Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


siwy8416

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega przecież wyżej opisywał że sprzęgło dużo gorzej chodzi w sensie ciężej. Pisał też że ma takie sprzęgło wzmocnione i też się ślizga.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tylko tarcze obitą tak zwanym kewlarem, docisk bende teraz wzmacniał, 460niuta nie byle co przeniesie w 1.9TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tylko tarcze obitą tak zwanym kewlarem, docisk bende teraz wzmacniał, 460niuta nie byle co przeniesie w 1.9TDI

Zdaj relacje jak wzmocnisz docisk jak się będzie jeździć takim autem na codzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wszystkich, widze że problemy mają wszyscy po zmianie softu. Ja mialem auto na gwarancji kupione w salonie, przy przebiegu 20tys , zrobiłem soft w ECUSOTF Bielsko, na 182 KM, 410nm, Byłem bardzo zadowolony, ale po 5tys przebiegu na sofcie, oczywiscie ślizga sprzeglo. Pojechałem do ecusofta na wrzucenie serii, pozniej do serwisu na gwarancji.

Po sprawdzeniu samochodu w serwisie, oczywiscie nie poinformowalem ich że byl soft, dostalem informacje że dostaje się olej do sprzęgła i dlatego slizga.

Nie jest to wina uzytkownika, dlatego wymieniono mi calos na gwarancji,

Po miesiacu znow wrzucilem soft na 162KM 390nm, Jeździłem 4 miesiące i rowniez slizga, wiec ja już nie wiem czy te sprzegla robia takie slabe czy co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wszystkich, widze że problemy mają wszyscy po zmianie softu. Ja mialem auto na gwarancji kupione w salonie, przy przebiegu 20tys , zrobiłem soft w ECUSOTF Bielsko, na 182 KM, 410nm, Byłem bardzo zadowolony, ale po 5tys przebiegu na sofcie, oczywiscie ślizga sprzeglo. Pojechałem do ecusofta na wrzucenie serii, pozniej do serwisu na gwarancji.

Po sprawdzeniu samochodu w serwisie, oczywiscie nie poinformowalem ich że byl soft, dostalem informacje że dostaje się olej do sprzęgła i dlatego slizga.

Nie jest to wina uzytkownika, dlatego wymieniono mi calos na gwarancji,

Po miesiacu znow wrzucilem soft na 162KM 390nm, Jeździłem 4 miesiące i rowniez slizga, wiec ja już nie wiem czy te sprzegla robia takie slabe czy co.

Przypal go leciutko i na dłuższy czas problem zniknie, a jak się znowu pojawi to przypal go następny raz :whistling:

Mówię poważnie, u mnie po sofcie zrobionym 90 kkm temu miałem to samo.

Już kupiłem komplecik na wymianę , ale zanim przybrałem sie do wymiany , nadarzyła się potrzeba wyszarpnięcia ciężarówki z zaśnieżonego parkingu :decayed:.

Sprzęgiełko dostało trochę po pi#$zie, ale spoko i tak było do wymiany :whistling:

Następnego dnia ździwko, sprzęgło NIE ŚLIZGA SIĘ :doh:

Było to prawie pięć latek temu, w międzyczasie w razie potrzeby przypalałem kilka razy, a nowy komplecik już trochę przyrdzewiał na półce w garażu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może coś tam przecieka i się olej dostaję na sprzęgło? U mnie jest seria 170KM a myślę o około 200KM zrobić, czy nie będę miał ten sam problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nic nie cieknie na tarczę, po prostu sprzęgło jest zrobione na styk, nie tak jak kiedyś, kiedy to miały minimum 50 % zapasu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b8 przypalanie nic nie daje, próbowałem.. Jest słaby docisk i tyle. Trzeba go wzmocnić. Problem jest taki że radzikowski ma kosmiczne terminy.

Ma ktoś z was stary docisk na zbyciu?? Rozkminiamy z mxzibi temat sprzegła dłuzszy czas. Od 3.0 tdi nie podeszło od Sharana tez nie.

Jest pewien pomysł ,ale potrzebny jest drugi docisk. Ktoś musi przetrzeć szlak!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na firmie mi się przewraca kompletne sprzęgło razem z dwumasem od CAGB 136PS:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na firmie mi się przewraca kompletne sprzęgło razem z dwumasem od CAGB 136PS:whistling:

Jak się przewraca to chetnie je przygarnę, za dobrego flakona oczywiście:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypal go leciutko i na dłuższy czas problem zniknie, a jak się znowu pojawi to przypal go następny raz :whistling:

Spróboje jak mówisz, jak już innego rozwiązania nie bedzie.

Odnoście dostawania się oleju do sprzęgła, to tak mnie poinformował serwis gwarancyjny, gdzie wszytsko jest udokumentowane na zdjęciach rozebranego sprzęgła. W przyszłym tygodniu skontaktuje sie z serwisem, abym dostał te zdjęcia i szczegółowy opis usterki. Jeżeli tylko bede miał to wrzuce na forum.

nadmienie jeszcze że, obiaw teraz jest identyczny jaki miałem za pierwszym razem ślizgającego sprzegła. Sprzęgło slizgało na wyzszych biegach, czyli było odczuwalne na biegach 4,5,6. Na pierwszym biegu, przy wyłączonej ESP opony piszczały na asfalcie, wiec docisk był dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na firmie mi się przewraca kompletne sprzęgło razem z dwumasem od CAGB 136PS:whistling:

Jak się przewraca to chetnie je przygarnę, za dobrego flakona oczywiście:)

Zdj_cie0366.jpg

Zdj_cie0367.jpg

Zdj_cie0368.jpg

Zdj_cie0369.jpg

Zdj_cie0370.jpg

Zdj_cie0371.jpg

Zdj_cie0372.jpg

Wygląda to tak jak na zdjęciach, jak dobrze odczytałem numer OE z docisku to 0B1 141 015 B,

Z białej naklejki odczytałem dwa numery:

OE : 0B1 141 826 E

SACHS: 06 2289 0001 44

Jak jesteś zainteresowany, to daj znać na PW:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypal go leciutko i na dłuższy czas problem zniknie, a jak się znowu pojawi to przypal go następny raz :whistling:

Spróboje jak mówisz, jak już innego rozwiązania nie bedzie.

Odnoście dostawania się oleju do sprzęgła, to tak mnie poinformował serwis gwarancyjny, gdzie wszytsko jest udokumentowane na zdjęciach rozebranego sprzęgła. W przyszłym tygodniu skontaktuje sie z serwisem, abym dostał te zdjęcia i szczegółowy opis usterki. Jeżeli tylko bede miał to wrzuce na forum.

nadmienie jeszcze że, obiaw teraz jest identyczny jaki miałem za pierwszym razem ślizgającego sprzegła. Sprzęgło slizgało na wyzszych biegach, czyli było odczuwalne na biegach 4,5,6. Na pierwszym biegu, przy wyłączonej ESP opony piszczały na asfalcie, wiec docisk był dobry.

Zdaj relacje po zabiegu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazł ktoś jakieś lekarstwo na to sprzęgło?? Mam zamiar zrobić program w swoim 2.0 CAGA Jednak po przeczytaniu wątku troszeczkę zaczynam się wahać:kwasny: Coś musi być nie tak z tym sprzęgłem bo moje bez softu zostało wymienione z dwumasem na gwarancji przy 43tys :facepalm: Obecnie auto ma 90tys.

Robić program czy nie ?? Może ma ktoś jakąś spokojniejszą wersje softu u siebie która nie powoduje problemu i mógłby się wykresem podzielić:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie robił. Sam dojeżdżam do końca moje ślizgające się, potem wymiana na nowe i prawdopodobnie usunięcie programu. Chyba, że się coś po drodze urodzi sensownego. Może jest ktoś, kto ma program i nie ślizga się sprzęgło? Ludzie piszą, że dzisiejsze sprzęgła nie mają "zapasu" ale wydaje się to nieprawdą bo co w przypadku rusza ia pod górkę czy ciągnięcia przyczepy, sprzęgła ślizgały by się w co drugim fabrycznym wózku. Delikatny program też nic nie da. Ja mam na 170km i 370nm i jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy 2.0 CAGA w manualu quattro ma to samo sprzęgło???

Z tego co dzisiaj sprawdzałem w intercarsie to ma to samo . Jeśli jest ktoś zainteresowany to mam do sprzedania zestaw oryginalny po przebiegu 7 tys dodatkowo zmieniona została okładzina na kewlarowa . Chętni proszę pisać na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu kombinacjach w sobote wrzuciłem do auta coś takiego:

Sachs Kupplung Verstärkte Kupplung und Sachs Performance Kupplung Audi A4 (8K) 3000970019

W zestawie który przyszedł była zupełnie inna tarcza,natomiast mieszane uczucia miałem do docisku, bo wyglądał identycznie jak ori.

Mechanik stwierdził, ze jednak jast ciut inny.

Generalnie czuc na pedałe ze jest lekko twardszy.

Oczywiście jak narazie nic sie nie slizga i auto jezdzi super, zobaczymy jak bedzie dalej.

Łamie sie czy wracać do pierwotnego programu na 420nm, teraz mam 380 i chyba zrobie delikatną korekte na 400nm.

Za jakiś czas, zdam relacje jak sie sprawuje ten zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu to wszystko...mam 143km i chcę mieć jak w serii 170km. Seryjnie się nie ślizga a po chipie zacznie się ślizgać jak to te same bebechy? Beton jakiś...coś się ruszyło w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...