Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i kodowanie KEYLESS


mar-m1

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie udało mi się zamontować i częściowo zakodować KEYLESS, mam tylko problem z kodowaniem ponieważ prawie wszystko działa oprócz otwierania centralnego zamka - przy otwieraniu jak złapię za klamkę to odblokowuje safe, wlew paliwa, rozbraja alarm i zapala oświetlenie wewnątrz ale nie otwiera drzwi. Może ma ktoś z Was jakiś pomysł co może być przyczyną?
Jest już pewien sukces, a mianowicie przekodowałem tak że otwiera wszystkie drzwi oprócz tych za których klamkę złapię, ale jak złapię na przykład za tylne lewe drzwi ( mam otwarte tylne prawe, pasażera i kierowcy ) a później za drzwi kierowcy to otworzy tylne lewe - SZOK

Oparty na Module KOMFORT  8K0907064DQ  2008-2012

Co do kosztów to:
- panel ( cena zalezy jakie MMI mamy )
- anteny 3 szt   8K0907247
- czujniki klamek 4szt (koniecznie Continentala)
- kable piny kostki 
kluczyka nie zamawiałem ponieważ jak kupowałem auto to jeden był dorabiany)


MMI 3G+

RS_LIFT_3_G.jpg


MMI 3G HDD



mmi-control-panel.jpg



TEMATY Z NETA :

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/444332-Retrofit-Convenience-Key?s=e7714746e38cc38fc6adf732be07fe0e&p=6775856&viewfull=1#post6775856

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/458573-Christmas-came-a-little-early-this-year-(advanced-key-front-PDC-kit-mirrors)?s=5fbdeee21bcbc9319cfdaec8c927389b&p=7043147&viewfull=1#post7043147


Continentala są zalane plastikiem i wilgoć się nie dostaje, zresztą jak zobaczysz w ETCE to te silikonowe się zamieniają na Continentala

czujnik_Conti.jpg

Podobno w ASO wymieniali na gwarancji wszystkie na Conti ja przynajmniej jeden silikonowy nawalił.
Klamek nie trzeba wymieniać, wystarczy przełożyć czujniki, nawet jak nie masz tego ORI to wyciągasz zaślepkę i wkładasz czujnik. Aha jeszcze jedna ważna rzecz trzeba włożyć magnesy do nakładek.

Magnes_klamki.jpg


Wklejam moje kodowanie

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg

wklejam jeszcze adaptacje


key1.jpg


CO_O.jpg


CO_C.jpg


CLF.jpg

 

c4a3b4f8c7d2a367med.png

1 - Przycisk układu zezwolenia na wejście i uruchomienie -E408-
2 - Sterownik elektronicznej blokady kolumny kierownicy -J764-
3 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki drzwi z przodu po prawej stronie -G606-
4 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki drzwi z tyłu z prawej strony -G418-
5 - Centralny sterownik systemu Komfort -J393-
6 - Antena układu zezwolenia na wejście i uruchomienie w bagażniku -R137-
7 - Antena centralnego zamka i układu alarmowego -R47-
8 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki drzwi z tyłu z lewej strony -G417-
9 - Antena układu zezwolenia na wejście i uruchomienie z lewej strony -R200-
10 - Czujnik dotknięcia zewnętrznej klamki drzwi z przodu po lewej stronie -G605-
11 - Antena 1 układu zezwolenia na wejście i uruchomienie wewnątrz samochodu -R138-

Podzespoły -J393-, -J764- i -R47- występują zarówno w wyposażeniu podstawowym, jak również w wyposażeniu dodatkowym „Advanced Key”. Pozostałe podzespoły są dostępne tylko w wyposażeniu dodatkowym „Advanced Key”.



http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/vehicle_electrics/electrical_system/lights_lamps_switches_inside_anti-theft_system/entry_and_start_authorisation_system/overview_of_keyless_entry_system/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest z kluczykiem czy czasem nie trzeba go zmienić :wink: chodzi o oprogramowanie

Oprócz KOMFORTU gdzie jeszcze cos kodowałes ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczyk mam nowy, jest tak że kluczyki na pierwszy montaż nie obsługują kessy, natomiast wszystkie domawiane produkowane są pod kessy.

Kodowałem tylko w komforcie na adresach 46 i 05.

Tak jak pisałem system widzi ten jeden kluczyk i na nim normalnie odpala i gasi silnik z przycisku oraz zamyka drzwi po dotknięciu klamki, tylko problem pojawia się przy otwieraniu.

---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ----------

Poza tym bardzo polecam moda, nie jest drogi i w miarę prosty do podłączenia, a wrażenia nie ocenione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w KOMFORCIE kodowanie czy masz odznaczone tez LOCK .

Jakie koszta cie wyniosły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w necie że nie tylko ja mam problem z kodowaniem.

Retrofit Convenience Key

Christmas came a little early this year (advanced key/front PDC kit/mirrors)

---------- Post dopisany at 12:05 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ----------

Później sprawdzę kodowanie.

Co do kosztów to:

- panel MMi 300 pln (stary sprzedam za 200 pln )

- anteny 3 szt 90 pln

- czujniki klamek dwie nowe na allegro po 67 pln i dwie używki po 50 pln (koniecznie Continentala)

- kable piny kostki około 200 pln - najlepiej kupić gotowe wiązki z drzwi, ja kupiłem po 50 pln i mam mnóstwo pinów i - kostek ( bardziej się opłaca - dwa piny w ASO do kostki w drzwiach około 40 pln)

kluczyka nie zamawiałem ponieważ jak kupowałem auto to jeden był dorabiany)

---------- Post dopisany at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ----------

Grzesiu, a tak na marginesie to u Ciebie aż się prosi system KEYLESS GO!!!.

Jak będziesz coś potrzebował to pisz, bo zostało mi mnóstwo gratów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu czujki Continental ? :eusathink:

Powiem szczerze ze kumpel ma to ORI i juz trzy klamki wymieniał , feler jest w tym silikonie poniewaz dostaje sie tam wilgoć .

I to mnie zniechęciło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Continentala są zalane plastikiem i wilgoć się nie dostaje, zresztą jak zobaczysz w ETCE to te silikonowe się zamieniają na Continentala

czujnik_Conti.jpg

Podobno w ASO wymieniali na gwarancji wszystkie na Conti ja przynajmniej jeden silikonowy nawalił.

---------- Post dopisany at 13:49 ---------- Poprzedni post napisany at 13:35 ----------

Klamek nie trzeba wymieniać, wystarczy przełożyć czujniki, nawet jak nie masz tego ORI to wyciągasz zaślepkę i wkładasz czujnik. Aha jeszcze jedna ważna rzecz trzeba włożyć magnesy do nakładek.

Magnes_klamki.jpg

---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ----------

Wklejam moje kodowanie

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości sprawdze u kumpla kodowanie i ci napisze czy jest to samo :wink:

Sprawdzałes tez w ADPATACJI 10 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę jeszcze raz, ale nie wiem na jakim kanele szukać ustawień do kessy. Jedyne co przestawiałem to chyba kanał 63 ( ustawienia centralnego zamka ) i po tych nastawach ruszył centralny zamek - otwiera się ale nie tak jak powinien.

---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ----------

Wklejam jeszcze adaptacje

key1.jpg

CO_O.jpg

CO_C.jpg

CLF.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kosztów to:

- panel MMi 300 pln (stary sprzedam za 200 pln )

- anteny 3 szt 90 pln

- czujniki klamek dwie nowe na allegro po 67 pln i dwie używki po 50 pln (koniecznie Continentala)

- kable piny kostki około 200 pln - najlepiej kupić gotowe wiązki z drzwi, ja kupiłem po 50 pln i mam mnóstwo pinów i - kostek ( bardziej się opłaca - dwa piny w ASO do kostki w drzwiach około 40 pln)

kluczyka nie zamawiałem ponieważ jak kupowałem auto to jeden był dorabiany)

Myślę, że jak przyjdzie dorobić kluczyk to koszt będzie 2 x większy albo lepiej...

Jaki ma być ten panel MMI do tego moda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kosztów to:

- panel MMi 300 pln (stary sprzedam za 200 pln )

- anteny 3 szt 90 pln

- czujniki klamek dwie nowe na allegro po 67 pln i dwie używki po 50 pln (koniecznie Continentala)

- kable piny kostki około 200 pln - najlepiej kupić gotowe wiązki z drzwi, ja kupiłem po 50 pln i mam mnóstwo pinów i - kostek ( bardziej się opłaca - dwa piny w ASO do kostki w drzwiach około 40 pln)

kluczyka nie zamawiałem ponieważ jak kupowałem auto to jeden był dorabiany)

Myślę, że jak przyjdzie dorobić kluczyk to koszt będzie 2 x większy albo lepiej...

Jaki ma być ten panel MMI do tego moda?

Koszt nowego kluczyka ( bez grotu - można wykorzystać stary ) to niecałe 600 pln.

Panel MMI musi być z przyciskiem Start/Stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wyposażeniu mam właśnie taki panel, elektryczną klapę oraz moduł komfortu, który obsługuje KEYLESS. Może też pozostałe graty są - jak to sprawdzić??? Czy możliwy jest wariant z przyciskiem Autostartu bez KEYLESS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wyposażeniu mam właśnie taki panel, elektryczną klapę oraz moduł komfortu, który obsługuje KEYLESS. Może też pozostałe graty są - jak to sprawdzić??? Czy możliwy jest wariant z przyciskiem Autostartu bez KEYLESS?

Musisz miec taki Panel z przyciskiem po lewej stronie START/STOP jak np. na tej aukcji

panel sterowania mmi navi audi a4 8k a5 q5 (3032356974) - motoAllegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie taki przycisk mam, ale bez tych pozostałych przycisków (mam Concerta), ale to przecież w tym przypadku bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w bagażniku na tylnej ścianie czy masz antenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam błąd 03283 lewa antena.

Czy ktoś mi pomoże gdzie ją moge znaleźć? Czy jest ona w klamce, drzwiach czy musze szukac gdzies indziej?

dzieki za ewentualne podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewa antena jest w lewych drzwiach.

Kluczyk mam nowy, jest tak że kluczyki na pierwszy montaż nie obsługują kessy, natomiast wszystkie domawiane produkowane są pod kessy.

Czyli jesli zamowie nowy kluczyk w ASO wedlug swojego VINu (zreszta innej opcji nie ma) ,to bedzie to kluczyk pod Keyless mimo ze moje auto tego nie mialo fabrycznie i wystarczy go tylko przyuczyc do auta ?

Moj fabryczny to : 8T0 959 754 D ,ten zamienia sie na : 8T0 959 754 K ,a ten z kolei na : 8K0 959 754 D.

Gdzies czytalem ze juz ten 8T0 959 754 K jest pod Keyless ,mozesz to potwierdzic ?

Jestem juz prawie na finishu tego moda ,mam wszystko zamontowane i podlaczone ,zostala mi tylko kwestia kluczyka i teraz zastanawiam sie czy pojsc do ASO po nowy ,czy szukac gdzies indziej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewa antena jest w lewych drzwiach.

Kluczyk mam nowy, jest tak że kluczyki na pierwszy montaż nie obsługują kessy, natomiast wszystkie domawiane produkowane są pod kessy.

Czyli jesli zamowie nowy kluczyk w ASO wedlug swojego VINu (zreszta innej opcji nie ma) ,to bedzie to kluczyk pod Keyless mimo ze moje auto tego nie mialo fabrycznie i wystarczy go tylko przyuczyc do auta ?

Moj fabryczny to : 8T0 959 754 D ,ten zamienia sie na : 8T0 959 754 K ,a ten z kolei na : 8K0 959 754 D.

Gdzies czytalem ze juz ten 8T0 959 754 K jest pod Keyless ,mozesz to potwierdzic ?

Jestem juz prawie na finishu tego moda ,mam wszystko zamontowane i podlaczone ,zostala mi tylko kwestia kluczyka i teraz zastanawiam sie czy pojsc do ASO po nowy ,czy szukac gdzies indziej ?

Hej, rozumiem, że nikt z Was nie musiał zmieniać modułu komfortu i wszystko poszło przez odpowiednie kodowanie/adaptacje?

Marcin jaki masz numer komfortu? BQ? No i jak postępy?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...