Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż modułu DRL w światłach drogowych


ucho.77

Rekomendowane odpowiedzi

takie moze głupie zapytanie .... pomyślałem że przed zakupem modułu coś sprawdzę stąd pytanie czy moge na pin 16 i 18 (zasilanie sw. drogowych) dać na chwilę z zewnetrznego zasilacza dużej mocy napięcie ok. 5v aby sprawdzić jak u mnie bedzie zachowywac się przesłona ..... bo ponoć różnie z nią może być....

Edytowane przez kot_ik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy jakim napięciu moduł (mowa o tych z pierwszego postu) włącza światła długie na 30%? Chodzi mi o wartość graniczną dla modułu, że np przy przekroczeniu 13.5V załącza światła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy jakim napięciu moduł (mowa o tych z pierwszego postu) włącza światła długie na 30%? Chodzi mi o wartość graniczną dla modułu, że np przy przekroczeniu 13.5V załącza światła

A co się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zamontowałem go 2 dni temu i po ok 15 min jazdy gasną mi światła. Na module dioda statusu miga jako normalna praca, Myślałem, że ładowanie mi spada ale pomierzyłem i jest ok 14V. i tak myśle o co chodzi. MUsze pomierzyć ile V dochodzi do modułu kiedy zgasną.

Dla jasności mam moduł podłączony do włącznika auto przez przekaźnik. W momencie przełączenia na auto idzie sygnał do przekaźnika, który zamyka obwód i włącza moduł drl. Po odpaleniu i wykryciu wzrostu napięcia moduł odpala światła. Normalnie wszystko działa, kiedy czujnik wykryje ciemność przełącza na mijania, a sygnał z postojowych wyłącza drl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że masz podobny objaw co u mnie.

Pisz do producenta i daj znać co zalecił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zakupiłem moduł: http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-nr-1-i6152010693.html

Teraz jak czytałem wasze posty należy moduł umieścić pod kierownica w kostkach(tzn podpiąć się pod nie). Nie mam xenonów itd więc u mnie praktycznie trzeba tylko wsadzić kabelki w odpowiednie PINy i wszystko powinno grać. Pamięta ktoś może który kabel w który PIN? Aby poszło mi to z górki. Gamoń ze mnie dlatego pytam o tak łatwa rzecz. Proszę również " nad inteligentnych " o nie krytykowanie czy pisanie znajdź w wyszukiwarce bo od rana patrze i tylko się namotałem. A szkoda zakładać kolejny temat.

Proszę o link bądź opisanie łączeń aby działało wszystko okey. Pozdrawiam

ReGaNZSZ

Edytowane przez reganajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz 1 post tam masz wszystko co i jak :wink:


Jeśli nie bedziesz robić wyłącznika to przekaźnik Ci nie potrzebny a plus z modułu podpinasz pod śrubę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://zapodaj.net/c689439522a3d.jpg.html
Ja to rozumiem tak jak Wam opisze. Proszę mnie poprawić jeśli się myle albo jeśli można zrobić to inaczej(tj. łatwiej) Montuje TYLKO sam moduł, nie mam xenonów czy C/LH.
1. CZERWONY - inaczej plus z akumulatora. Czytam, że jest brany z którejś śruby. Jeszcze jej nie widziałem, więc przy montowaniu jak ją znajdę to postaram się skorzystać
2. FIOLETOWY - jeden kabel pod prawy drogowy a drugi pod lewy.
3. ZIELONY - pod światła pozycyjne .
4. ŻÓŁTY - odpowiada za sterowanie C/LH. Czyli muszę podłączyć go pod centralny zamek. Nie wiem gdzie go szukać.
5. CZARNY - Nie mam pojęcia.
6. NIEBIESKI - masa, gdzieś na słupku na śrubie.

Także jak widać :PNiebieski, czarny i Zółty nie wiem gdzie podłączyć. Proszę o pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebieski do nadwozia aby masa była, żółty wolny bo nie robisz clh , a czarny to plus po zapłonie ja brałem z kabli do włącznika świateł ale nie pamiętam jaki kolor zaraz poszukam to dopisze.

Czarny kabel z kostki od włącznika świateł, pin nr 1 kolor czarny, sprawdź próbowka przed podpięcie na wszelki wypadek czy po zapłonie jest prąd a po wyłączeniu gasnie

Edytowane przez lucjan0681e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żółty podpinasz pod kierunek(centralnego nie wykorzystasz)

Czarny możesz wypiąć(nie podpinasz,nie trzeba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sam moduł. I mam go zamontowany w komorze silnika.Plus i minus mam bezpośrednio do akumulatora czyli czerwony i niebieski.Zielony do pozycyjnej w lampie.Fioletowe do żarówek drogowych.30 min i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey, wszystko wiem. Macie gdzieś na necie zdj tej śruby gdzie czerwony kabel wpiąć?

I jeszcze wersja " LOW " i " HIGH " nie wiem jaka mam :P


Ja mam taki sam moduł. I mam go zamontowany w komorze silnika.Plus i minus mam bezpośrednio do akumulatora czyli czerwony i niebieski.Zielony do pozycyjnej w lampie.Fioletowe do żarówek drogowych.30 min i gotowe.

Właśnie też tak się zastanawiałem na początku czy nie zrobić pod maska :P Najszybciej niby ale dostęp do postojówek i drogowych słaby ;/

Czerwony - to jest PLUS z aku
Niebieski - to jest MINUS z aku
Zielony - postojówki
Fioletowy - drogówki
Zółty - kierunki(Coming Home)
Czarny - nie montować

Dobrze zrozumiałem? Tak zamontowałeś i było okey?

Edytowane przez reganajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie montowałem żółego bo mi nie potrzeba auto stawiam w garażu. Tak montowałem i śmiga juz ponad rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja żółtego też nie będę montował, zawine go bo może się kiedyś przyda. Ciężko dostać się do tych kabli, w szczegołności przy prawej lampie auta :P Możesz jakieś zdj cyknąć albo poradzić jak to najlepiej zrobić? Dużo demontowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 nie ma problemu bo lampę kolega zdemontował,przy b7 to już inna bajka :facepalm:

Pod deską montaż zajmie Ci godzinkę na spokojnie :wink:



Czerwony - to jest PLUS z aku
Niebieski - to jest MINUS z aku
Zielony - postojówki
Fioletowy - drogówki
Zółty - kierunki(Coming Home)
Czarny - nie montować
:thumbup1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem rade :) Bez demontowania lampy :) 25min i zrobione + popijanie piwkiem :) Dzięki bardzo ;) Chociaż myślałem, że będzie mocniej świeciło :)|

EDIT. Denerwuje mnie już w lampach barwa żółta, kolejny modzik będzie zmiana barwy na biały. Ale nie na xenon. Pozdrawiam!

Edytowane przez reganajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnośnie żarówki. Czy polecacie jakieś żarówki H7 pod "długie" które będą również służyć do DRL, aby nie świeciły takim pomarańczowym światłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez się zastanawiałem nad innymi żarówkami ale wydaje mi się,że każda będzie świecić na żółto ze względu na to,że świeci tylko na 30% mocy.Chyba ,że ktoś ma jakieś sprawdzone H7 i swiecą na biało ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...