Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T - zatkana odma i wyciek oleju


trzmi3lu

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz zamówić u gajosa

Wysłane za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, podepne sie, czy przez ten zapchany lub uszkodzony zaworek może ubywac oleju w 1.8t w superbie z 2007 roku,.

gdzie jest ten zaworek, ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze bedzie brac olej, a zawór jest pod kolektorem ssącym. Z góry go nie widac bo jest w takim gumowym trójniku ale jak popatrzysz na podstawe filtra oleju z góry wchodzi rurka w kształcie fajki i na jej koncu jest trójnik w który włozony jest ten zawór a drugi jego koniec leci do pokrywy zawórow tak jak to jest pokazane na rysunku .

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze bedzie brac olej, a zawór jest pod kolektorem ssącym. Z góry go nie widac bo jest w takim gumowym trójniku ale jak popatrzysz na podstawe filtra oleju z góry wchodzi rurka w kształcie fajki i na jej koncu jest trójnik w który włozony jest ten zawór a drugi jego koniec leci do pokrywy zawórow tak jak to jest pokazane na rysunku .

pozdrawiam

zaworek zamówiony, ale dziś cos wywaliło z tyłu silnika i olej już sie leje, czy to uszczelka pod deklem 'wyleciała' czy cos innego że z tyłu po stronie turbo na skrzynie kupę oleju sie wylało???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno wywaliło uszczelke pokrywy, a ze lewy górny róg (stojąc przed maska) jest jakby najnizej połozony wiec tam spływa Ci olej i leje czesciowo po skrzyni. Miałem bardzo podobnie u siebie. Jak silnik bedzie zimny włóz rękę z tamtej strony i bedziesz widział jak ładnie leje sie po rurkach. Wyjmij cewki i zobacz bo napewno swiece tez stoją w oleju. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywaliło półksiezyc pod regulatorkiem zaworów, jutro dojdą uszczelki dekla i kolektora, odma była całkiem zalepiona,.

dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podepne sie do tematu. Mam taki problem ze swoim audi że czesto uszkadza mi sie zawór który jest pod nr 20 na tym schemacie powyzej. Pytanie takie do was co moze być przyczyna czestego uszkadzania tego zaworu?

---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

Chodzi mi o zawór na odmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzałeś że jest uszkodzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek ja miałem problem z tym zaworem 20 :decayed::decayed: ostatecznie sie okazało ze miałem tez ten ezektor rozwalony i zawor odpowietrzania skrzyni korobowej czy jak to sie tam nazywa :decayed: po wymianie tych 2 zaworków przestało rozwalać 20 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnikxi.jpg

zawór nr 20 06A129101D cena 124 zł

ezektor 058133753D 112 zł

zawor skrzyni korbowej 035 103 245 G 40zl ( zdjęcie stronę wcześniej nr 6)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten zawor 06A129101D to zwykly separator oleju, wart kilka zlotych na rynku wtornym jest tego mnostwo i nei trzeba dawac ponad stowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwyklu tloczek na sprezynce, w jedna strone ma puszczac powietrze a w druga ma byc w miare szczelny, (nawet nowy nie jest 100% szczelny)

---------- Post dopisany at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ----------

a ezektor... gdzie bylo zdjecie jak ma puszczac powietrze ale nei pamietam gdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwyklu tloczek na sprezynce, w jedna strone ma puszczac powietrze a w druga ma byc w miare szczelny, (nawet nowy nie jest 100% szczelny)

---------- Post dopisany at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ----------

a ezektor... gdzie bylo zdjecie jak ma puszczac powietrze ale nei pamietam gdzie

nr.6 śruba odpowietrzająca jest to zaworek kierunkowy,brałem ori i 100% szczelny i nie może się zacinać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój nie był szczelny, on nie ma nawet uszczelki żadnej, plastikowa obudowa, plastikowa zatyczka czyli tloczek na sprezynce, pewnie za słabo dmuchales ;)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzony dobrze a że ori części też są wadliwe to się zdarza :facepalm:

tak jak g2/62 i n75 :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...