Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


siwy8416

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, Arek476 napisał:

Był sachs do cglc? Bo ja nigdzie nie widziałem. Wiem że dwumas sachs i docisk luk nie założysz razem. A jak masz prawie nowy dwumas to dobrze do tego coś dobierać, szkoda kasy. 

tak to wiem. jak sachs to sachs jak luk to luk. Przepatrzylem allegro i porywnalem kilka zdjęć dwumasy luka z CAGC i luka z CGLC i wyglądają idemtycznie tak samo jak dwumasy sachsa z CAGC i CGLC. Ktoś na pewno próbował może odpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2018 o 22:50, adrian2901 napisał:

tak to wiem. jak sachs to sachs jak luk to luk. Przepatrzylem allegro i porywnalem kilka zdjęć dwumasy luka z CAGC i luka z CGLC i wyglądają idemtycznie tak samo jak dwumasy sachsa z CAGC i CGLC. Ktoś na pewno próbował może odpowie.

A nie myślałeś o obiciu tarczy kevlarem. Dużo taniej i moim zdaniem by wystarczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie, 2 lata temu zrobiłem chip tunning, wyszło 182KM / 415NM (CAGA), po 2 latach sprzęgło zaczęło się ślizgać. Mam przejechane 240tys km, ale sprzęgło + dwumas był wymieniany jeszcze przed chipem jak auto miało przejechane 150tys km, także na tym sprzęgle i dwumasie przejechałem koło 90tysi,

Radzicie wymieniać komplet sprzęgło + dwumas czy samo sprzęgło? nie czuje póki co żeby podczas jazdy coś było nie tak z dwumasem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dwumas jest ok to ja bym go nie ruszał. Jak będzie zrzucona skrzynia to w każdej chwili możesz go dokupić i założyć. Z tym, że teraz pasuje Ci założyć coś mocniejszego albo chociaż obić tarcze kevlarem żeby po zmianie samego sprzęgła nie okazało się po 10-15 tyś znów się ślizga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2019 o 14:40, pkozerski napisał:

Witam

Panowie, 2 lata temu zrobiłem chip tunning, wyszło 182KM / 415NM (CAGA), po 2 latach sprzęgło zaczęło się ślizgać. Mam przejechane 240tys km, ale sprzęgło + dwumas był wymieniany jeszcze przed chipem jak auto miało przejechane 150tys km, także na tym sprzęgle i dwumasie przejechałem koło 90tysi,

Radzicie wymieniać komplet sprzęgło + dwumas czy samo sprzęgło? nie czuje póki co żeby podczas jazdy coś było nie tak z dwumasem

Samo sprzeglo.

Jak wyzej,daj tarcze z kewlarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tarczę z kevlarem zbrojonym od Radzikowskiego i polecam. Zrobione prawie 30tys i wszystko ok.

Koszt 250zl 

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.01.2019 o 10:21, Kodzak33 napisał:

Mam tarczę z kevlarem zbrojonym od Radzikowskiego i polecam. Zrobione prawie 30tys i wszystko ok.

Koszt 250zl 

U mnie jest program na 206 KM i 434 NM. Póki co zero problemów ze sprzęgłem, ale w końcu się pojawią. Ile czekałeś na tarczę, wysłałeś swoją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na serii sprzegle miałem 212km i 422nm i też zero problemu. Obiłem profilaktycznie przy wymianie dwumasy. Do radzikowskiego mam rzut beretem 2 albo 3 dni ale i z dnia na dzień zrobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przymierzam się do chipa w swoim b8 z 2012r,silnik cjcb 136km,jaką moc i moment można bezpiecznie osiągnąć na seryjnym sprzęgle?

Jeśli są osoby mające taki silnik po chipie proszę o jakieś sugestie.

Pozdrawiam

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, hubertus28 napisał:

Witam

Przymierzam się do chipa w swoim b8 z 2012r,silnik cjcb 136km,jaką moc i moment można bezpiecznie osiągnąć na seryjnym sprzęgle?

Jeśli są osoby mające taki silnik po chipie proszę o jakieś sugestie.

Pozdrawiam

 

 

 

Mam identyczny silnik, B8 Fl z 2012 roku. Pierwszy mod sam chip tunning. Drugi mod to turbo od CGLC i korekta na hamowni. Efekty poniżej. Wszystko na seryjnym sprzęgle. Obecnie mam 220 tkm, sprzęgło j dwumas był wymieniany jeszcze na gwarancji przy 146 tkm. Pierwszy mod przy około 175 tkm, a drugi około 15 tys km temu. Póki co zero problemów.

capture_001_03032018_131528.jpg

capture_001_03112018_115850.jpg

Edytowane przez artek2414
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

2012 polift silnik CJCC po chipie 177km i 393 Nm. Przebieg 155kkm. Po przejechaniu ~4000km sprzęgło zaczęło się ślizgać od 3 biegu w górę. Auto konkretnie butowane. 

Jak oceniacie wykres? Czy max moment nie jest osiągany zbyt szybko? 

Przeczytalem ten i kilka innych wątków i z tego co zrozumiałem to problem leży w docisku. Odrzucam wymiane sprzegła na nowe fabryczne. Z tego co widze dużo ludzi miało problem nawet z nowymi po wymianie. 

Widzę takie rozwiązania:

1. Wymiana kompletu na sachs performance (drogo).  Ewentualnie inne (jakie?). Ktoś proponował z A6. 

2. Regeneracja tego co jest + obicie kewlarem (pytanie czy to wystarczy czy należy dodatkowo wzmocnić docisk?). Może wiecie gdzie to można dobrze zrobić w Poznaniu i okolicach? 

3. Drastyczne obniżenie momentu obrotowego (niepreferowane - nie po to chipowałem, żeby teraz wracać w dół). Ewentualnie jakaś korekta programu. Jaka? 

 

Może widzicie jeszcze jakieś inne sensown ewyjście? Co polecacie zrobić? Póki co jeżdzę delikatnie i szukam rozwiazania.  

Untitled.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Mam identyczne pytania jak kolega wyżej i identyczny motor w aucie i identyczne objawy ?

20190503_142013.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.05.2019 o 17:39, qmek napisał:

Witam,

2012 polift silnik CJCC po chipie 177km i 393 Nm. Przebieg 155kkm. Po przejechaniu ~4000km sprzęgło zaczęło się ślizgać od 3 biegu w górę. Auto konkretnie butowane. 

Jak oceniacie wykres? Czy max moment nie jest osiągany zbyt szybko? 

Przeczytalem ten i kilka innych wątków i z tego co zrozumiałem to problem leży w docisku. Odrzucam wymiane sprzegła na nowe fabryczne. Z tego co widze dużo ludzi miało problem nawet z nowymi po wymianie. 

Widzę takie rozwiązania:

1. Wymiana kompletu na sachs performance (drogo).  Ewentualnie inne (jakie?). Ktoś proponował z A6. 

2. Regeneracja tego co jest + obicie kewlarem (pytanie czy to wystarczy czy należy dodatkowo wzmocnić docisk?). Może wiecie gdzie to można dobrze zrobić w Poznaniu i okolicach? 

3. Drastyczne obniżenie momentu obrotowego (niepreferowane - nie po to chipowałem, żeby teraz wracać w dół). Ewentualnie jakaś korekta programu. Jaka? 

 

Może widzicie jeszcze jakieś inne sensown ewyjście? Co polecacie zrobić? Póki co jeżdzę delikatnie i szukam rozwiazania.  

Untitled.png

Wykres ok. Czwartym rozwiązaniem jest sprzęgło z silnika CGLC. Jeśli masz dobry dwumas to ja bym obił kevlarem i wymienił łożysko, a jeśli dwumas do wymiany to kompletne sprzęgło od CGLC jak dobrze poszukasz to znajdziesz za 3500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowie się ktoś jeszcze w temacie ? i może podpowie na jakie sprzęgło zmienić do auta z podniesioną mocą? żeby wyeliminować problem ślizgającego się sprzęgła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Zrobiłem chipa który finalnie wyniósł 156,9Km oraz 362 Nm, przy 140km/h i 5/6 biegu sprzęgło ślizga, stąd moje pytanie czy faktycznie wina sprzęgła czy może z programem coś nie tak, bo chciałby uniknąć niepotrzebnej zmiany sprzęgła. Wrzucam wykres, za pomoc z góry dziękuję. 

DSC_0804.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2019 o 13:07, MrM0rfi napisał:

Witam 

Zrobiłem chipa który finalnie wyniósł 156,9Km oraz 362 Nm, przy 140km/h i 5/6 biegu sprzęgło ślizga, stąd moje pytanie czy faktycznie wina sprzęgła czy może z programem coś nie tak, bo chciałby uniknąć niepotrzebnej zmiany sprzęgła. Wrzucam wykres, za pomoc z góry dziękuję. 

DSC_0804.JPG

Pewnie docisk słaby. Program i tak delikatny, 120 KM to to samo co 143 więc teoretycznie mogło być w okolicach 180 koni i nie byłoby uślizgów jeżeli sprzęgło byłoby w porządku. Ja na Stage 1 miałem 180 koni i 404 Nm, CJCB 136 KM. Zero problemów ze sprzęgłem, a obecnie 206 KM i 434 Nm

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź, w takim razie umawiam wymianę sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Czeka mnie wymiana dwumasy i sprzęgła a później jest plan na chipa około 175 KM i 390 Nm. Autko 2009 CAGB 136 KM który zestaw będzie lepszy:

CGLC od pilifta 177 KM 

czy

A4 B9  0CS105266F    podobno pasują 

 

Pozdrawiam

 

 

 

Edytowane przez MariooPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja taka: nowe sprzegło z dwumasem od cglc założone do seryjnego cgac i od razu problem ze slizgającym się sprzęgłem na każdym biegu, nawet przy delikatnym przyśpieszaniu. Pedał sprzęgła ciężko chodzi. Sprzęgło ledwo mieściło się w skrzynię. Co poszło nie tak? Jakieś pomysły? Bo do tej pory wszyscy pisali, że sprzęgło od cglc pasuje bez problemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.07.2019 o 23:05, Blachu napisał:

Sytuacja taka: nowe sprzegło z dwumasem od cglc założone do seryjnego cgac i od razu problem ze slizgającym się sprzęgłem na każdym biegu, nawet przy delikatnym przyśpieszaniu. Pedał sprzęgła ciężko chodzi. Sprzęgło ledwo mieściło się w skrzynię. Co poszło nie tak? Jakieś pomysły? Bo do tej pory wszyscy pisali, że sprzęgło od cglc pasuje bez problemu ?

Sprzęgło i dwumas był fabrycznie złożony czy mechanik składał? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...