wrclaguna 342 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Tak mój bład fioletowo/biały PIN 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Kabelek podłączony , ale klima dalej nie hula Zastanawia mnie ten błąd z MCE : 03020 LOCAL DATABUS2 - 012 ELECTRICAL FAULT CIRCUIT ---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- Dla mądrych glów wklejam schemat : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiacior811 0 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 panowie mam małe pytanie bo widzę że kumacie temat z klimą,mianowicie chodzi mi o to czy jak czujnik jest nie ciśnienia jest nie własciwy to komputer wykaże jakieś zwarcie plusa i masy bo wkręciłem czujnik a nadal klimy nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Kabelek podłączony , ale klima dalej nie hula Zastanawia mnie ten błąd z MCE : 03020 LOCAL DATABUS2 - 012 ELECTRICAL FAULT CIRCUIT ---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- Dla mądrych glów wklejam schemat : http://s4.postimg.org/5wfo926m1/tdi2.jpg A bezpiecznik moze zasniadziały . VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Kabelek podłączony , ale klima dalej nie hula Zastanawia mnie ten błąd z MCE : 03020 LOCAL DATABUS2 - 012 ELECTRICAL FAULT CIRCUIT ---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- Dla mądrych glów wklejam schemat : http://s4.postimg.org/5wfo926m1/tdi2.jpg A bezpiecznik moze zasniadziały . VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics W którym miejscu jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 według tego schematu, sprawdź bezpiecznik (od strony kierowcy) ST1: 5 (238 jakość powietrza) i 12 (395 temperatura i ciśnienie) może jakości powietrza G238 nie masz, a masz załączony w CE09? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Sprawdziłem, nie jest załączony jako opcja . Lece wszystkie bezpieczniki po kolei, podejrzewam ze jest to jakiś bubel ale nerwy już mam prośbe mam jeli ma ktoś VCDS z pełnymi podpowiedziamu aby sprawdził za co odpowiedzialne jest kodowanie w MCE na 16 stym BICIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 masz tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 według tego schematu, sprawdź bezpiecznik (od strony kierowcy)ST1: 5 (238 jakość powietrza) i 12 (395 temperatura i ciśnienie) może jakości powietrza G238 nie masz, a masz załączony w CE09? Dziwne bo bezpiecznik od jakosci powietrza jest w skrzynce (piny oba też ) a ja jakosci powietrza nie mam w mce zaznaczonej... czy instalacja jest przygotowana pod 238? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 to zaznacz go w VCDS i sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 http://img692.imageshack.us/img692/4868/68039330j.jpgmasz tak? Pytasz czy mam załączony to okurat na to podpowiedzi mam i nie jest odchaczony, aczkolwiek bezpiecznik w skrzynce do niego jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 jeszcze jest pytanie czy can jest dobrze skręcony ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 ok (pozno mi sie wyswietlił twoj post, lece zaznaczyc i sprobuje skasowac błedy ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ---------- Ta opcja też nic nie dała, ale zauważyłem też błąd 00457 control module for network (MCE) w : Drzwiach pasazera, liczniku , drzwiach kierowcy, w jednych sie usuwa i czysto a np. w dzrwiach pasażera wraca Moze jest poprostu uwalony ten MCE? Moze sprobować zakupic drugi, podłożyć przepisac kodowanie.... Na niego też jest ochrona komponentu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 CP jest jak by CE był walnięty miałbyś błąd 14... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 CP czyli sterownik głowny ? i co z tym FANTEM Zrzucić go z mostu ?? czy zamontować sobie agregat w bagażniku i olać reszte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zamiast elektrozaworu podlacz mala zarowke 12V 2Waty wlacz klime i zobacz co sie dzieje, wentylatory dzialaja ?? Po podmianie czujnika wykasowales bledy przed uruchomieniem ?? N280 elektrozawór może Ci nie odmykać obiegu, sprawdź wtyki i zastosuj się do postu wyżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 CP czyli sterownik głowny ? i co z tym FANTEM Zrzucić go z mostu ?? czy zamontować sobie agregat w bagażniku i olać reszte CP - to skrót ochrony komponentu tak ? Ucze sie No chyba zostanie mi naprawde odwiedzic jakiegoś magika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 cp component protection tak ochrona komponentu wymyślili! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Jak narazie Jarku i Grzesiu i tak wielkie dzieki za pomoc Bez Was nic w temacie sam bym nie ruszył, a iczłowiek sie czegoś wiecej nauczy Teraz takie mam pytanie, bo chce sprobowac podłożyć panel klimy : 1.Czy ktos posiada aby wysłać i oczywiscie jakieś whysky for him 2. Czy jak podłoże bez ochrony komponentu, to sama klima jako klima zadziała? (gdzies czytałem ze po zmianie wariują różne rzeczy ale jako tako to chodzi), ogolnie zalezy mi na wyeliminowaniu tych błedów ktore mam, czyli przyczyny, a dalej juz zakup urzadzenia czy zdjęcie CP nie straszy mnie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecy 14 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 niestety klimatronik ma ochronę komponentu i Ci "obca" nie zadziała ja bym szukał przyczyny w elektrozaworze, czujnikach i ich podłączeniach do J519 MCE. jak będziesz u mechanika z zobacz czy masz tz. skręcone kable can, to też może być przyczyna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się