robo2005 0 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 A co jeśli do tego wszystkiego zapala i gaśnie na przemian, ciśnienie oleju dodam jeszcze, że czujnik w bloku został wymieniony. Silnik klekocze jak stary diesel (wymieniony filtr i olej) i problem z check engine koloru żółtego. Proszę o pomoc i podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 robo2005 załóż swój temat, żeby koledze nie zaśmiecać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tacim 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Beny to zyje jeszcze w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witam. Posiada ktoś wymiary oringów nastawnika faz rozrządu. Chodzi o te małe uszczelki po rozebraniu nastawnika co są na wałku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noidemm 1 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Kupiłem uszczelkę i ma takie dwie niebieskie plamy. Jakiś plastik jest nadlany w jakim celu?? orientuje się ktoś po co to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 chłopaki, czy jest możliwość że nowy łańcuszek rozrządu (80 tys km) zaczął znowu stukać o pokrywę ? po płukance i wymianie motula na valvo (oba 10w40) zaczęło tłuc w miejscu łańcuszka, tak jakby był rozciągnięty. napinacz i łańcuszek jest z aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulfur 1 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Może napinacz się poddał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 napinacz też jest nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulfur 1 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Zawór wysokiego ciśnienia? :/ Jedyne co mi przychodzi do głowy po napinaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 to jest na 100% dźwięk łańcuszka który zaczepia o pokrywę. przy zaworze jest wyraźne stukanie które można wyciszyć na chwilę resetując sterownik. łańcuszek nie powinien się rozciągnąć po takim małym przebiegu, może napinacz się zapiekł, w końcu ALT siorbie olej który jest spalany i w komorze silnika czystości nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosomak91 27 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Koledzy, czy ten o to dźwięk to efekt wspaniałej pracy wariatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sargi 0 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 W dniu 29.09.2016 o 19:53, kamillo78 napisał: Ja dzisiaj zregenerowalem ten zawor elektryczny i mam bloga cisze w aucie. Witaj, co robiłeś aby go zregenerować ? Możesz przedstawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillo78 0 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Po rozebraniu zaworu widac wytarty sworzen i trzeba uzupełnic ubytki oszlifowac i zlozyc smoga jak nowy no i pierscienie musza byc sprawne na wariatorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sargi 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 W dniu 10.09.2013 o 22:33, benyA4 napisał: Jak odpiles zawor to olej nie byl tloczony do wariatora , a co za tym idzie nie mialo co odblokowac hamulca, wiec hamulec sie zatrzasnal i stuki ustaly. Mysle ze jesli na zaworze pierscienie sa cale , to problem moze tkwic jedynie w elektrycznym silowniku i tloku ktory pchany jest przez silownik. Niestety bardzo latwo rozregulowac ten tlok. Sam wielokrotnie rozkladam swoj zawor co widac na zdjeciach , skonczylo sie na tym ze kupilem inny uzywany za przyslowiowa flaszke i naszczescie nikt przy nim nie grzebal. Zmienilem tylko pierscienie na nowe i wszystko dziala. A skąd wiedziałeś jakie rozmiary pierścienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sargi 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 14.09.2013 o 14:46, benyA4 napisał: Mysle ze to zly pomysl. Prawdopodobnie masz uszkodzony i wariator i zawor. Odlaczenie zaworu spowoduje ze walek ssacy bedzie tylko w jednej pozycji a co za tym idzie zawory nie beda pracowaly tak jak powinny. Silnik raczej sie nie uszkodzi ale moze nie miec mocy. A powiem Ci że ja odpiąłem i silnik chodzi ciszej , mniej pali , a i moc ma tą samą tylko że świeci check Edytowane 14 Sierpnia 2018 przez sargi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Pierścienie hakowe na zawór n205 który steruje praca wariatora mają wymiar 25x2x1.2 ,można je kupić U producenta firma Blus M.K. Łódź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jergen 0 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Cześć wszystkim! Mam pewien problem. Otóż z silnika na niskich obrotach wydobywa się hałas (przypominający diesla, terkotanie). Hałas pojawia się tylko w wypadku jak jeżdżę po mieście. Po rozgrzaniu silnika. Hałasuje on tylko jak jadę na niskich obrotach. Co ciekawe hałas się nie pojawia jak odpalam silnik ( na zimnym) oraz jak jestem po dłuższej trasie (ostatnio wracałem z Karpacza do Gorzowa i jak dojechałem i jechałem po mieście to była cisza) w związku z tym pojawia się tylko w trakcie powiedzmy jazdy po mieście i oczywiście na niskich obrotach. Silnik miał wymieniany rozrząd miesiąc temu plus cała regenerację głowicy z pierścieniami, wymieniono wariator oraz odmę. Dodam, że jeżdżę na LPG a po regeneracji dalej bierze mi olej. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelis1 0 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Pany. Pomóżcie, czy z tyrkajacym zaworem jak się rozgrzeje silnik można jeździć? Za naprawę zawołali 4 tysiące A swap silnika na 1.8t wyjdzie coś podobnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knapior 0 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 U mnie dzwiek tyrkolenia cichnie po kasowaniu błędów na 3sek , czyli nie napinacz a ten nieszczesny zawor sterujacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knapior 0 Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 Panowie tyrkoli juz jak oszalaly , odpalanie na zimno super cisza, a jak sie zagrzeje to armageddon nawet czasami podczas zmiany biegow rzezi jak luzny lancuch, po kasowaniu bledow ustaje na chwile, czasami zdarza sie ze sam tez przestanie na pare sekund, powiedzcie czy wyjecie tego i wyczyszczenie ma wogole sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się