Dev 1475 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 7 godzin temu, Dawid... napisał: Nie wiedzialem, ze trzeba uklad odpowietrzyc poprzez vcds hmm dlatego sasiad co wymienia opony nie chcial brac sie za wymiane Nie trzeba cudowac z VCDSem Zakladasz filtr przekrecasz klucxyk 2-3 razy i odpalasz Uklad sam sie odpowietrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek252525 5 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 W dniu 5.01.2019 o 21:19, Dev napisał: Nie trzeba cudowac z VCDSem Zakladasz filtr przekrecasz klucxyk 2-3 razy i odpalasz Uklad sam sie odpowietrzy A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrarturko 1 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Siema Ja kupuje MILLERS XF LONGLIFE 5W30 od chłopaków z forum. Wcześniej jeździłem na castrol i po 10 tyś (bo po tylu wymieniam olej) musiałem robić dolewkę do 1 litra. Millers-a stosuje już trzeci raz kupuje bańke 5litrów wlewam 4,7 zostaje mi 300ml na dolewki i to mi w zupełności wystarczy. Teraz mam zrobione po wymianie prawie 6 tyś i jeszcze nic nie dolałem więc polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid... 2 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Poprzedni wlasciciel lal olej mobil esp 5w-30 do dpf to po kastracji dpf lac taki sam olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Dawid... napisał: Poprzedni wlasciciel lal olej mobil esp 5w-30 do dpf to po kastracji dpf lac taki sam olej? Jak nie masz DPF to zalej sobie 5W40 i Wybieraj Motul, Valvoline, millers, liqui moly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 10 godzin temu, arek252525 napisał: A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym. Uklad jest tak skonstruowany ze sie.nie zapowietrzy. Robilem to -dziesiat razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek252525 5 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 5 godzin temu, Dev napisał: Uklad jest tak skonstruowany ze sie.nie zapowietrzy. Robilem to -dziesiat razy Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 5 godzin temu, arek252525 napisał: Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp. Dalej nie rozumiesz. Ale niech już tak zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprox99 6 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 W dniu 8.01.2019 o 07:14, Dev napisał: Dalej nie rozumiesz. Ale niech już tak zostanie Piłowanie pomp to jak 20 sek. kręcę i nie odpala. Wymieniłem u mnie filtr paliwa, ten nowy napełniłem nowym paliwem i zamontowałem. Po przekręceniu kluczykiem 3 razy zakręcił i już chodzi do dzisiaj bez problemu. Nie opowiadajcie mitów że poprzez to pompa sypie opiłkami. Opiłkami sypie bo materiał pompy do d..y i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Witam jakiej firmy polecacie filtr oleju i paliwa? Poprzedni właściciel lał olej Castrol EDGE Professional LongLife III 5w30. Myślicie że pozostać przy nim czy wlać inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 1 godzinę temu, wadza napisał: Witam jakiej firmy polecacie filtr oleju i paliwa? Poprzedni właściciel lał olej Castrol EDGE Professional LongLife III 5w30. Myślicie że pozostać przy nim czy wlać inny? Pytasz o filtry czy o olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Bardziej o filtry. A przy okazji czy zostać przy tym oleju co lał poprzedni właściciel czy wlać inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Filtry to knecht , mann, Bosch , mayle, wszystko to jest jeden c**j ale pod inną nazwą. Przejedź sobie 10 postów wyżej i tam masz napisane o oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FutrzaQ 0 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid... 2 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) 10 godzin temu, FutrzaQ napisał: Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem? Kupilem auto w grudniu i mialem ten sam komunikat co ty pojechalem do mechanika podlaczylismy pod VCDS i okazuje ze paliwo przelewa sie do silnika i miesza sie z olejem przyczyna tego bylo zapchany filtr DPF 56g sadzy. Rozgrzewasz auto do temperatury roboczej parkujesz na rownej powierzchni odczekujesz 2minuty i sprawdzasz pomiar oleju. Komputer nie oszukuje. Podlacz Audi pod kompa i zobacz w jakim stanie masz DPF, jazda z pelnym silnikiem oleju doprowadzi z czasem do wytarcia tlokow. Edytowane 4 Lutego 2019 przez Dawid... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadza 0 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 ja mam ten sam problem.silnik 136km i mechanik wlał 4,7l i pokazuje mi ten komunikat co wam. ile i jak spuścić nadwyżkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabas 0 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Panowie zbliża się kolejna wymiana oleju i znowu dylemat. Po wszelkich opiniach na forum chce zalać Motula 5W30 Specific ale z drugiej strony mechanik poleca Mobil 1 ESP Formula 5w30. Co sądzicie o tym oleju Mobil 1 ? Warto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruzin519 6 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Obojętnie jakiej firmy, przede wszystkim musi mieć specyfikację 504/507 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) 22 godziny temu, gruzin519 napisał: Obojętnie jakiej firmy, przede wszystkim musi mieć specyfikację 504/507 Nie musi, 507.00 został stworzony i jest przewidziany dla wydłużonego interwału Long Life, jeśli nie stosuje się wudłużonego interwału tylko stały 15 tys/1 rok to nie musi być 507.00, ważne jest tylko, aby był klasy ACEA C3 o obniżonym poziomie popiołu i siarki a C3 to gwarantuje. Ja od wielu lat leję do silników z DPF olej Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 który posiada specysikację jak poniżej. Ravenol VPD 5W40 ACEA C3 też spokojnie można zalewać do DPF, ma dobre parametry ACEA C3 API SN API CF BMW Longlife-04 Ford WSS-M2C 917-A MB-Freigabe 229.31 Porsche A40 VW 502 00 VW 505 00 VW 505 01 Edytowane 19 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 8.01.2019 o 01:13, arek252525 napisał: Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp. Nie ma na to żadnego potwierdzenia, jeden "bąbelek" powietrza w przewodzie jeszcze żadnej szkody nie wyrządził żadnej pompie Edytowane 19 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się