Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Buczy przy porannym odpaleniu


tomaszw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś wie jaka jest długość tego przewodu karbowanego co idzie bezpośrednio od pompy paliwa do dekla? Silnik 1.8 t 150 km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.04.2014 o 13:38, walodzka napisał:

ta ten który wychodzi bezposrednio z pompy:) poprostu to jest takie dziwne twarde tworzywo i pomimo opaski nie był szczelny, zajechałem do sklepu gdzie kupiłem pompe i sprzedał mi taki sam nowy przewod i kazał rozgrzać go we wrzątku i nasunąc na pompe bez zadnych opasek i takim oto sposobem ciezkie rozruchy po postoju i piszczenie pompy zostały usunięte :)

A jaka jest długość tego przewodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.07.2017 o 19:31, luknor napisał:

No i znaleźliśmy z moim mechanikiem przyczynę buczenia przy odpalaniu. Oryginalny filtr paliwa który był w aucie od nowości, jak i hengst oraz oryginał kupiony teraz hałasowały tak samo, jedne bardziej drugie mniej. Pompa sama w sobie chodzi cicho. Hałasuje zaworek w deklu pompy na złączce powrotu. Jest tam kulka i sprężynka i to takie larmo robi. Zrobilismy chwilowe prowizoryczne obejście powrotu do wlewu paliwa i była kompletna cisza. Podpięliśmy tak jak ma być i na razie jest cicho. Zobaczymy jak długo.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

A czy ten zawór można jakoś wymontować? Czy on jest na stałe tzn czy można ta sprężynę wyjąć i kulkę? Zawór zwrotny można'by wtedy na kupić i na wezu zamontować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, raczej nie ale zastanawiałem się czy samego dekla nie podmienić ze starej pompy ale nie chciało mi się bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2018 o 11:34, luknor napisał:


Nie rozwiązałem. Czasem buczy, czasem nie. Olałem skoro to tylko ten zaworek. Od tego czasu już z 7 tyś. km zrobiłem i nie zauważyłem nic innego niepokojącego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Witam. U mnie problem jest następujący. jestem po wymianie pompy. Założyłem sam wkład firmy vdo. przy opalaniu było chwilowe buczenie wszystko działało super. Przyjąłem ze może buczec ten Zawór powrotu na deklu. Rzeczywiście jak rękę przyłożyłem do węża powrotu to przy zapłonie cały trzęslo jakby powietrze przepychal lub paliwo ciężko-tu żałuję ze tego nie P sprawdziłem.Wkład wymieniłem I Tak jeździłem zrobiłem może ze 3000 km I Nowa pompa już wyje . gdzie szukać przyczyny? Wiadomo pompa do wymiany Ale coś się chyba do tego przyczynia że W Tak krótkim czasie pada kolejna pompa. Dodam że Wkład który kupiłem miałem z króćcem natomiast oryginalnie był na szybko złączke. Przewodu od dekla nie wymieniłem założyłem na opaskę. mam jeszcze jeden kosz oryginalny z szybko złączka I nie wiem jaka pompę teraz kupić czy na szybko złączke czy zwykłą z kruccem bowiem wiem że z tymi przewodami też są problemy żeby dobrze założyć a żeby taki kupić jeszcze większy problem. Ale największy problem to przyczyna nadających pomp paliwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, panowie wymieniłem pompke paliwa na pierburga którego chwalą wszyscy, zakupiłem go od naszego kolegi z forum, no i razem z filtrem paliwa wymieniłem na oryginał z aso... i czasem pompa wydaje piskliw dzwięki przy rozruchu auta.... a dziś zaczęła dziwnie buczeć przez moment ale ustało.... co z nią nie tak, coś słyszałem o jakichś przewodach karbowych. Popraw mnie ktoś prosze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z pompą pierburga, przy odpalaniu pisknie  i cisza i jak pobuja samochodem potrafi  dziwnie piszczeć 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.06.2018 o 09:18, przem8 napisał:

A wymieniłeś filtr paliwa? Często on jest przyczyną wycia

Ja też mam jak zmieniłem filtr paliwa ale to jakiś czas po tym, czemu on jest przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo za gęsty jest i stara pompa nie radzi sobie.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

Taka konstrukcja. 

Tylko właśnie przez stary filtr nie dało się prawie powietrza ustami wdmuchnac a w nowym normalnie leciutko wiec powinna mieć lżej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, DominikAud napisał:

Tylko właśnie przez stary filtr nie dało się prawie powietrza ustami wdmuchnac a w nowym normalnie leciutko wiec powinna mieć lżej 

A stary był też tak samo suchy jak nowy? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, DominikAud napisał:

Jak to ?

To chyba normalne, że resztki benzyny oraz syf w starym filtrze wypełniły perforację wkładu filtrującego. Z tego oto powodu ciężej Ci przedmuchać stary niż nowy.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, ciecz to nie powietrze, to że łatwo można było przedmuchać filtr nie oznacza, że ciecz tak samo łatwo przejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, pelonek1 napisał:

To chyba normalne, że resztki benzyny oraz syf w starym filtrze wypełniły perforację wkładu filtrującego. Z tego oto powodu ciężej Ci przedmuchać stary niż 

Proste że tak ? Opłaca się kupować te wkłady co sa na allegro po ok 100 zl ?? Jazda i tak na lpg

Edytowane przez DominikAud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, DominikAud napisał:

Opłaca się kupować te wkłady co sa na allegro po ok 100 zl

Filtra paliwa najlepiej tylko z ASO.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, jak kolega na LPG tylko jeździ to niech kupi nowy filtr z Knechta j będzie ok. Pompa jak padnie to i bez filtra odmówi posłuszeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Langista napisał:

Bez przesady, jak kolega na LPG tylko jeździ to niech kupi nowy filtr z Knechta j będzie ok. Pompa jak padnie to i bez filtra odmówi posłuszeństwa.

Panowie chodzi mi o wkład pompy paliwa czy warto te tanie wsadzic zeby nie buczało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...