Skocz do zawartości
IGNOROWANY

gwint AP


niko 1.9 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to średnia półka. Ja proponuje to co ja założyłem też ze średniej półki FK HighSport nie mylić z Fk Streetline(bo to najniższa póła.

Ja dałem 420Funtów z wysyłką z Anglii do Irlandii. Gwint ten jest ocynkowany, ma 30% regulacji twardości i nie jest twardy jak beton porównywalny w konforcie jazdy z moim porzednim zawieszeniem sline. A to strona z której brałem:

ten bedzie pasował do twojego auta:

FK Highsport Coilover Suspension Kit A4 B6 Saloon 1.6, 1.8T, 1.9TDi, 2.0, 2.4 V6, 2.5TDi, 3.0 FWD 11/00> -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie KW to wysoka półka.

Jeździłem na różnych gwintach, od tych najtańszych TaTechnix, MTS poprzez FK Highsport, KW i H&R

Obecnie w B5 mam KW v2 z regulacja twardości w inox line i szczerze powiem, że na lepszym gwincie nie jeździłem.

FK Highsport mialem w zeszlym sezonie i dla mnie był beton, na Łódzkich dziurawych drogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, highsport ma regulacje twardości ? chyba o czymś nie wiem bo 1 raz to słysze a sam go mam :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma mniejszą sprężynę, którą możesz wyjąć i wtedy masz beton. Ta sprężyna nie ma osobnej regulacji ale w 30% zmniejsza twardość zawieszenia :wink:

---------- Post dopisany at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ----------

30% uprated fixed damping

Zinc plated bodies

Powder coated springs to prevent corrosion

Fantastic value for money with outstanding quality

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc o nią chodziło, tzw. helper. Betonu jako takiego nie ma i jakiś tam komfort jest bo ja składałem zawias bez nich :wink: Jak najbardziej polecam ten zawias.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ap 2 letniego na sprzedaz (a4 b6 sedan) wylał 1 tylni amor + przedni stuka (chyba regeneracja) komplet na sprzedaz w calosci lub osobno ;) . ogolnie gwinrt sredniej półki niby ze stajni KW ale ile w tym prawdy to kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w civic po sezonie KONI lał a to wysokie progi zawieszenia... kristof nie ma reguły, wieć nie płacz w kazdym temacie o zawieszeniu gwintowanym, ze tobie sie stało źle :thumbdown:

Ja mam teraz gwint AP i jestem mega zadowolony... :wink:

Ale najbardziej pasował mi ten co miałem w golfie, mianowicie KW V2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mam TA i jest lepszy od AP , jezdzi sie lepiej , fajnie tlumi nierownosci, tylko nie wiem czemu TA z tylu tka mi nisko siedzi przy podniesieniu do gory na mxxa :( ?? zostaje tlyko zglebic przód pod kątem tyłu zeby rowno siedział ale i tka nissko bedzie . mysle o wrzuceniu na tył sprezyn swoich poprzednich z AP gdyz sa o jakies 2-3cm wyzsze niz te z TA.

jak odbiore auto od lakiernika to wrzuce foty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem w b5 na AP 2 lata gwint jak najbardziej godny polecenia,mialem go bez regulacji twardosci i byl w sam raz do jazdy na codzien,niebyl jakims mega betonem....ja bym sklasyfikowal tak --oczywiscie te popularne i przystepne cenowo........1.KW,H&R,BILSTEIN 2.AP,WAITEC,FK 3.TA MS I INNE ale reguly niema i zalezy jaki model bo jedna firma potrafi miec kilka modeli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...