Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?


black.devil

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie szybka akcja, pacjent Audi A4 B8 lift CGLC, 230tys nalotu niedawno przywieziony z DE, nie wiem co było lane

Co proponujecie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam  silnik CJCA przebieg 185k , olej Motul Specific 504 00 507 00 5W30 dobry wybór ? Ktoś na forum sprzedaje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, marjan83 napisał:

Witam  silnik CJCA przebieg 185k , olej Motul Specific 504 00 507 00 5W30 dobry wybór ? Ktoś na forum sprzedaje ?

Olej ok

Polecam dzika,  zamawiasz i następnego dnia towar u Ciebie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marjan83 napisał:

Witam  silnik CJCA przebieg 185k , olej Motul Specific 504 00 507 00 5W30 dobry wybór ? Ktoś na forum sprzedaje ?

Pisz do @dzik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki klucz do obudowy wkładu filtra oleju  CJCA ? Jaki rozmiar ? Wystarczy nasadka czy potrzebuję ściągacz ?

 

 

ok, sam odpowiem , nasadka 32

Edytowane przez marjan83
odp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam takie pytanie, cały czas lałem do swojej A4 2.0 TDI olej Liqui Moly 5w-30 top tec 4200 norma 504 00/507 00, więc wg książki. Wczoraj na wymianie zalali mi "przypadkowo" Liqui Moly 5w-30 top tec 4600, który jak czytam (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-4600-5W-30-/57) nie ma normy 507 00, a 502 00 i 505 00. Auto przejechało 300km po autostradzie i dopiero dzisiaj wszystko wyszło... Co w takiej sytuacji? Wymieniać ponownie? 

Z góry dziękuję za rzeczową odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2018 o 17:04, korver napisał:

Witam,

mam takie pytanie, cały czas lałem do swojej A4 2.0 TDI olej Liqui Moly 5w-30 top tec 4200 norma 504 00/507 00, więc wg książki. Wczoraj na wymianie zalali mi "przypadkowo" Liqui Moly 5w-30 top tec 4600, który jak czytam (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-4600-5W-30-/57) nie ma normy 507 00, a 502 00 i 505 00. Auto przejechało 300km po autostradzie i dopiero dzisiaj wszystko wyszło... Co w takiej sytuacji? Wymieniać ponownie? 

Z góry dziękuję za rzeczową odpowiedź.

Jak masz dpf to tak a jak nie to zostaw. Norma jest pod dpf

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co takiego ma ten motul czy valvoline czego np castrol nie ma a producent go zaleca?

Edytowane przez gruzin519
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, gruzin519 napisał:

Co takiego ma ten motul czy valvoline czego np castrol nie ma a producent go zaleca?

Bo producent zaleca to na czym ma największe pieniądze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po przygodzie z zapchanym DPF wymieniłem pierwszy raz olej czy jest za dużo czy za mało?

IMG_20190104_152158.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Dawid... napisał:

Witam po przygodzie z zapchanym DPF wymieniłem pierwszy raz olej czy jest za dużo czy za mało?

IMG_20190104_152158.jpg

Jest OK, mieści się między minimum a maximum, więc jest dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie o filtr paliwa mechanik gadal, ze troche roboty przy nim jest? Plastiki, duperelki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Dawid... napisał:

Teraz pytanie o filtr paliwa mechanik gadal, ze troche roboty przy nim jest? Plastiki, duperelki?

Filtr paliwa znajduje się pod podłogą po prawej stronie. Trzeba zdjąć osłone.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa jest po prawej stronie czyt. Od strony pasazaera. Zdejmujesz plastikowa osłonę przy okazji mozesz ja sobie wyczyścić bo pewnie jest troche syfu. Reszta to sama przyjemność odkręcasz metalowa osłonę ściągasz węże z obydwu stron filtra i zakładasz nowy. Ot cała filozofia, ja pierwszy raz wymieniając filtr paliwa zajęło mi to 1h ale jak zawsze wszystko po kolei było wyczyszczone poskładane tak jak nalezy ? A i nie zapomnij o odpowietrzaniu układu poprzez vcds ? pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Kosa64 napisał:

Filtr paliwa jest po prawej stronie czyt. Od strony pasazaera. Zdejmujesz plastikowa osłonę przy okazji mozesz ja sobie wyczyścić bo pewnie jest troche syfu. Reszta to sama przyjemność odkręcasz metalowa osłonę ściągasz węże z obydwu stron filtra i zakładasz nowy. Ot cała filozofia, ja pierwszy raz wymieniając filtr paliwa zajęło mi to 1h ale jak zawsze wszystko po kolei było wyczyszczone poskładane tak jak nalezy ? A i nie zapomnij o odpowietrzaniu układu poprzez vcds ? pozdrawiam 

Nie wiedzialem, ze trzeba uklad odpowietrzyc poprzez vcds hmm dlatego sasiad co wymienia opony nie chcial brac sie za wymiane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...