Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Na początku jazdy hamuję super, później jest tylko gorzej...


shearerr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Audi A4 z 2001r i mam spory problem. Auto kupiłem jakieś pół roku temu, wadą jego było kiepskie hamowanie, ale powiedzieli mi że to przez klocki i tarcze. Rzeczywiście klocki i tarcze z przodu jak i z tyłu były do wymiany, tak też zrobiłem i wymieniłem cały komplet (TRW) także firma dobra. No i w zasadzie hamowanie nie różni się niczym... Jak odpalam auto i przejadę pierwsze kilometry, parę razy zahamuję, to wszystko jest okej, auto hamuję extra, natomiast jak przejadę większy kawałek, z większą ilością hamownia, samochód zaczyna hamować beznadziejnie, pedał robi się bardzo twardy i trzeba go bardzo mocno wcisnąć żeby auto zaczęło hamować. Zaznaczę że mechanicy sprawdzali serwo i wszystko w nim jest okej, jak również przewody. Co to może być, bo już mi ręce opadają? Pozdrawiam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest we wspomaganiu.

Trzeba szukac usterki.

---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ----------

Masz BAS ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem nie posiadam BAS-u. No właśnie to jest dziwne, bo zawszę na początku jazdy auto hamuję super, dopiero później pedał robi się twardy jak kilka razy się zahamuję.

a więc tak:

- Tarczę i klocki mam nowe

- Serwo - sprawdzone - sprawne

- przewody - ok

Wymienię jeszcze ten płyn hamulcowy, może to pomoże. Ma ktoś jeszcze jakieś wskazówki, będę bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn hamulcowy zapewne ma już parę lat i posiada już dużo wilgoci czyli wody i z tym wiąże się niska temperatura wżenia .Wymień płyn na odpowiedni jeżeli masz ESP to kup do układów z esp.Układy hamulcowe z systemem ESP wymagają płynu o niskich lepkościach w ujemnych temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To za mało żeby się ułożyły i dotarły, jak zrobisz 2x 3x tyle to wtedy napisz czy jest dalej to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz sprawdz przede wszystkim podcisnienie uklad wspomagania hamulcow. Masz elektroniczna pompe wspomagania sila hamowania? Odłacz rurki od wspomagania i dmuchnij zobacz czy idzie powietrze w jedna i druga strona. Ja mialem tak samo i mialem zapchana rurka... Daj znac czy pomoglo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam elektronicznej pompy. Rurki zostały sprawdzone, przedmuchane, płyn hamulcowy wymieniłem i jakby ten pedał hamulca był trochę miększy ale wydaję mi się że różnica jest niewielka... może po prostu te nowe klocki i tarcze muszą się dotrzeć, bo przejechałem jakieś 300km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wartość podciśnienia wytwarzaną przez vacumpompę na zimnym i ciepłym silniku, myślę że to jej wina :eusathink::eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...