Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja w A4 B6 nie działa - czy to czujnik ciśnienia klimatyzacji?


Szymanek31

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba poobserwować pracę czujnika. Może być kilka powodów:

1. Źle nabita klimatyzacja (wbite więcej czynnika niż zalecane, przez co ciśnienie cały czas będzie zbyt wysokie)

2. Źle działający czujnik, widzi za duże ciśnienie przez co kompresor niepotrzebnie obniża swoją sprawność i zaczyna lecieć ciepłe powietrze.

3. Zapchana dysza rozprężna opiłkami ze źle wyczyszczonego układu

4. Zapchany osuszacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał(a):

Źle nabita klimatyzacja (wbite więcej czynnika niż zalecane, przez co ciśnienie cały czas będzie zbyt wysokie)

To akurat łatwo sprawdzić. Wystarczy odczytać wartość ciśnienia na "wyłączonej" sprężarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, przem8 napisał(a):

To akurat łatwo sprawdzić. Wystarczy odczytać wartość ciśnienia na "wyłączonej" sprężarce.

U mnie na wyłączonej ciśnienie pokazuje 3-4bary. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz co się dzieje w grupach 002 i chyba 011 (temperatura parownika). podczas pracy i jak ewidentnie przestaje lecieć zimne powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał(a):

To akurat łatwo sprawdzić. Wystarczy odczytać wartość ciśnienia na "wyłączonej" sprężarce.

O ile czujnik prawidłowo wskazuje oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaobserwowałem ze jak już się wyłącza sprężarka to na postoju. Podczas jazdy wszystko ok. Stanę w korku albo na światłach i czuć ze inne powietrze ciepłe zaczyna wiać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może ktoś pomoże. Klima niby działa, nie ma błędów ale nie chłodzi. Ciśnienie nie rośnie. Temp g263 wysoka. Od czego zacząć sprawdzanie zanim pojadę sprawdzić lub nabić czynnik?

hvac.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Dev napisał(a):

Jak sprawdziłeś?

Ściągałem pasek, sprzęgiełko kręci się razem z kompresorem. W wyższych temperaturach na zewnątrz pow 20 C, słychać dodatkowo świst w aucie, gdzieś z prawej strony. Może być po prostu mało czynnika albo zanieczyszczona dysza rozprężna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...