Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja nie działa. Błąd czujnika G395 w A4 B8


cool506

Rekomendowane odpowiedzi

Okablowanie sprawdziłem od czujnika jakis metr w strone kabiny, ale z tego co pisze tutaj ww linku, to chyba usterka okablowania wiec odmawiam narazie aso i rozbieram w poniedziałek podłoge pod kierą :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam panela jedno-strefowego ale mam pomysł. ;) Poproś kogoś kto ma vcds aby zrobił Ci mapy sterownika HVAC 08, a Ty wgrasz sobie całe adaptacje do kanałów.

Napewno Grześ -wrc, Bogdan-prox i inni z jedna strefą mogą Ci pomóc, wyslać plik aby go wygrać. Podpowiedź jak zrobić module maping mogę Ci wysłać ;)

Błędy są od złego kodowania lub adaptacji.

iPad Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli moge na kogos liczyc ty chyba Grześ tu zagląda :wink:

Moge tego sprobowac to co piszesz Jarku. Auto nie ma klimy odkad zostało przeze mnie nabyte. Wtedy włączajac przycisk AC świecił normalnie, a VCDS pokazał te błędy ktore są na poczatku wątku.

Pożniej probował elektryk zrobić jakąś prosedure ( nastawow fabrycznych) i nie doczytał w uwagach, ze jesli sterownik posiada błędy , procedura zostanie przerwana. Wiec ja uważam ze usterka techniczna jest a to ze brak jest odpowiedznich ustawien on mi spierd......

Ale zawsze łatwiej sprobowac zrobić to o czym piszesz niz rozwalac poł auta :facepalm:

Także jak mozesz wyslij mi instruktaż jak to zrobić....

p.s. przelew wczoraj robiłem , dzis powinien byc u Ciebie :wink:

---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:25 ----------

A co było kodowane w MCE 09 ?

Kodowane było oświetlenie nog

a reszte ktora robiłem to :

- Wskazowki test

- wskazywanie akumulatora

- pokazywanie na ekranie pdc

- lap timer

- opuszczanie lusterka podczas wstecznego

- wyłączałem wycieracze na wstecznym

- odblokowywałem ukryte menu mmi 2g (ale tam nie dotknełem sie nawet palcem ) jeszcze :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrą drogą idziesz,

Po przeczytaniu, masz jakaś przerwę w okablowaniu lub brak sygnału lub uszkodzony MCE09 :(

Możliwe rozwiązania: Sprawdź komunikację do modułu sterującego 09 (J519) (sprawdź bloki pomiarowe) Sprawdź okablowanie i połączenia do Control Module-09 oraz zasilanie.

iPad Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakieś zabezpieczenie klimy w B8? Bo wczoraj działała i dziwnym zbiegiem okoliczności - po wymianie oleju, wszystkich filtrów (silnikowy, kabinowy, oleju, paliwa) - dziś nie można jej włączyc :facepalm: Niby jest +14 stopni i pada deszcz, ale to raczej nie powinno mieć wpływu.

EDIT//

Włączyła się po pewnym czasie jak teraz jeździłem po mieście. Natomiast jak odpaliłem i wracałem z miasta to znowu klimy włączyć nie mogę.

Jest tu jakis opis na forum o ograniczeniach eksploatacyjnych klimy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli moge na kogos liczyc ty chyba Grześ tu zagląda :wink:

Moge tego sprobowac to co piszesz Jarku. Auto nie ma klimy odkad zostało przeze mnie nabyte. Wtedy włączajac przycisk AC świecił normalnie, a VCDS pokazał te błędy ktore są na poczatku wątku.

Pożniej probował elektryk zrobić jakąś prosedure ( nastawow fabrycznych) i nie doczytał w uwagach, ze jesli sterownik posiada błędy , procedura zostanie przerwana. Wiec ja uważam ze usterka techniczna jest a to ze brak jest odpowiedznich ustawien on mi spierd......

Ale zawsze łatwiej sprobowac zrobić to o czym piszesz niz rozwalac poł auta :facepalm:

Także jak mozesz wyslij mi instruktaż jak to zrobić....

p.s. przelew wczoraj robiłem , dzis powinien byc u Ciebie :wink:

---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:25 ----------

A co było kodowane w MCE 09 ?

Kodowane było oświetlenie nog

a reszte ktora robiłem to :

- Wskazowki test

- wskazywanie akumulatora

- pokazywanie na ekranie pdc

- lap timer

- opuszczanie lusterka podczas wstecznego

- wyłączałem wycieracze na wstecznym

- odblokowywałem ukryte menu mmi 2g (ale tam nie dotknełem sie nawet palcem ) jeszcze :grin:

Słuchaj Łukasz, można jeszcze zrobić adaptację nastaw, ja robiłem u siebie (klima też się wyłączyła i nie mozna jej było właczyć) ale robiłem to VAG Can Pro, nie wiem jak zrobić to VCDSem:wink: zadziałało :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli moge na kogos liczyc ty chyba Grześ tu zagląda :wink:

Moge tego sprobowac to co piszesz Jarku. Auto nie ma klimy odkad zostało przeze mnie nabyte. Wtedy włączajac przycisk AC świecił normalnie, a VCDS pokazał te błędy ktore są na poczatku wątku.

Pożniej probował elektryk zrobić jakąś prosedure ( nastawow fabrycznych) i nie doczytał w uwagach, ze jesli sterownik posiada błędy , procedura zostanie przerwana. Wiec ja uważam ze usterka techniczna jest a to ze brak jest odpowiedznich ustawien on mi spierd......

Ale zawsze łatwiej sprobowac zrobić to o czym piszesz niz rozwalac poł auta :facepalm:

Także jak mozesz wyslij mi instruktaż jak to zrobić....

p.s. przelew wczoraj robiłem , dzis powinien byc u Ciebie :wink:

---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:25 ----------

A co było kodowane w MCE 09 ?

Kodowane było oświetlenie nog

a reszte ktora robiłem to :

- Wskazowki test

- wskazywanie akumulatora

- pokazywanie na ekranie pdc

- lap timer

- opuszczanie lusterka podczas wstecznego

- wyłączałem wycieracze na wstecznym

- odblokowywałem ukryte menu mmi 2g (ale tam nie dotknełem sie nawet palcem ) jeszcze :grin:

Słuchaj Łukasz, można jeszcze zrobić adaptację nastaw, ja robiłem u siebie (klima też się wyłączyła i nie mozna jej było właczyć) ale robiłem to VAG Can Pro, nie wiem jak zrobić to VCDSem:wink: zadziałało :naughty:

Nie zrobie nastawów poki nie zlikwiduję tych dwoch błędów :facepalm:

A powiedz mi jak miałeś błąd w nastawieniach to jak klikałeś przycisk AC to świecił czy nie zapalała sie dioda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli moge na kogos liczyc ty chyba Grześ tu zagląda :wink:

Moge tego sprobowac to co piszesz Jarku. Auto nie ma klimy odkad zostało przeze mnie nabyte. Wtedy włączajac przycisk AC świecił normalnie, a VCDS pokazał te błędy ktore są na poczatku wątku.

Pożniej probował elektryk zrobić jakąś prosedure ( nastawow fabrycznych) i nie doczytał w uwagach, ze jesli sterownik posiada błędy , procedura zostanie przerwana. Wiec ja uważam ze usterka techniczna jest a to ze brak jest odpowiedznich ustawien on mi spierd......

Ale zawsze łatwiej sprobowac zrobić to o czym piszesz niz rozwalac poł auta :facepalm:

Także jak mozesz wyslij mi instruktaż jak to zrobić....

p.s. przelew wczoraj robiłem , dzis powinien byc u Ciebie :wink:

---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:25 ----------

A co było kodowane w MCE 09 ?

Kodowane było oświetlenie nog

a reszte ktora robiłem to :

- Wskazowki test

- wskazywanie akumulatora

- pokazywanie na ekranie pdc

- lap timer

- opuszczanie lusterka podczas wstecznego

- wyłączałem wycieracze na wstecznym

- odblokowywałem ukryte menu mmi 2g (ale tam nie dotknełem sie nawet palcem ) jeszcze :grin:

Słuchaj Łukasz, można jeszcze zrobić adaptację nastaw, ja robiłem u siebie (klima też się wyłączyła i nie mozna jej było właczyć) ale robiłem to VAG Can Pro, nie wiem jak zrobić to VCDSem:wink: zadziałało :naughty:

Nie zrobie nastawów poki nie zlikwiduję tych dwoch błędów :facepalm:

A powiedz mi jak miałeś błąd w nastawieniach to jak klikałeś przycisk AC to świecił czy nie zapalała sie dioda?

Nie dało się właczyć, był martwy, błedów miałem pełno i mam nadal z powodu panelu 3 strefowego na 1 strefie:wink:a czy paliła się dioda ? nie pamietam:jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakieś zabezpieczenie klimy w B8?

I czy jest tu jakis opis na forum o ograniczeniach eksploatacyjnych klimy?

A na to pytanie zna ktoś odpowiedź? :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakieś zabezpieczenie klimy w B8?

I czy jest tu jakis opis na forum o ograniczeniach eksploatacyjnych klimy?

A na to pytanie zna ktoś odpowiedź? :slina:

Chodzi ci o SECURITY ACESS 16 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem o co chodzi :kox: A co się kryje pod tym pojęciem?

Trzeba VAGiem coś zmienic w ustawieniach?

---------- Post dopisany 27-05-2013 at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2013 at 21:46 ----------

No więc - jest coś do przestawienia w funkcjach klimy, zeby normalnie pracowała?

I dodatkowe pytanie - dziś ze znajomym próbowaliśmy uruchomic normalne otwieranie szyby kierowcy i nawet według instrukcji z forum - to nie zadziałało :facepalm:

I jeszcze pytanie odnośnie temperatury zewnętrznej - VCDSem zaznaczyliśmy opcję w ustawieniach, zeby pokazywało temperaturę w Celcjuszach a nie pokazuje nadal NIC. A przecież temperaturę zewnętrzną powinno wyświetlać w prawym dolnym rogu FISa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem o co chodzi :kox: A co się kryje pod tym pojęciem?

Trzeba VAGiem coś zmienic w ustawieniach

---------- Post dopisany 27-05-2013 at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2013 at 21:46 ----------

No więc - jest coś do przestawienia w funkcjach klimy, zeby normalnie pracowała?

I dodatkowe pytanie - dziś ze znajomym próbowaliśmy uruchomic normalne otwieranie szyby kierowcy i nawet według instrukcji z forum - to nie zadziałało :facepalm:

I jeszcze pytanie odnośnie temperatury zewnętrznej - VCDSem zaznaczyliśmy opcję w ustawieniach, zeby pokazywało temperaturę w Celcjuszach a nie pokazuje nadal NIC. A przecież temperaturę zewnętrzną powinno wyświetlać w prawym dolnym rogu FISa.

Co do szyby może masz zakodowane żle w sterowniku, tam masz podpowiedzi w VCDS

Jesli chodzi o pokazywanie temperatury, mozesz miec uszkodzony czujnik , lub instalacje, ja jak odłączyłem kostke od czujnika temperatury zewnetrznej to właśnie nic nie pokazywał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym sęk, że kodowaliśmy według instrukcji z forum. I potem dziwne rzeczy się działy. A to zmieniła się wartość dystansu do przejechania na paliwie będącym w baku, wskaźnik z 3/4 napełnienia spadł na połowę, wyłączona wcześniej kontrolka pasów - włączała się z powrotem. A co do temperatury to gdyby czujnik był odłączony, to powinno pokazywać kreski na wyświetlaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym sęk, że kodowaliśmy według instrukcji z forum. I potem dziwne rzeczy się działy. A to zmieniła się wartość dystansu do przejechania na paliwie będącym w baku, wskaźnik z 3/4 napełnienia spadł na połowę, wyłączona wcześniej kontrolka pasów - włączała się z powrotem. A co do temperatury to gdyby czujnik był odłączony, to powinno pokazywać kreski na wyświetlaczu.

u mnie po odłączeniu kresek nie bylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem o co chodzi :kox: A co się kryje pod tym pojęciem?

Trzeba VAGiem coś zmienic w ustawieniach?

---------- Post dopisany 27-05-2013 at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2013 at 21:46 ----------

No więc - jest coś do przestawienia w funkcjach klimy, zeby normalnie pracowała?

I dodatkowe pytanie - dziś ze znajomym próbowaliśmy uruchomic normalne otwieranie szyby kierowcy i nawet według instrukcji z forum - to nie zadziałało :facepalm:

I jeszcze pytanie odnośnie temperatury zewnętrznej - VCDSem zaznaczyliśmy opcję w ustawieniach, zeby pokazywało temperaturę w Celcjuszach a nie pokazuje nadal NIC. A przecież temperaturę zewnętrzną powinno wyświetlać w prawym dolnym rogu FISa.

Wklej tu twoje kodowanie bo coś nie tak zrobiłes , oraz błedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra - to jeszcze jakos postaram sie ogarnąć. Ale co z klimą? Czemu włącza sie kiedy chce? Z rana nie mogłem jej włączyć a było +12 stopni. Od czego to zależy? Od temperatury silnika? Bo w passacie mam zabezpieczenie, ze klimy nie włączy się poniżej +4 stopni Celcjusza. a tu w Audi o co lotto, ze coś ja blokuje z rana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra - to jeszcze jakos postaram sie ogarnąć. Ale co z klimą? Czemu włącza sie kiedy chce? Z rana nie mogłem jej włączyć a było +12 stopni. Od czego to zależy? Od temperatury silnika? Bo w passacie mam zabezpieczenie, ze klimy nie włączy się poniżej +4 stopni Celcjusza. a tu w Audi o co lotto, ze coś ja blokuje z rana?

Najpierw ogarnij czujnik i pokazywanie temp. zewn. bo to moze miec znaczenie na Twoje "wariacje klimy" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tym czujnikem to sam już nie wiem. Bo elektryk mówił, ze gdyby było coś z czujnikiem czy byłby odłączony, to by pokazywało jego błąd. A nic takiego nie pokazuje. No i juz KUR@#$%^ICA mnie bierze, bo w dzień działała ale też nie od razu a jak zaczął deszcz padać i chciałem ja włączyc, kiedy jest najbardziej potrzebna, to DU>>>PA - nie włącza się. No co się tu dzieje, to już nie mam pomysłów. :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...