Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.0TDI CR


jaguś

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, Szlufo napisał:

Seryjne. Na takim setupie zrobiłem 90 tkm. Od września doszło mocy. Obecnie 208km/440nm. Przebieg 245000 i nic nie ślizga, dwumasa też się nie odzywa.

Turbo od 177km wrzuciłes czy coś jeszcze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, MaciekPL napisał:

Turbo od 177km wrzuciłes czy coś jeszcze? 

Tylko turbo. IC narazie ogarnia bez problemu. Wg mnie nie ma sensu iść w większe koszta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie lepiej w gdansku podniesc moc w turboelicie czy w Tune-up? 
chcialbym tez  zeby ktorys z warsztatów sprawdzil stan turbosprezarki(ale to juz w innym audi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupował ktoś turbo caha u tego gościa ? https://www.olx.pl/oferta/nowa-turbina-2-0tdi-170km-caha-brd-vw-audi-seat-skoda-CID5-IDxooEA.html 

 

to jakiś wał ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2018 o 00:02, djtatra napisał:

Ma ktoś wykres z CNHA?

Wyszło 225KM i 475Nm. Lata teraz :D

chip.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, l2k2 napisał:

@mateu Auto było po akcji serwisowej dotyczącej spalin w ASO?

nie jest objęty akcją, sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, mateu napisał:

nie jest objęty akcją, sprawdzałem

Przy 3400 obr. był spory spadek momentu i mocy. U mnie był podobny efekt, ale po akcji serwisowej.

Widać, że teraz nie ma tej zadyszki i na pewno chętniej nabiera prędkości ?

Edytowane przez l2k2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mateuczy możesz się podzielić spostrzeżeniami po programie? Jak to znosi sprzęgło, bo widzę, że peak momentu jest wcześnie... Czy spalanie na trasie spadło? Ew jaki masz przebieg i ile juz jesteś po wirusie?

 

Jak się zachowuje dpf? Zaobserwowałeś częstsze wypalanie?

Edytowane przez Lukas_sc
Dodana treść
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.06.2019 o 00:18, Lukas_sc napisał:

@mateuczy możesz się podzielić spostrzeżeniami po programie? Jak to znosi sprzęgło, bo widzę, że peak momentu jest wcześnie... Czy spalanie na trasie spadło? Ew jaki masz przebieg i ile juz jesteś po wirusie?

 

Jak się zachowuje dpf? Zaobserwowałeś częstsze wypalanie?

Wzrost mocy wyczuwalny, zwłaszcza przy prędkościach autostradowych czuć, że lepiej idzie. Sprzęgło ok, na pewno się nie ślizga. Przebieg 195k, po chipie jakieś 2k km. Spalanie ogólnie podobne.

Z tym DPFem to wcześniej dość często się wypalał, teraz podobnie. Ale tylko w mieście, w trasie nawet nie zauważam. Niestety jeżdżę po Wrocławiu, a tutaj non stop w korkach się stoi ? Muszę spróbować pojeździć na start/stop i zobaczyć czy coś to da, bo dpf zapycha się najbardziej na postoju.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mateu To troche mnie uspokoiłeś, bo z tego co czytałem 470Nm na sprzęgle od CAHA i słabszych wersji oznaczało by jego rychły koniec.

@l2k2 w moim cnha taki sam efekt, powyżej ok 3500rpm silnik traci jaja. Jak sprawdzić, czy była robiona akcja serwisowa? Domyślam się, że w grę wchodzi tylko proszenie się o info w serwisie...

Najbliżej na program mam do Aligatora (Katowice). Ktoś u Niego robił te nowe 2.0 tdi ? Polecacie Go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Lukas_sc napisał:

@l2k2 w moim cnha taki sam efekt, powyżej ok 3500rpm silnik traci jaja. Jak sprawdzić, czy była robiona akcja serwisowa? Domyślam się, że w grę wchodzi tylko proszenie się o info w serwisie...

 Najbliżej na program mam do Aligatora (Katowice). Ktoś u Niego robił te nowe 2.0 tdi ? Polecacie Go?

Oczywiście najlepiej zasięgnąć informacji u źródła -> ASO, jeśli była robiona akcja serwisowa dot. spalin to powinni mieć to w systemie. U nie dodatkowo po akcji jeszcze DPF się wypalał co ok. 300 km, więc możesz na to zwrócić też uwagę.

Robiłem program u Aligatora (CJCA), pełen profesjonalizm i szacun za wykonaną pracę. Na moje życzenie wgrał ori soft sprzed akcji serwisowej i dopiero na nim modzony. Auto hamowane ładnych parę razy, aż udało się uzyskać odpowiednie (bezpieczne) efekty. Spora różnica w jeździe, DPF znów wypala się co ok. 800 km, czyli tak jak było przed wizytą na akcji w ASO... W wątku z moim autem jest wrzucony wykres.

Sądzę, że tak samo dobrze ogarnie Twoje CNHA, Aligator to nie jest pan Miecio tune z Pierdziszewa ??

Edytowane przez l2k2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam zamiar podnieść moc z 177KM na ile się da czy jest ktoś godny polecenia na Podkarpaciu lub w Małopolsce? Bez chipów chodzi o zmianę mapy silnika. 

Kod literowy silnika to CGLC audi a4 b8 2012r Quatro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.08.2019 o 10:08, marcin8005 napisał:

Witam. Mam zamiar podnieść moc z 177KM na ile się da czy jest ktoś godny polecenia na Podkarpaciu lub w Małopolsce? Bez chipów chodzi o zmianę mapy silnika. 

Kod literowy silnika to CGLC audi a4 b8 2012r Quatro 

http://gregor10.pl/kontakt-2/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów z forum. Chciałem sie poradzić w sprawie podkręcenia mocy. Panowie kogo polecacie z okolicy Jaworzna. Audi A4B8 CJCA 143. POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...