Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka świec żarowych


guliver85

Rekomendowane odpowiedzi

Akumulator nie jest za nowy , musiałem go ładować w między czasie, ale jeszcze wspomagał mnie kumpel z kablami z drugiego auta. Muszę kupić nowy akumulator bo z tym to nie robota i tak jak mówisz sypie przez to błędami.

Tak, luzowałem rurki od wtrysków, ale może za krótko.

Długo tak kreciłes na poluzowanych nakrętkach wtrysków?

Edytowane przez polo25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiem Ci że tak długo że już mi ręce opadały i zaczynałem się doszukiwać dziury w całym. Ale tylko to pomogło. Pompowanie VCDS nic nie dawało. A błędy ewidentnie pokazują ze coś jest z paliwem na listwie nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I cały czas na tym plaku jechałeś? Nic od tego się nie uszkodzi w silniku?

Jak tak kręciłeś to wychodziło powietrze z tych rurek?

Edytowane przez polo25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszego rozwiązania nie znalem a jakoś było trzeba sytuacji zaradzić. Po całej akcji przejechałem autem około 15 tys km i jakoś brak objawów aby miało mu coś zaszkodzić...przynajmniej waniliowy nie szkodzi (taki akurat był pod ręką) a z rurek płynęła ropa z powietrzem. Zapach spalin mega nieprzyjemny.

Edytowane przez Kaju77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Silnik 2.0 tdi 143km, temperatura ok -10 stopni, wciskam kluczyk po czym swiece zarowe bardzo krotko sie grzeja i auto odpala z wielkim problemem.

Tak ma byc czy nawala jakis czujnik z ktorego komp odczytuje temperature?

ps. świec żarowych jeszcze nie sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od tygodnia mam problem ze swoją b8 , zapala się kontrolka silnika { kod błędu P0602} co może być powodem?? . Dodam że nie było ingerencji w oprogramowanie sterownika silnika. Praca  silnika bez uwag , jedynie co zauważyłem nie dopala dpf w trasie tylko z kompa co jest uciążliwe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dziś zaświeciła się ta żółta kontrolka od silnika a raczej nie zgasła po odpaleniu samochodu. Stwierdziłem że pewno DPF, zadzwoniłem do znajomego mechanika i zapytał mnie czy mam dużo paliwa w baku trochę mnie zdziwił a faktycznie zostało mi na około 40 km. Powiedział żebym pojechał zatankować i faktycznie zatankowałem i błąd znikną. Tyle strachu a taka pierdołka :D , czy też macie tak w swoich b8 ??

Edytowane przez Tribles
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy takiego czegoś nie mialem, że mało paliwa powoduje zasiecenie kontrolki silnika.

 

Podłącza vcdsa i powiedz jaki błąd ci wywaliło, jestem ciekawy co to, że dotankowanie paliwa wyeliminowało usterke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, 

odgrzewam temat. Mam problem taki jak miał kylo4 i polo25 czyli odkręciłem czujnik na pompie wtryskowej w celu sprawdzenia czy są opiłki i po zabiegu przestawiłem auto ( z 50m zrobiłem) i koniec! Nie pali. Dwa razy już ładowałem akusa. Próbowałem plaka. Nie luzowałem przewodów. Na VCDSie odpowietrzałem układ ale oczywiście po tym jak mi nie chciał odpalić.  Większych błędów nie pokazywał oprócz tych spowodowanych niskim napięciem akusa. Zaholowałem auto do mechanika ten twierdzi, że pompa wtryskowa się zatarła - ma za niskie ciśnienie. Generalnie nie chce mi się wierzyć że mogła się zatrzeć. W każdym bądź razie auto nie pali. Szukałem pomp numerów jest mnóstwo znalazłem taki  03L 130 755 L w miarę rozsądnej cenie i w moim mieście z 2012 r. Czy ona pasowała by do CAGC z 2009?

Ciekawy jestem jak z problemem poradzili sobie wyżej wymienieni koledzy? Odpowiedzi nie ma....

Po za tym czy możliwe jest wymienienie pompy nie ściągając całego rozrządu tylko go luzując od góry?

Help Me Please...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam dla Ciebie dobrych informacji... U mnie niestety skończyło się na wymianie pompy... trzydniowe odpowietrzanie nic nie dało, stara przestała dawać ciśnienie, po włożeniu innej używanej pompy auto od razu odpalilło... do tej pory nie mam pojęcia co się stało z tą pompą po wyciągnięciu tego czujnika... dziwna sprawa. Jedyna rada to po wyciągnięciu zaworka trzeba od razu odpowietrzyć układ vcds. Z tego co mi wiadomo to ta pompa co napisałeś powinna pasować, ale niech się może jeszcze ktoś wypowie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki za odpowiedź. No mam identycznie jak Ty miałeś. Wiem przynajmniej na czym stoję. Teraz pozostaje dobór dobrej pompy.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Poczytaj ten temat, jak jeszcze nie czytałeś, tam dużo jest napisane o pompach i ich numerach i które są już poprawione pod względem "opiłkowania" bo jak już wymieniasz to najlepiej załóż ta poprawiona, choć mi założyli używaną, identyczną jaka miałem z 2008 roku i jak na razie przejechałem ok 20 tyś i wszystko jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tragedia panowie chcieliscie dobrze, a tu jeszcze pompa sie zatarla ?

Bede musial sie przejechac do serwisu boscha na sprawdzenie, bo jeszcze nie umiejetnie od.pier.dole lipe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Dawid... napisał:

Tragedia panowie chcieliscie dobrze, a tu jeszcze pompa sie zatarla ?

Bede musial sie przejechac do serwisu boscha na sprawdzenie, bo jeszcze nie umiejetnie od.pier.dole lipe

U mnie też był samochód zapowietrzony  po sprawdzeniu  opiłków na czujniku.  Na ,,szczęście" odpowitrzenie kosztowało mnie 250 zł. Od tego czasu boję się  ponownie sprawdzić.

Tak samo chciałem czyścić EGR Ale jak wyczytałem na forum, że nie którzy mieli również problem z uruchomieniem silnika albo pojawiły się błędy od EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2019 o 21:27, duzy616 napisał:

U mnie też był samochód zapowietrzony  po sprawdzeniu  opiłków na czujniku.  Na ,,szczęście" odpowitrzenie kosztowało mnie 250 zł. Od tego czasu boję się  ponownie sprawdzić.

Tak samo chciałem czyścić EGR Ale jak wyczytałem na forum, że nie którzy mieli również problem z uruchomieniem silnika albo pojawiły się błędy od EGR.

czysciłem juz 3 razy egra i przepustnice oraz raz kolektor ssacy i nigdy nie mialem zadnych problemow ,filtr paliwa wymieniam sam podobnie jest z czujnikiem na pompie i odpowietrzam układ vcds-em i zadnego problemu rowniez wiec nie wiem jak to jest ......

 

250 zł za podpiecie kompa i 3 minuty roboty to nieźle bo nie widze innego sposobu na pozbycie sie z układu paliwowego powietrza jak poprzez uruchomienie pompy elektrycznej pośredniej

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, lukas309 napisał:

czysciłem juz 3 razy egra i przepustnice oraz raz kolektor ssacy i nigdy nie mialem zadnych problemow ,filtr paliwa wymieniam sam podobnie jest z czujnikiem na pompie i odpowietrzam układ vcds-em i zadnego problemu rowniez wiec nie wiem jak to jest ......

 

250 zł za podpiecie kompa i 3 minuty roboty to nieźle bo nie widze innego sposobu na pozbycie sie z układu paliwowego powietrza jak poprzez uruchomienie pompy elektrycznej pośredniej

Samo odpowietrzenie Vcdsem nic nie dało bo sam to robiłem kilka razy. Nawet na plaku nie mógł zaciągnąć paliwa. Pompa nie dawała ciśnienia.

Myślę, że po prostu miałem trochę pecha.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !  Ostatnio jadąc autostradą dość długo prędkością powyżej 170 km/h nagle auto straciło moc, zaczęła migać kontrolka świec żarowych, jadąc dalej już w trybie awaryjnym zapaliła mi się kontrolka esp (błąd systemu kontroli jazdy) po czym zapalił się check. Niestety nie miałem jak podjechać do mechanika bo byłem w trasie i dodatkowo była to sobota wieczór wiec następnego dnia odpaliłem auto myśląc wrócę do domu i nagle usterka znikła. Zero błędów na tablicy, moc wróciła. Pojechałem do mechanika żeby zlokalizował błąd w historii, lecz jak się okazało jest to jakiś czujnik robi zwarcie najprawdopodobniej tylko tych błędów powstało tyle po wrzuceniu w tryb awaryjny, że mechanik nie potrafi wskazać konkretnego czujnika. Miał ktoś z Was podobną usterkę ? 
 

AUDI A4 B8 2,0 TDI CJCA 2012 r. Avant

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.01.2017 o 23:45, skalpel438 napisał:

Witam,

Silnik 2.0 tdi 143km, temperatura ok -10 stopni, wciskam kluczyk po czym swiece zarowe bardzo krotko sie grzeja i auto odpala z wielkim problemem.

Tak ma byc czy nawala jakis czujnik z ktorego komp odczytuje temperature?

ps. świec żarowych jeszcze nie sprawdzałem

Dokładnie tak - wymień świece. Miałem ten sam problem i takie same objawy... Świece BOSH 200 PLN-ow i autko śmigało aż miło ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...