Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wyrezac reczna regulacje w lampach BIXENON


Stichy

Rekomendowane odpowiedzi

Acha , to chyba se odpuszcze z tymi xenonami niechce mi sie bawic w montowanie zderzaka ze spryskami zaduzo roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tu jest alternatywa dla fabrycznego samopoziomu po wymianie reflektorów na xenonowe.

https://a4-klub.pl/topic/404326-a4-b6-b7-b8-imitacja-samompoziomowania-ręczna-regulacja-bixenon/?tab=comments#comment-5168219

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 23.04.2013 o 20:44, Stichy napisał:

Propozycja dla rezaczy ktorzy chca miec bixy w swoich autach i reczna regulacje wysokosci swiatel

Sam to przechodzilem i mialem dylemat czy zakladac samopoziomowanie czy cos starac sie wymodzic i cos wyszlo
Na poczatku chcialem przerabiac silniczek -
ok 2 miechow z tym walczylem - rezalem cala ta oske napedowa z silniczka z lamp bixen bo tam jest metalowa ale co fabryka to fabryka :decayed: i w rece wpadly mi lampy od passata chyba B6 z 2007r i moim oczom ukazal sie silniczek do recznej regulacji z koncowka jak do bixa :banan:
No banana mialem zajefajnego
A ponizej jak to sprawa sie przedstawia


DSC_6714.jpg DSC_6712.jpg
Nr silniczka z Passata B6 - 1Q0 941 295
Nr silniczka z Audi A4 B6
- 1J0 941 295F

Jak widzicie wszystko pieknie wyglada i pasuje P&P oprocz kostki do silniczka - w bixie jest na 4 piny a zwykla lampa ma silniczek na 3 piny wiec zmienilem kostke i zostal jeden wolny kabelek ktory przyda sie do wyrezania dodatkowego swiatelka w lampie :naughty:
Podlaczylem lampe i maly zonk - nie ndziala - pewnie kabelki inaczej podpiete powinny byc - nie wnikam i zmieniam srodek

:decayed:
DSC_6713.jpg

Wiec podmienilem cala plytke z silniczkiem widoczna na zdjeciu na ta z A4B6 i dziala :decayed:
Teraz musimy zmienic kostke do silniczka - w bixie jest na 4 piny - oraz zmienic miejscami kabelki w kostce
W lampie bixenon bialy kabelek juz nie bedzie potrzebny wiec zakladamy na niego izolacje i na bok z nim
Teraz oprawienie kostki - piny takie same wiec nie ma problemu
W miejsce HJST wpinamy czarny kabelek
W miejsce VN2 wpinamy
brazowy kabelek
W miejsce 3 wpinamy niebieski kabelek


A tak wyglada w lampie

DSC_6715.jpg

Cala operacja z wyciagnieciem lamp i wlozeniem pewnie ok 2 godz na spokojnie ale jaka radosc ze koszty z zamontowaniem regulacji lamp bixenonowych spadly o kilka stowek :naughty:
Koszt silniczkow - nie wiem bo byly gratis z rozwalonych lamp ale pewnie niedlugo ukaza sie w dziale sprzedam i wtedy bedzie wiadome :decayed:

Tak na koncu - nie umiem pisac tak jak Bartek
:decayed: ale zawsze to jakas informacja
Tak wiec milego rezania

:hi:

Kolego, odświeżysz zdjęcia ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2019 o 14:18, Stichy napisał:

Zrobione ?

Super, z nieba mi spadles z tym tematem? A nie macie jeszcze fotek albo opisu jak to podłączyć pod silniczek od Passata bez przekładania płytek? W poprzednich postach były zdjęcia ale Juz nie dzialaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przerabiałem temat, po podłączeniu jak na zdjęciu działa bez przekładania płytek.

Zdjęcie-0443.jpg

Zdjęcie-0444.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...