zaba84 1 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Mam takie szybkie pytanko.... kilka miesiecy temu wymieniałem pompę .... I zauważyłem że spod pompy vacum poci sie olej dokładnie na łączeniu pompy z głowicą.... Czy to normalne? Czy od strony pompy jest jakiś uszczelniacz na wałku rozrzadu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 (edytowane) Tam jest metalowa uszczelka, gdzieś może puszcza, sprawdź jeszcze czy spod pokrywy górnej nie leci Edytowane 28 Czerwca 2017 przez greg2505 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Uszczelkę pod pokrywą wymieniłem bo myślałem że to ona jest winna ale spod pokrywy sucho.... Po umyciu silnika zlokalizowałem że to ciaknie właśnie miedzy pompą vacum a głowicą. Czyli wystarczy tą metalową uszczelkę wymienić? Mozna dać na nią sylikon ? Bo zakładałem już nową podczas zmiany pompy no i cieknie ... wiec moze troche sylikonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Silikonu nie dawaj bo jeszcze coś poprzytyka, dwa razy wyjmowałem pompę i nic nie ciekło, może źle dokręcić dokręciłeś śruby, do jednej jest kiepski dostęp 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 To mogę na tej samej uszczelce 2 raz przykręcić pompę czy musze dać nową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Załóż nową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maramass 0 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Witam. ma ktoś nr metalowej uszczelki do pompy bosch ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 038145215 między pompę ,a głowicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefiro 0 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Ktoś ma numer uszczelki gumowej do tej pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Metalowa - 038145215 - dla pomp z końcówką E i Q Gumowa - 038198293 - dla pomp z końcówką N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damjan 6 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 To do pompy z końcówką N musi iść gumowa uszczelka? Ja przy wymianie swojej dałem tą metalową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Gumowa to chyba pod dekiel pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 To są dane z ETKI [emoji14] Ale wychodzi na to,że tak jest: http://turbodiesel.hswg.pl/wymiana-pompy-tandemowej-podcisnienia-i-paliwa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 możliwe że tak jest ,ale ja wymieniałem luk na na nową bosch i w obu przypadkach była metalowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam mam pytanie po paru naprawach w aucie zauwarzylem ze buja silnikiem ale od 70 stopni jak sie nagrzeje to telepie bardziej na zimnym jest ok , sprawdzalem cisnienie na tandem i na zimnym jest 3,4 bara a na cieplym 3 moze to byc przyczyna bujania ?? dalej 1500 6bar 2000 7,5bar 3000 8,5bar 4000 10 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 10 godzin temu, Ditomee napisał: moze to byc przyczyna bujania ?? Zrób sobie logi z grup 013+018+023 od momentu odpalenia do nagrzania i wrzuć może do osobnego tematu. Jakby pompa szwankowała to raczej przy wyższych obrotach by nie toczyła odpowiednio paliwa... a według Twojej rozpiski jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ditomee 2 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Czyli 30min log tak ??Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Nie musisz całe 30 min... najpierw odpalanie, niech trochę pologojue, przejedź się niech złapie temp, stań i wtedy loguj korekty - będzie widać, czy zmieniają się w zależności od temp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Przebrnąłem przez cały temat i mam kilka spostrzeżeń: 1. Na forum powinno być zabronione cytowanie !! ludzie nie potrafią z tego korzystać i zamiast zacytować zdanie to walą całą wypowiedź innych i temat się rozrasta. 2. Ludzie są leniwi (ale to w sumie każdy z natury tak ma) 1/3 stron tego tematu można śmiało wywalić bo to ciągle powtarzające się pytania o numery uszczelek i pytania innych czy na pewno pompa o takim numerze podejdzie do jego auta. Jakby dzięki temu zyskali 1001% pewności. 3. W pierwszym poście jest błąd. Pompa z litera N to tylko LUK a nie BOSCH co zostało wyjaśnione na końcowych stronach tematu dopiero. To dlatego tak ciężko znaleźć N-kę Boscha To tak w wielkim skrócie. Dziś zamówiłem N-kę, rurkę odpowietrzającą i uszczelkę metalową. Mam nadzieję, że to rozwiąże kilka moich problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zymek1989 1 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Siema. Kupiłem Boscha z końcówką C i wkręcanym króćcem. Ale coś jest spierniczone bo wali mi rope do silnika. pompki uszczelniałem w sobotę 20 stycznia. Jest sens ją rozbierać i dawać nowe uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się