Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


siwy8416

Rekomendowane odpowiedzi

No i właśnie o co chodzi? Maksymalny moment przesunięty na 2700 obr, więc teoretycznie nie powinno się nic ślizgać. Te dociski robią już takie słabe, że wytrzymują tylko fabryczne nastawy bez żadnej rezerwy i w tym jest chyba główny problem. Pozostaje tylko okuć to badziewie i chyba tyle. Gorszy komfort jazdy ale spokój na dłuższy czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie jak by się w temacie wypowiadały tylko osoby które mówią o 2.0 TDi Cr 143PS bo sie bałagan robi potem:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to benzynka ale problem podobny. A ma ktoś wyrobiony pogląd na temat sprzęgieł od Radzikowskiego? Ma takie do A4 ze wzmocnionym dociskiem, sztywna cztero elementową tarczą i kołem aluminiowym ze wstawką żeliwną, cena 2350zł. Jakby to miało unieść te momenty to nie wiem czy nie warto raz zainwestować i mieć spokój duszy przez dłuższy czas. Sprzęgło przygotowane na 400 nm.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za slabe sprzęgła, trzeba wzmacniac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, ten wykres jest normalny. Na forum A5 też były wykresy itp….w necie w Google... i to jest normalny jak dla mnie... u mnie też mocno ciągnie od dołu, ja mam na 2tyś 370Nm!!

Mam 170KM CAHA i tez myślę o chipie, ale wpierw może wydech od 3.0??

Zastanawiam się, ile sam wydech da więcej koni. U kogoś czytałem, że to niby dało 20KM, ale nie pamiętam dokładnie gdzie... Może się mylę, szukam teraz tych postów i nie mogę znaleźć..

A może łożysko wyciskowe pada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytajac o tym sprzegle zastanawiam sie czy jest sens robienia wkoncu programu?

sens jest, tylko trzeba to zrobić u kogoś kumatego.. a nie u franka w garażu. ja mam auto po programie, zrobiłem od czasu programu prawie 10 tys i wszystko w porządku jak do tej pory. program robiłem u Witka w R-Performance w Warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sens jest, tylko trzeba to zrobić u kogoś kumatego.. a nie u franka w garażu. ja mam auto po programie, zrobiłem od czasu programu prawie 10 tys i wszystko w porządku jak do tej pory. program robiłem u Witka w R-Performance w Warszawie

No jesli bede robil to wiadomo u kogos kumatego, ale jak sam kolego widzisz duzo tu ludzi co robili i padaja sprzegła..;/? I nikt nie powie na ile podkrecic zeby nie padlo bo nikt nie wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś cos poruszył temat ? bo u mnie zaczynają sie własnie objawy slizgajacego sprzegła :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy u siebie CAHA 170KM mam identyczne sprzęgło docisk itp. łożysko oporowe itp.? jak w 143KM?

Czy jak podniosę do 200KM też jest możliwość szybkiego padnięcia sprzęgła i potem jeszcze koło dwumasowe i czy to by razem niebyło trzeba wymieniać? Mam około 200tyś zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to samo jest 170 vs 143 KM :wink:

U mnie po programie 203 KM 420 Nm i wczesniejszym wymianie dwumasy wraz sprzegłem zaczyna poslizgiwać :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile masz zrobione Km po czipie?

ja coś myślę ze granica to 400Nm i ponad to już jest gorzej tak czuje tak mam w A3 jak się niemyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po programie 3 tys. km zrobione :wink:

Trzeba pomyslec cos o tarczy sprzegłowej :kwasny: moze ją wzmocnić ? Jak jest z 3.0 TDI czy ktos porównywał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam namiary na firmę co obija kewlarem lub organicznym . dwóch moich znajomych jeździ już na ich zestawach i są mega zadowoleni . Sam musze do nich zadzwonic bo moje też sie już ślizga od jakiegoś czasu a naj gożej jest jak jest wilgotno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgła SC Regeneracja ul. Skoczylasa 10 03-465 Warszawa tel 48 22 6199219

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tego tematu na razie chyba się wstrzymam z tego typu modyfikacjami ;/ a czy sama wymiana Turbo od CAHA coś da ? Chyba najlepszym wyjściem będzie zmiana na 3.0TDI :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam namiary na firmę co obija kewlarem lub organicznym . dwóch moich znajomych jeździ już na ich zestawach i są mega zadowoleni . Sam musze do nich zadzwonic bo moje też sie już ślizga od jakiegoś czasu a naj gożej jest jak jest wilgotno.

też mam i się ślizga:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie slizga to moze trzeba docisk wzmocnic...drugie "sloneczko" dokladaja (na sieci jest troche opisow zrobionych domowym sposobem a i sa firmy, ktore to robia "zawodowo")ciekawe czy po tym zwyczajnie sprzeglo nie wciska sie za ciezko

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...