PatrickU Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam Panowie! Chciałym skręcic swoją laleczke nieco ponad 200 koni...ktos sie z forumowiczów tym zajmuje lub kto moze kogoś polecic ? PZDR Witam Dopiszcie mnie do listy u Aligatora .... 2.0 CAHA :] JA tez chcę! CAHA ! Goodhope w Pleszewie
dieselchip_ Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Goodhope w Pleszewie - Mariusz to bardzo dobry fachowiec ,potwierdzam ps.prywatnie mój kolega z branży Edytowane 2 Marca 2016 przez dieselchip_
bodas Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Wow Opowiadaj co to za sprzęgło? Co to za big FMIC? Ile za korektę u Rogala?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Sprzęgło zwykły sachs - tyle że nowe. Cooler z 3.0 tdi niby z a8 ale wszedł p&p, lekko kierownicę powietrza trzeba było dociąć. Korekta 750 zł :-) czuć różnicę Znacząco Edytowane 8 Marca 2016 przez l.e.s.t.e.r
bodas Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Dużo tych kuni wyszło To na Twoje życzenie czy tak po prostu wyszło?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Tak wyszło, nie miałem ciśnienia Rogal powiedział że pomimo 186k km przebiegu silnik jest zdrowy.
komoornik Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) I ten cooler u Rogala montowałeś? 440 Nm przy FWD, powodzenia z trakcją Edytowane 8 Marca 2016 przez komoornik
l.e.s.t.e.r Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 nie u siebie w Jaworznie. U Rogala montowałem osłonę pod silnikiem którą w drodze mi wyrwało
komoornik Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Heh. Mi też po wizycie w serwisie przy 140 km/h częściowo spadła osłona.
bodas Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Korekta 750 zł To dużo czy mało, bo nie mam porównania. Jakby nie patrzeć 1100zł ogólnie za program u Witka.
marcin4x4 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) 1100 IMHO ok.. 750 zł według mnie już nie ok... podkreślam że to moje osobiste zdanie, nic więcej. Edytowane 10 Marca 2016 przez marcin4x4
edraven Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Piszesz program od nowa praktycznie, hamujesz auto od nowa. Do tego ewentualne korekty po korekcie i parę godzin z głowy. Taka polityka PS, auto naszego kolegi z forum robione u nas https://www.facebook.com/746278932164796/photos/pcb.834415016684520/834414010017954/?type=3&theater Edytowane 11 Marca 2016 przez edraven
skrab Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 I ten cooler u Rogala montowałeś? 440 Nm przy FWD, powodzenia z trakcją Za dużo ,daje dwa miesiące i sprzęgło się slizga.tąpniete z LG F60
bodas Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Ja myślę, że 440 Nm spokojnie do przełknięcia dla sprzęgła. U mnie seria wypluła 390Nm. Ktoś testował jakieś mocniejsze sprzęgła?
edraven Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Można wpakować docisk z A6 C7 z 2.0TDI, jest mocniejszy i pasuje.
madry Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 I ten cooler u Rogala montowałeś? 440 Nm przy FWD, powodzenia z trakcją Za dużo ,daje dwa miesiące i sprzęgło się slizga.tąpniete z LG F60 Myślę, że nie ma co demonizować, u mnie wprawdzie 205KM, jednak moment 453Nm - 30 tys km na tym setupie zrobione i sprzęgło ma się dobrze http://www.directupload.net/file/d/4293/aduu5ejf_pdf.htm
Gość Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Pany był ktoś w Barcinie koło Bydgoszczy na chipsie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się