Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hałas spod pokrywy po rozgrzaniu silnika


Młody1992

Rekomendowane odpowiedzi

A co jeśli do tego wszystkiego zapala i gaśnie na przemian, ciśnienie oleju dodam jeszcze, że czujnik w bloku został wymieniony. Silnik klekocze jak stary diesel (wymieniony filtr i olej)  i  problem z check engine koloru żółtego. Proszę o pomoc i podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiada ktoś wymiary oringów nastawnika faz rozrządu. Chodzi o te małe uszczelki po rozebraniu nastawnika co są na wałku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem uszczelkę i ma takie dwie niebieskie plamy. Jakiś plastik jest nadlany w jakim celu?? orientuje się ktoś po co to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki, czy jest możliwość że nowy łańcuszek rozrządu (80 tys km) zaczął znowu stukać o pokrywę ?
po płukance i wymianie motula na valvo (oba 10w40) zaczęło tłuc w miejscu łańcuszka, tak jakby był rozciągnięty.

napinacz i łańcuszek jest z aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór wysokiego ciśnienia? :/ Jedyne co mi przychodzi do głowy po napinaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest na 100% dźwięk łańcuszka który zaczepia o pokrywę.
przy zaworze jest wyraźne stukanie które można wyciszyć na chwilę resetując sterownik.

łańcuszek nie powinien się rozciągnąć po takim małym przebiegu, może napinacz się zapiekł, w końcu ALT siorbie olej który jest spalany i w komorze silnika czystości nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.09.2016 o 19:53, kamillo78 napisał:

Ja dzisiaj zregenerowalem ten zawor elektryczny i mam bloga cisze w aucie.

Witaj, co robiłeś aby go zregenerować ? Możesz przedstawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozebraniu zaworu widac wytarty sworzen i trzeba uzupełnic ubytki oszlifowac i zlozyc smoga jak nowy no i pierscienie musza byc sprawne na wariatorze?

IMG_20180625_225527.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2013 o 22:33, benyA4 napisał:

Jak odpiles zawor to olej nie byl tloczony do wariatora , a co za tym idzie nie mialo co odblokowac hamulca, wiec hamulec sie zatrzasnal i stuki ustaly. Mysle ze jesli na zaworze pierscienie sa cale , to problem moze tkwic jedynie w elektrycznym silowniku i tloku ktory pchany jest przez silownik. Niestety bardzo latwo rozregulowac ten tlok. Sam wielokrotnie rozkladam swoj zawor co widac na zdjeciach , skonczylo sie na tym ze kupilem inny uzywany za przyslowiowa flaszke i naszczescie nikt przy nim nie grzebal. Zmienilem tylko pierscienie na nowe i wszystko dziala.

A skąd wiedziałeś jakie rozmiary pierścienie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2013 o 14:46, benyA4 napisał:

Mysle ze to zly pomysl. Prawdopodobnie masz uszkodzony i wariator i zawor. Odlaczenie zaworu spowoduje ze walek ssacy bedzie tylko w jednej pozycji a co za tym idzie zawory nie beda pracowaly tak jak powinny. Silnik raczej sie nie uszkodzi ale moze nie miec mocy.

A powiem Ci że ja odpiąłem i silnik chodzi ciszej , mniej pali , a i moc ma tą samą tylko że świeci check 

Edytowane przez sargi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie hakowe  na zawór n205 który steruje praca wariatora mają wymiar 25x2x1.2 ,można je kupić U producenta firma Blus M.K. Łódź. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim!

Mam pewien problem. Otóż z silnika na niskich obrotach wydobywa się hałas (przypominający diesla, terkotanie). Hałas pojawia się tylko w wypadku jak jeżdżę po mieście. Po rozgrzaniu silnika. Hałasuje on tylko jak jadę na niskich obrotach. Co ciekawe hałas się nie pojawia jak odpalam silnik ( na zimnym) oraz jak jestem po dłuższej trasie (ostatnio wracałem z Karpacza do Gorzowa i jak dojechałem i jechałem po mieście to była cisza) w związku z tym pojawia się tylko w trakcie powiedzmy jazdy po mieście i oczywiście na niskich obrotach. Silnik miał wymieniany rozrząd miesiąc temu plus cała regenerację głowicy z pierścieniami, wymieniono wariator oraz odmę. Dodam, że jeżdżę na LPG a po regeneracji dalej bierze mi olej. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany.  Pomóżcie,  czy z tyrkajacym zaworem jak się rozgrzeje silnik można jeździć? Za naprawę zawołali 4 tysiące A swap silnika na 1.8t wyjdzie coś podobnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tyrkoli juz jak oszalaly , odpalanie na zimno super cisza, a jak sie zagrzeje to armageddon nawet czasami podczas zmiany biegow rzezi jak luzny lancuch, po kasowaniu bledow ustaje na chwile, czasami zdarza sie ze sam tez przestanie na pare sekund, powiedzcie czy wyjecie tego i wyczyszczenie ma wogole sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...