Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.0TDI CR


jaguś

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 16.02.2018 o 19:27, artek2414 napisał:

Więc chyba się zdecyduję na taki zabieg. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

ja tez 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2019 o 13:09, siwek58 napisał:

jestem po, Audi po lifcie 2012 silnik 2.0 TDI 143KM CJCA po modyfikacji 180KM 400Nm. Rożnica w jezdzie bezcenna. G-Performance sieradz łódzkie polecam.

Jak wygląda sytuacja ze spalaniem (przed i po) ?

PS. Jaka jest różnica między chipem a zmianą mapy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem b8 2.0 tdi cglc i jak w każdym aucie robiony był program. Niestety tym razem u innej osoby i po odebraniu auto szarpie przy ruszaniu jak się zagrzeje :/ Co to może być ? wstawię wykres z hamowni ale to coś śmiesznego co tam wyszło.. 

Pewnie pada sprzęgło ale teraz pytanie czy przez lipny program czy wiek auta. idzie jakoś to sprawdzić ?

20200514_201141.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, mugolina napisał:

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem b8 2.0 tdi cglc i jak w każdym aucie robiony był program. Niestety tym razem u innej osoby i po odebraniu auto szarpie przy ruszaniu jak się zagrzeje :/ Co to może być ? wstawię wykres z hamowni ale to coś śmiesznego co tam wyszło.. 

Pewnie pada sprzęgło ale teraz pytanie czy przez lipny program czy wiek auta. idzie jakoś to sprawdzić ?

20200514_201141.jpg

Jak już jest ktoś sprawdzony od takich rzeczy najlepiej jeździć do niego. Tymabardziej ze piszesz ze juz auta były robione. Te pomiary takie z d*py , seria 425nm ? Jak dla mnie mocno zawyzone, pytanie czy program odpowiednio napisany. Jaki przebieg? Ogólnie cglc ma mocne sprzęgła, ale wiadomo jak wcześniej dostawało w tyłek to teraz program mógł przyczynić do wyjscia problemu.

Jest temat na forum szarpanie przy ruszaniu na rozgrzanym. Takie cos występowało w niektórych b8 , od czego to zależy trudno powiedzieć. U mnie w drugiej b8ce cisza. Tylko tutaj w Twoim przypadku tego nie bylo przed programem.

Edytowane przez MaciekPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MaciekPL napisał:

Jak już jest ktoś sprawdzony od takich rzeczy najlepiej jeździć do niego. Tymabardziej ze piszesz ze juz auta były robione. Te pomiary takie z d*py , seria 425nm ? Jak dla mnie mocno zawyzone, pytanie czy program odpowiednio napisany. Jaki przebieg? Ogólnie cglc ma mocne sprzęgła, ale wiadomo jak wcześniej dostawało w tyłek to teraz program mógł przyczynić do wyjscia problemu.

Jest temat na forum szarpanie przy ruszaniu na rozgrzanym. Takie cos występowało w niektórych b8 , od czego to zależy trudno powiedzieć. U mnie w drugiej b8ce cisza. Tylko tutaj w Twoim przypadku tego nie bylo przed programem.

Bo ta osoba sprawdzona robi tylko 1.8t :P

A że byłem zadowolony w poprzednich autach z programu to tutaj też chciałem zrobić ale niestety u innej osoby. Tzn ja nie twierdzę że to ich wina ale.. Pewny nie jestem ich programu choćby po tym jak patrzę na wykres. seria im wyszła 420 nm co ludzie mają tyle po programie :D I jak oni na podstawie takich wyników mogli robić program ? 

Przed programem wracałem dzień wcześniej z Niemiec 900 km i również w korkach i auto nie szarpnelo ani razu. Po odebraniu auta pierwsze puszczenie sprzęgła i od razu było już szarpanie :/ Szarpie auto tylko na ciepłym silniki muszę przejechac jakieś 25 km i już się zaczyna. przebieg auta to 197 tyś. 

jeden właściciel w Niemczech (sam kupowałem bo tu mieszkam) jeździł nim gosciu który ma 73 lata więc wątpię żeby katowal sprzęgło. Tutaj jedynie przebieg może robić swoje bo już trochę jest :)

Ale dziwne że przed programem auto chodziło elegancko. Ja się liczę z tym że sprzęgło moglo się poddać ale będę miał spokojniejsze głowę jak będę wiedział że wkładam 4 k w sprzęgło z winy tego że stare A nie że ktoś do tego się przyczynił przez zły program ;) Za miesiąc będę w Pl to chce jechać na hamownie "normalna" i sprawdzić realną moc. Teraz jedynie mógłbym zrobić logi ale pierwsyz raz mam diesla i nie wiem jak tu je zrobić :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. No najlepiej będzie jechać do dobrego tunera na hamownie i zobaczyć co tam jest grane bo to będzie najtańsza opcja na początek ,może faktycznie panowie coś namieszali i Nm jest jest za dużo? skoro przed było ok ale dziwne że po rozgrzaniu tak się robi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odkryłem, że ktoś przede mna włożył do mojego CAGA turbine od CAHA. Jakis czas temu nie majac tej wiedzy podwyzszalem móc, czy majac teraz taka wiedzę powinienem pojechać na modyfikację? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, patryk.gorski napisał:

Dzisiaj odkryłem, że ktoś przede mna włożył do mojego CAGA turbine od CAHA. Jakis czas temu nie majac tej wiedzy podwyzszalem móc, czy majac teraz taka wiedzę powinienem pojechać na modyfikację? 

No ktoś założył od CAHA bo jest z 170 konnej wersji , wiec dobrze ze zrobiłeś modyfikacje bo ktoś to razem zestroił .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, paprykm3 napisał:

No ktoś założył od CAHA bo jest z 170 konnej wersji , wiec dobrze ze zrobiłeś modyfikacje bo ktoś to razem zestroił .

O to właśnie chodzi, że program był napisany bez wiedzy o tym, że turbina jest od CAHA. Stąd moje pytanie, czy teraz jak już o tym wiem to należałoby to poprawić aby auto jeździło jeszcze lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mcbain1 napisał:

A co chcesz modyfikować? Skoro program był strojony pod graty w aucie. 

Program był strojony bez wiedzy, że jest turbina od CAHA (zarówno ja jak I człowiek który program modyfikował myśleliśmy że turbina jest standardowa od CAGA) stąd pytanie czy teraz wiedząc o tym powinienem go poprawić z uwzględnieniem tej turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, patryk.gorski napisał:

O to właśnie chodzi, że program był napisany bez wiedzy o tym, że turbina jest od CAHA. Stąd moje pytanie, czy teraz jak już o tym wiem to należałoby to poprawić aby auto jeździło jeszcze lepiej?

Ale co ty chcesz kolego poprawiać? Dobry tuner powinien zrobić program najlepiej i najbezpieczniej jak się da bez względu na to jaka siedzi u ciebie turbina .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, paprykm3 napisał:

Ale co ty chcesz kolego poprawiać? Dobry tuner powinien zrobić program najlepiej i najbezpieczniej jak się da bez względu na to jaka siedzi u ciebie turbina .

Wg Ciebie tuner nie potrzebuje wiedzy o tym, że jest inna turbina niż seryjna. Okej. To już widzę podzielone zdania, bo inny forumowicz pisał, że w takim wypadku powinienem jechać na modyfikację bo to robi dla tunera różnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2019 o 13:09, siwek58 napisał:

jestem po, Audi po lifcie 2012 silnik 2.0 TDI 143KM CJCA po modyfikacji 180KM 400Nm. Rożnica w jezdzie bezcenna. G-Performance sieradz łódzkie polecam.

Mam taki sam silnik.

Czy w tym silniku trzeba wymieniać IC i turbinę czy wystarczy wgrać nowy soft ?

PS. Czy tuner/warsztat udziela gwarancji że silnik nie wyzionie ducha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba wymieniać IC i turbo. No chyba że to 180km/400nm będzie niewystarczalne i chciałbyś osiągnąć coś więcej jak 200km to IC+turbo raczej niezbędne. Jak jest dobry tuner a nie "Pan Staś" to silnik na pewno nie wyzionie ducha ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, a jakiego rzędu ten koszt ic+turbo?

PS. Ile trzeba liczyć za program +- ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie, jakaś hybryda +/- 1500 zł, gtb +/- 1.8-2.0k, IC z 300zl od 3.0, a customowy z fmic jakies 450zl. Program różnie w zależności od firmy, spotykałem już ceny od 800 do 1600 nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, w takim razie na razie zdecyduje się tylko na program.

Kogo możecie polecić w Małopolsce/Podkarpackie ?

PS. Rozważam założenie haka holowniczego na małą przyczepkę/platformę. Nie planuję modyfikować układ chłodzenia - co nakazuje autoryzowany serwis, aby uniknąć przegrzewa silnika. Czy chip również może się przyczynić do zwiększenia nagrzewania się silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...