Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzic poziom oleju na MMI


asus90

Rekomendowane odpowiedzi

A47 z tym hałasem, to u mnie podobnie dzwonił wyciągnięty rozrząd :/

Po wymianie zaczął pracować jak TFSI prawdziwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co dokładnie z tym rozrządem było nie tak ??

Mój pracuje dokładnie tak jak na wideo, czyli terkot jak diesel..., wszędzie słyszę że to norma i taki urok technologii tfsi ?

I co to znaczy że zaczął pracować jak tfsi ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak dziękuję za podpowiedź co do rozrządu ale tu mam związane ręce bo żeby utrzymać gwarancję to musze postępować z zaleceniami książki serwisowej.

Co do oleju kolejne 160 mil równe się udało i jedna kreska mniej wczoraj przy 146,6 był max

z obiczeń przy tylu milach wychodzi że bedzie spalać 484 ml na każde 620 mil /1000km co jak wiemy wszyscy jest norma.

Szczerze nie spodziewałem się cudu ale liczyłem na 375ml - 400 ml

Teraz nie będę dolewał nic, aż ukończe całkowite 620 mil potem będę dolewał powoli tyle ile kresek, ale ostatnią kreskę zamierzam dolewać po 25ml i sprawdzać kiedy wskoczy na MAX. Wynik opiszę ale wydaje mi się żę będzie sporo km po autostradzie bo ciepło się zrobiło więc nie odda to zużycia do obecnego urzytkowania na krótkich trasach.

Dla porównania ostani MAX przed zmianami zrobił 300 mil 4 kreski ale wyjazd nad morze (nie autostrada) kolejne 100 mil i ubyło kolejne 2 kreski

Co daje 400 mil =750 ml

po zmianie i policzeniu 125ml na każde 160 mil

Daje 400 mil= 312,5 ml

Czy jestem zadowolony że zmieniłem ?

1.tak i polecam !

2.Nie bo dalej bierze o 100 ml za dużo moim zdaniem a jeszcze dużo mi zostało do zakończenia 620mli pytanie kiedy i czy spalanie zacznie rosnąć ??

i Ile oleju faktycznie wleje na te 620 mil teraz i ile następnym razem żeby mieć pełen obraz

Co do MOBIL 1 vs Castrol hmmm zbyt wcześnie ale chyba trochę przymulony na wolnych obrotach podczas ruszania z 1 ale to tylko moje odczucia.

Ostatnia rzecz i myśle istotna przed zmianami w rurach wydechowych rano po zapaleniu widać było wode i dosłownie pływający olej świeży mineło 268 mil od zmiany odmy drugi dzień już rano nie ma nic poza parą i sadzą ale tym się jutro zajmę. Nie Ma już takich plam oleju na tej odrobinie wody co jest w środku rury

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno co na pewno zauwazylem, co moze byc oczywista oczywistoscia..., ale u mnie jak jezdze niedzielnie (rowno, spokojnie, niezaleznie od predkosci) to oleju prawie nie ubywa, ale jak tylko zaczne sie bawic konikami to pije go jak oszalaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze 156 mil zrobiłem można powiedzieć niedzielnie poza pierwszymi 20 :wink:

obecne 160 mil zrobiłem nie niedzielnie ale bez wariacji biegi zmianiałem po 3k nie po 2k i kilka razy 4k i 5k teraz wedle rady sprubuję normalnie poł niedzielnie Dam znać co i jak umieszcze zdjęcia klamek co już dawno miałem dodać w innym dziale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@A47, mógłbyś proszę operować jakaś cywilizowana jednostka miary odległości żeby nie mnożyć ciągle przez 1,609?:grin:

Kup sobie bagnet, i życie stanie się prostsze.:wink:

Zmianą oleju nie uszczelnisz silnika, no way!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co dokładnie z tym rozrządem było nie tak ??

Mój pracuje dokładnie tak jak na wideo, czyli terkot jak diesel..., wszędzie słyszę że to norma i taki urok technologii tfsi ?

I co to znaczy że zaczął pracować jak tfsi ? :)

Charakterystyczne nierównomierne terkotanie. Teraz cyka równo, tak jak powinien. Łańcuch sam w sobie tez jest dużo cichszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli terkocze, tsi prawie jak sadzozjadacz ;), u mnie jest regularnie ... myslalem ze pozbyles sie terkotania calkowicie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, tu chodzi takie terkotanie jak na filmiku, gdzie słychać charakterystyczne falowanie terkotu, a nie równe cykanie.

Przyczyną tego dźwięku był wyciągnięty łańcuch, który tarł o wspornik. W wątkach o 1.8T wrzuciłem zdjęcia (wątek o wadliwym napinaczu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawcie jeśli się mylę ale wadliwy napinacz to znana przywara 1.8t, w 2.0t tez jest to standard ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacze są tego samego typu na łańcuszkach :/ poza tym to łańcuch i VW :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to możliwe? Wskaźnik na MMI pokazuje aktualny stan, bo jak zalewałem nowy olej to na bieżąco pokazywał stan. Warunkiem jest to, że silnik ma być nagrzany do 90. i zapłon wyłączony na co najmniej 2 minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam stały sposób przyjezdzam czekam 2 min wsiadam przed właczeniem zaplonu otwieram maske tak żeby odskoczyła nie musze podnosic właczam zapłon i najpierw jest napis potem wskazanie ile jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szybkie uaktualnienie :

wąż od odmy do kolektora brak śladów oleju jakieś 3 żółte plamki po wytrząsieniu na biała kartkę nie tak jak kiedyś jak pisałem wyżej,

co do tego środka BG109 od wymiany oleju jak pisałem wyżej auto wydawało mi się mułowate przy normalnym ruszaniu czy przyśpieszaniu jak wiadomo ubyła mi jedna kreska dziś 280m (448 km) dalej jest jedna kreska mniej od MAX :banan: ale z pewną różnicą auto nie jest już mułowate jest takie jak b dawno temu na początku takie jak było czasami że chce się jeździć. Mam dwie teorie pierwsza że może ten silnik może lubi jak jest 1 lub 2 kreski poniżej max, 2 może coś się przytkało podczas czyszczenia tym środkiem i teraz puściło.

Do dam że warunki pogodowe i powietrzne są bardzo podobne w ostatnich dniach. Wczoraj zmieniłem płyn od wspomagania, odpowietrzyłem itd ale to chyba nie ma wpływu.( płyn był czarny ).

I druga info jest taka że auto szło cudownie, ( rury z tyłu czyste) ale postanowiłem wykorzystać ostatni środek z tych trzech czyli BG44K i zatanokwać do pełna i pojechać do parku z córką takiego najdalszego od nas :wink:

teraz wracam ze sklepu i moje auto powyżej 2k w kabinie pojawia się piekny dźwięk turbiny( lub jak się może okazać to zły dźwięk ) czy turbo nie wiem taki gwizd więc trochę długo wracałem na około. I auto szło tak jak moim zdaniem powinno nie szybciej niż przed środkiem ale z tym dźwiękiem dodam że taki dźwięk słyszałem wcześniej z otwartym oknem powyżej 3K. taki gwizd

Do zrobienia cały bak wtedy się bardziej wypowiem i opiszę średnie teraz czekam aż pojawi się kolejna kreska mniej licze żę jutro max piątek

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że w odmie nie ma oleju nie znaczy wcale, że przez nią go nie ubywa :)

Swoją drogą to dziwna sprawa z tym płynem wspomagania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...