Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Vaccum Pompa (Tandemowa) - Działanie, montaż i wymiana


lukaszooo

Rekomendowane odpowiedzi

Miedzy innymi po to założyłem ten temat, gadałem z gościem który twierdzi, ze występują zestawy naprawcze na Tandem Pompy. Byłem chyba w 5 sklepach nigdzie tego nie ma, google tez nic nie pokazały, więc zostaje nam tylko wymiana całej pompy

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

pewnie o takie coś Ci chodzi - ok 200 zł. Dopytaj czy podejdzie do Twojej pompy.

Uszczelki sprzedaje użytkownik WMQUATTRO, co do jakości nie wypowiem się bo nie kupowałem u niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są zestawy naprawcze do tych pomp,w skład takiego zestawy wchodzą wszystkie uszczelki. Na allegro kolkakrotnie widziałem. Aby to była winna ta pompa bo w gorszym wypadku mam wywalone gniazda pompek w głowicy i objawy są pobone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O cos takiego mi chodziło, ale myslałem ze bedzie sporo tansze :facepalm: chyba lepiej kupić używkę lub troche dołożyć i nową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena tych kilku uszczelek zabija:facepalm: Za te pieniądze to kupi używkę z młodszych lat i po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zestaw uszczelek wogóle sie nie opłaca, ile kosztuje nowa pompa ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie znalazłem tu coś takiego -

Pompa vacum audi seat skoda vw 1.9 tdi 038145209n Kolmot Auto Elektronika

Dołączam się do tematu bo mam podobne zmartwienie ... cieknie gdzieś z vacuum ale na początek powymieniałbym wszystkie uszczelki ale :

USZCZELKI POMPY PALIWA VACUM TDI 038145209 E H K (3148538226) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

cena SZOKUJE !!!

Staram się jeszcze gdzieś może taniej znaleźć tylko ciekawe z jakim rezultatem ... :/

Wolałbym poczekać z wymianą pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie znalazłem tu coś takiego -

Pompa vacum audi seat skoda vw 1.9 tdi 038145209n Kolmot Auto Elektronika

Dołączam się do tematu bo mam podobne zmartwienie ... cieknie gdzieś z vacuum ale na początek powymieniałbym wszystkie uszczelki ale :

USZCZELKI POMPY PALIWA VACUM TDI 038145209 E H K (3148538226) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

cena SZOKUJE !!!

Staram się jeszcze gdzieś może taniej znaleźć tylko ciekawe z jakim rezultatem ... :/

Wolałbym poczekać z wymianą pompy.

Właśnie taką sama kupiłem tylko używkę za 140zł i jestem mega zadowolony:decayed: nie brakuje na alledrogo tego:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

machina, a jakie miałęś objawy ? trzeba pompe vacum wymieniać razem z uszczelkami ? Ile czasu zajmuje wymiana ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy mogą być dwa. Cofające się paliwo i problemy z odpaleniem, lub brak podciśnienia i problemy z hamulcami i turbiną. Lejące sie paliwo po obudowie jest oczywiste więc tego nie wliczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz, a jak mam objaw tylko przerywania, szarpania w okolicy 2800-3000 obrotów podczas przyśpieszania ? hamulce ok, turbo przeładowuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa ???? Bardzo przeładowuje ????? Jesli masz logi to wklej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszooo a w jakim stanie masz same PD ? bo objawy które piszesz wskazują też na pompki ? może już kiepsko rozpylają i stąd ten problem ? wrzuć logi z bloków 04,13,18,23 podczas odpalania na zimno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki były sprawdzane na specjalnej maszynerii i maja się całkiem dobrze, w moim przypadku problem tkwi na 99% w tandemie, ponieważ wszystko inne zostało wymienione. Po dłuższym przemyśleniu, nie mam zamiaru kombinować z vacum bo jedyny problem jaki mam to delikatne zająknięcie po odpaleniu, teraz przy temp ok 0 problem praktycznie nie występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dwa objawy; lejące się paliwo i ruszający się króciec od podciśnienia który trochę zaklepałem i było ok. Na cieknące paliwo pomogła wymiana pompy:wink:

Dodatkowo za 30 zł zakupiłem metalową uszczelkę pod pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...