Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?


black.devil

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, Dawid... napisał:

Nie wiedzialem, ze trzeba uklad odpowietrzyc poprzez vcds hmm dlatego sasiad co wymienia opony nie chcial brac sie za wymiane

Nie trzeba cudowac z VCDSem

Zakladasz filtr przekrecasz klucxyk 2-3 razy i odpalasz

Uklad sam sie odpowietrzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2019 o 21:19, Dev napisał:

Nie trzeba cudowac z VCDSem

Zakladasz filtr przekrecasz klucxyk 2-3 razy i odpalasz

Uklad sam sie odpowietrzy

A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Ja kupuje MILLERS XF LONGLIFE 5W30 od chłopaków z forum. Wcześniej jeździłem na castrol i po 10 tyś (bo po tylu wymieniam olej) musiałem robić dolewkę do 1 litra. Millers-a stosuje już trzeci raz kupuje bańke 5litrów wlewam 4,7 zostaje mi 300ml na dolewki i to mi w zupełności wystarczy. Teraz mam zrobione po wymianie prawie 6 tyś i jeszcze nic nie dolałem więc polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni wlasciciel lal olej mobil esp 5w-30 do dpf to po kastracji dpf lac taki sam olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dawid... napisał:

Poprzedni wlasciciel lal olej mobil esp 5w-30 do dpf to po kastracji dpf lac taki sam olej?

Jak nie masz DPF to zalej sobie 5W40 i Wybieraj Motul, Valvoline, millers, liqui moly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, arek252525 napisał:

A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym.

Uklad jest tak skonstruowany ze sie.nie zapowietrzy.

Robilem to -dziesiat razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dev napisał:

Uklad jest tak skonstruowany ze sie.nie zapowietrzy.

Robilem to -dziesiat razy

Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, arek252525 napisał:

Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.

Dalej nie rozumiesz. Ale niech już tak zostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2019 o 07:14, Dev napisał:

Dalej nie rozumiesz. Ale niech już tak zostanie

Piłowanie pomp to jak 20 sek. kręcę i nie odpala. Wymieniłem u mnie filtr paliwa, ten nowy napełniłem nowym paliwem i zamontowałem. Po przekręceniu kluczykiem 3 razy zakręcił i już chodzi do dzisiaj bez problemu. Nie opowiadajcie mitów że poprzez to pompa sypie opiłkami. Opiłkami sypie bo materiał pompy do d..y i tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jakiej firmy polecacie filtr oleju i paliwa? Poprzedni właściciel lał olej Castrol EDGE Professional LongLife III 5w30. Myślicie że pozostać przy nim czy wlać inny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wadza napisał:

Witam jakiej firmy polecacie filtr oleju i paliwa? Poprzedni właściciel lał olej Castrol EDGE Professional LongLife III 5w30. Myślicie że pozostać przy nim czy wlać inny? 

Pytasz o filtry czy o olej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej o filtry. A przy okazji czy zostać przy tym oleju co lał poprzedni właściciel czy wlać inny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry to knecht , mann, Bosch , mayle, wszystko to jest jeden c**j ale pod inną nazwą. Przejedź sobie 10 postów wyżej i tam masz napisane o oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, FutrzaQ napisał:

Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem?

Kupilem auto w grudniu i mialem ten sam komunikat co ty pojechalem do mechanika podlaczylismy pod VCDS i okazuje ze paliwo przelewa sie do silnika i miesza sie z olejem przyczyna tego bylo zapchany filtr DPF 56g sadzy. 

Rozgrzewasz auto do temperatury roboczej parkujesz na rownej powierzchni odczekujesz 2minuty i sprawdzasz pomiar oleju. Komputer nie oszukuje.

Podlacz Audi pod kompa i zobacz w jakim stanie masz DPF, jazda z pelnym silnikiem oleju doprowadzi z czasem do wytarcia tlokow.

Edytowane przez Dawid...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ten sam problem.silnik 136km i mechanik wlał 4,7l i pokazuje mi ten komunikat co wam. ile i jak spuścić nadwyżkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zbliża się kolejna wymiana oleju i znowu dylemat. Po wszelkich opiniach na forum chce zalać Motula 5W30 Specific ale z drugiej strony mechanik poleca Mobil 1 ESP Formula 5w30. Co sądzicie o tym oleju Mobil 1 ? Warto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojętnie jakiej firmy, przede wszystkim musi mieć specyfikację 504/507

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, gruzin519 napisał:

Obojętnie jakiej firmy, przede wszystkim musi mieć specyfikację 504/507

Nie musi, 507.00 został stworzony i jest przewidziany dla wydłużonego interwału Long Life, jeśli nie stosuje się wudłużonego interwału tylko stały 15 tys/1 rok to nie musi być 507.00, ważne jest tylko, aby był klasy ACEA C3 o obniżonym poziomie popiołu i siarki a C3 to gwarantuje. Ja od wielu lat leję do silników z DPF olej Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 który posiada specysikację jak poniżej. Ravenol VPD 5W40 ACEA C3 też spokojnie można zalewać do DPF, ma dobre parametry

  • ACEA C3
  • API SN
  • API CF
  • BMW Longlife-04
  • Ford WSS-M2C 917-A
  • MB-Freigabe 229.31
  • Porsche A40
  • VW 502 00
  • VW 505 00
  • VW 505 01
Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2019 o 01:13, arek252525 napisał:

Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.

Nie ma na to żadnego potwierdzenia,   jeden "bąbelek" powietrza w przewodzie jeszcze żadnej szkody nie wyrządził żadnej pompie

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...