fireman tom 0 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 WItam! Chcę zaślepić EGR w Audi z silnikiem AHU. Trochę to wygląda inaczej niż w AFNie choć dużej różnicy nie ma. Czy możecie doradzić w któych dokładnie miejscach zaślepiać i co z rurką?? U mnie wygląda to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 zaślepka na wydechowy i ssący, sterowanie w sumie możesz zostawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman tom 0 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Czyli rozumiem że w tych miejscach zaznaczonych teraz na zielono?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman tom 0 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Tak Dzięki:) Czasem człowiek takie głupie pytania zadaje mimo iż odpowiedź sama się nasuwa ale zielony jestem w te klocki więc proszę o wybaczenie . Takie pytanko jeszcze: jak dokładnie zaślepić ten wężyk co dochodzi do EGR i czy faktycznie auto będzie chodziło duzo głośniej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Czy głośniej? Ja u siebie nic takiego nie zauważyłem. Jak zaślepić wężyk? Dobierz sobie śrubkę żeby się ładnie w niego wkręciła i dodatkowo skręć cybantem. Ja u siebie ten wężyk zaślepiłem mniej więcej nad skrzynią żeby go nie było widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman tom 0 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 W zasadzie to jaki jest sens zaślepiania wężyka?? Przecież może zostać jak jest bo i tak zawór będzie zaślepiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 w tym przypadku raczej nie ma, co innego jak zmieniamy kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibol48 0 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Też chciałem zaślepić EGR ale nie udało mi się i poproszę o pomoc... Sprawa wygląda tak: zaślepki kupiłem fabryczne (po 16 zł) i okazało się, że rozstaw otworów jest zbyt duży. Było wiięc sporo piłowania w otworach. Zamontowałem zaślepkę na górze, przy kolektorze. Pozostałych złączy nie mogłem odkręcić. Po tym samochód już nie chciał odpalić. Po zdemontowaniu zaślepki pali. Następna sprawa, to cięgno sztangi. Przy zwiększaniu obrotów jest tylko słabo wyczuwalne drgnięcie - może wcale się nie porusza, tylko mam takie wrażenie. Wymieniłem też część wężyków podciśnienia. Zacząłem to wszystko, bo ob4roty 3 tys osiągam tylko na luzie. Mam skrzynię automatyczną, więc nie mogę pogonić na niższych biegach. Proszę poradźcie coś bo nie wiem co dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnOOpie 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Tez mam ASB i żaden problem podkręcić silnik do 3 tys i więcej na każdym biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibol48 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 (edytowane) Tez mam ASB i żaden problem podkręcić silnik do 3 tys i więcej na każdym biegu. To podpowiedz jak na każdym biegu, bo mam z tym problem. U mnie biegi "wskakują" automatycznie i wystarczają obroty mniejsze niż 3000. Edytowane 1 Sierpnia 2015 przez zibol48 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnOOpie 1 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Wcisnij mocniej pedał gazu i powinno zmieniać biegi na wyższych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibol48 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Chyba nie zrozumiałeś problemu. Biegi wskakują po dodaniu gazu - tak to działa - normalka.. Chodziło o to jak utrzymać wysokie obroty ale by nie wskoczył wyższy bieg ponieważ jest wtedy mniejsze obciążenie silnika. Mi wysokie obroty wchodzą tylko na luzie a chciałem się przekonać do jakiego obciążenia uzyskam np. 4000obr. Czy teraz się rozumiemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnOOpie 1 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Mocniej depnij na gaz i wtedy wyżej zakreci zeby bieg zmienić. Ewentualnie pod D na wybieraku masz 3 2 1 więc tez po wrzuceniu np na 2 zmieni tylko 1 na 2 i dalej obroty beda rosnąc. Zresztą nie ten temat na takie rozmowy. Sory za OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudioBas 0 Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Panowie przeczytałem wątek i trochę się pogubiłem... Co jest lepsze: - zaślepić oryginalny kolektor z AFNa zaślepkami z ASO - koszt max 30 zł - czy wymienić cały kolektor od AWX i dokupić flanszę - z tego co się orientuję kolektor to 70-100 zł, flansza 90 zł? - całość max 200 zł? Czy kolektor z AWX da coś więcej? Bo koszt jest diametralnie większy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Kolektor z AWX. Wiecej powietrza daje. Od razu kanały w głowicy wyczyść,i kolektor wypal z nagaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) nie przepłacaj za kolektor z AWX, szukaj z AUY czy AVF z sharana, galaxy czy alhambry, są takie same, tylko mają w innym miejscu mocowanie osłony silnika, czego w naszych nie potrzeba, koszt ok. 20-30zł zaślepkę możesz zrobić z rurki, którą i tak wywalasz sama zmiana kolektora nie podniesie osiągów silnika Edytowane 16 Września 2015 przez Trzesio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Czyli rozumiem że w tych miejscach zaznaczonych teraz na zielono?: A jeżeli zaślepię tą rurkę ale w dwóch miejscach ( na rysunku zielone po lewej na dole oraz czerwone pośrodku) to będzie to spełniało swoją rolę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 zaślep oba kolektory, czyli zielone miejsca, zawór możesz całkiem wywalić, bo i tak nie potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matejus_93 1 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 zaślep oba kolektory, czyli zielone miejsca, zawór możesz całkiem wywalić, bo i tak nie potrzebny Ok, dzięki. Pytam się dlatego, bo zamówiłem dwie zaślepki o gr.ok 4mm. i rozstaw otworów pasuje tylko na miejsca, które podałem. W górnym kolektorze jest mniejszy i zaślepka już nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się