Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Filtry - Jakie firmy polecacie ?


cabanmat

Rekomendowane odpowiedzi

Sam widzę, że jak piszecie że Filtron aktualnie idzie w Audi na pierwszy montaż to chyba będę brał cały zestaw Filtrona. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam widzę, że jak piszecie że Filtron aktualnie idzie w Audi na pierwszy montaż to chyba będę brał cały zestaw Filtrona. :decayed:

Tak mi właśnie powiedział gość przy wymianie, że filtron jest montowany w grupie VW.

Wysłane z mojego Milestone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie dzis zakupilem filtr oleju w ic knecht o numerze oc257 do mojego ahh gosciu twierdzil ze jest tylko jeden rodzaj i ten bedzie dobry ale jestem dociekliwy i sprawdzilem sobie w necie ze do 1.9 tdi sa dwa rodzaje wlasnie ten oc257 ktory pasuje do 06/99 a od 07/99 oc457 jezdzi ktos na tych filtrach jakas roznica miedzy tymi dwoma jest moja audi pochodzi z 11/99 i wlasnie nie wiem czy on jest odpowiedni:facepalm: pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze OC51, najtańszy, porównywałem OC51 i OC257 w środku i materiał minimalnie się różni i w OC257 jest o jedno żeberko harmonijki więcej, czy warte jest to +10zł na pewno nie, a OC457 z tego co pamiętam jest krótszy i pewnie za to trzeba +20zł więcej dopłacić:) ja stosowałem wszystkie trzy, nawet OC51 styknie jak nie katujesz silnika

a czy ten filtron w aso to na pewno ten sam fitron co w sklepie bo jakość może być kolosalnie inna albo w aso schodzą nie powiem na co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 używałem takich jakie aktualnie były na stanie, mix Filtrona, Hart'a, Manna i Boscha. Nigdy nie było problemów. W B7 zapakowałem komplet MANNA.

BTW: Podobno FIltron ma linie produkcyjną dla MANNA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd kolego jestes? bo ja 25 km od sedziszowa. srednio mi sie te filtry podobaja ;) ba slyszalem ze pakuja juz tureckie filtry ale ile w tym prawdy to nie wiem. napewno padajaca firma nie jest juz tym czym kiedys byla.

filtrona klepia na ukrainie wiec wpierajmy ukranskie miejsca pracy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak porównywałem filtrona, mann i knecht, tylko knecht nie zgnił i nie zdeformował się, ale najważniejsze jest jak dobrze on filtruje a nie jak dobrze wygląda, a tego nie sposób sprawdzić, ale na filtron i mann po 20tys km auto paliło o 0,2L więcej i dało się odczuć więcej mocy po wymianie filtra, czyli te filtry z biegiem czasu powodują minimalna straty mocy, na knecht spalanie bez zmian i moc po zmianie filtra też bez zmian, sądzę ze firma ma mniejsze znaczenie, ważne by nie zapominać o wymianie filtrów kiedy przyjdzie na to czas i wtedy nie ma się co dziwić że pompa po 300tys jest czysta jak nówka i turbo z przepływką jest igła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz zarzuciłem do siebie filtr oleju Manna Made in Germany za 19zł.

Knecht Made in Austria był za 26zł.

Sprzedawcy mówią że Mann i Knecht to porównywalna jakość, tylko Knecht jest gorzej dostępny i stąd różnica w cenie.

Hmm... jak nie zapomnę to zrobię u mechanika zdjęcie mojego starego Manna po 17tyś przebiegu olejowym podczas wymiany oliwy

Tylko właśnie ... co mnie obchodzi wygląd filtra...

Filtr ma filtrować a nie wyglądać :)

Filtron od Knechta jest sporo tańszy więc może pozwolić sobie na "zmarszczki" :wink:

Ale jak oba podobnie filtrują to po co przepłacać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że knecht jest gorzej dostępny nie jest bez przyczyny według mnie, im coś tańsze tym więcej mogą na tym zarobić... co to za interes dla sprzedawcy jak na nie wiele droższym knecht zrobisz 30tys a na mann 15tys i jest tak samo zużyty:D

podobnie z olejem LM full syntetyk, wielu sprzedawców wciska 4100 twierdząc że to to samo, cena owszem taka sama tylko 4100 to pół syntetyk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego takie czasy że każdy chce jak najtaniej :wink:

Moim zdaniem Mann to zaufana marka.

I wiesz... z filtrem olejowym jest tak że i tak czy siak będziesz musiał go zrzucić po tych 10-15tyś km.

To nie filtr kabinowy który ja wymieniam dopiero gdy szyba jest zaparowana :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10tys na oleju i filtrze to max w starym katowanym tdi, filtr kabinowy wsadzam filtrona bo tani i można częściej przez to, poza tym że nie jest idealny na wymiar spełnia swoją role w zupełności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...