Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Vaccum Pompa (Tandemowa) - Działanie, montaż i wymiana


lukaszooo

Rekomendowane odpowiedzi

Zalezy jak bardzo masz luźny króciec. Jeżeli łapie dużo lewego powietrza i masz twarde hamulce to może Ci braknąć podciśnienia na gruszę, egr itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ma ktos mysl na temat takich wysokich cen na uzywane pompy na allegro? Co sie stalo z nimi? w zeszlem roku mazna bylo znalesti bosha za 150, i bylo ih sporo, a teraz nie ma co kupic. Moja (LUC) trzyma czisnenie ale cieknie paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy kupuja boscha i taki efekt. Zawsze możesz założyć luka z końcówką N to juz poprawiony model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pod krućca nie ma co cieknąć ,tam jest podciśnienie ,u mnie też z pod dekla ciekła ropa ,uszczelniałem 2 razy i dalej ciekło ,wymiana na boscha i spokój ,tylko ja miałem jeszcze luźny kruciec,spawdź przewód pod pompą ,idzie od odpowietrzenia układu chłodzenia ,u mnie pękł od cieknącej ropy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem swoją rok temu na allegro za stówkę i śmiga rok czasu bez problemu. Nic nie cieknie, widać trafiają się lipne egzemplarze albo przebieg je załatwia.

Może faktycznie szukaj boscha i będziesz miał spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj calych silników na sprzedaż i pytaj sprzedających o samą pompę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem N-kę z LUK-a jakiś miesiąc temu za 120zł , i na prawdę nie ma co narzekać nic nie cieknie podciśnienie takie jak trzeba turbo już się nie blokuje auto chodzi jak szatan, wg mnie nie ma co przepłacać i upierać się na boscha, LUK z młodszego rocznika też bardzo dobrze sobie radzi .

Mi udało się kupić pompke z jakiegoś małego diesla po nie wielkim przelocie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z wami, ale ja estem w Moldawii, nie mam mozliwosczi przeglondania silnykuw i pomp na nich. Przez telefon oczewiscze sprzedawcy twerdza ze ja bende zadowolony, - wszystke pompy sa po malych przebegach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, niedawno wymieniałem pompę i nie pomyślałem nawet o tym :facepalm:

Wymieniłem, odpaliłem, jakiś niepokojących objawów nie zauważyłem :)

Ale czy tak sztuka nakazuje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwa paliwowa odpowietrzy się podczas próby zapalenia silnika. Z tego co pamiętam to kręciłem dwa razy po 5 sekund i zapalił za trzecim razem.

Tapnięte z HUAWEI GRA-L09

Edytowane przez machina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też nic nie odpowietrzałem ,zapalił za pierwszym razem ,aż się zdziwiłem ,bo na starej pompie po wymianie uszczelki musiałem z 5 razy kręcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystjkie pompy na allegro jakie znajduje z końcówką N P Q to pompy LUK. Boscha z tym numerem nie znalazłem.

Może być ten LUK ? np P

http://allegro.pl/pompa-wakum-paliwa-038145209p-vw-audi-t5-1-9-tdi-i6100639780.html

Edytowane przez miro_x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz boscha http://allegro.pl/vw-audi-skoda-seat-pompa-vacum-038145209-c-f-vat-i5978217324.html ,ta co podałeś link ma zaklepywany króciec więc może się poluzować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a wiedomo cos na temat pomp PIERBURG ?? jak jest zbudowana tez ma wkręcany krócieć ??

Edytowane przez Radex121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. jeszcze raz. bo trochę nie mogę znaleźć różnicy.

Czym się różni stary luc (A E H) od nowego (N Q P) ? Czy jeśli kupię i założe z końcówka N to nie zacznie mi cieknąć i luzować się na króćcu?

Edytowane przez miro_x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy ma wkrecany króciec i jest metalowa uszczelka a nie guma za vacu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie 3 pierwsze z brzegu z alle . końcówka N wszystkie takie same ja nie widzę różnicy z tą cieknącą u mnie w aucie. tzn nie mam jak sprawdzić numeru mój samochód z 2004 r.

http://allegro.pl/vw-audi-skoda-1-4-tdi-038145209n-pompa-vacum-wakum-i6206891658.html

http://allegro.pl/vw-audi-seat-skoda-pompa-wacum-1-9-tdi-038145209n-i6239811300.html

http://allegro.pl/waku-pompa-vacum-vw-audi-1-9-2-0-tdi-038145209n-i6226928844.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...