 tys km, w tym kilka po programie. Przebieg pewny bo osobiście kupiłem auto za granicą. Zobaczymy jak będzie się spisywać dalej, a w razie czego jest parę opcji na wzmocnienie sprzęgła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie , czy turbo CGL jest takie samo jak CJC ?

taką informację dostałem od sprzedającego. numer CGL 177km to 03L145721B natomiast CJC 143km to 03L145721A. Powiedział że oba te silniki niczym się nie różnią moc uzyskana jest poprzez inne oprogramowanie ,czy to prawda że te turbiny sa takie same, bo coś mi sie nie chce wierzyć.

szukam nowszego zamiennika dla CAHA i te były by najmłodsze do dostania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Carol1976 napisał:

mam pytanie , czy turbo CGL jest takie samo jak CJC ?

taką informację dostałem od sprzedającego. numer CGL 177km to 03L145721B natomiast CJC 143km to 03L145721A. Powiedział że oba te silniki niczym się nie różnią moc uzyskana jest poprzez inne oprogramowanie ,czy to prawda że te turbiny sa takie same, bo coś mi sie nie chce wierzyć.

szukam nowszego zamiennika dla CAHA i te były by najmłodsze do dostania.

Silniki owszem, są te same, lecz różnica tkwi właśnie w turbinie.

Może miał na myśli silnik 143 konny i CJCB 136 koni. Wtedy różnica polega jedynie w oprogramowaniu.

Edytowane przez artek2414
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy napotkam jakieś problemy technicznie przy zakładaniu turbo od CGLC (177KM) do CJCC (120KM)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2018 o 21:13, mkrex napisał:

Czy napotkam jakieś problemy technicznie przy zakładaniu turbo od CGLC (177KM) do CJCC (120KM)?

jak masz auto poliftowe to nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie po chipie spada czy to tylko mit? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy co chcesz osiągnąć nową mapą i kto ją robi. W każdym aucie jakim robiłem to spalanie spadło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, finhy napisał:

Spalanie po chipie spada czy to tylko mit? 

Przez jakis czas wzrosnie potem jak nauczysz sie jezdzic i oswoisz sie z nm to spadnie albo zostanie takie samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie patrzyłem dokładnie na spalanie przed i po chipie, ale jakie to mogą być różnice ? Z tego co czytam to 0,5 - 1l. Jak dla mnie chipa robi się dla frajdy z jady, a nie oszczędności :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam wszystkim niezdecydowanym zrobienie programu. Ja zrobiłem u klubowicza nick: edraven i jestem mega zadowolony ?. Wyszło w CAGA z lekkim zapasem 373 NM/174 KM i a4 nabrała znacząco dynamiki. Dodatkowo Krzysiek ogarnia chyba wszystkie możliwe rzeczy w B8 i A5 .  Także jak ktoś coś potrzebuje to uderzać do edravena ( DIGI SOFT ). :D 

Edytowane przez Hubertus01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo jak na serie, ale po modzie ładnie, róŻnica bedzie odczuwalna bo przyrost nm duży,  pytanie ile przenosi fabryka i ile jest w stanie wytrzymać ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, vitkovskyyy napisał:

Duzo jak na serie, ale po modzie ładnie, róŻnica bedzie odczuwalna bo przyrost nm duży,  pytanie ile przenosi fabryka i ile jest w stanie wytrzymać ☺

Sprzęgło profilaktycznie wrzuciłem w kevlar 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...